הצעה: הפגנה מול הכנסת בי-ם

הצעה: הפגנה מול הכנסת בי-ם ../images/Emo45.gif

הצעה לכל חברי מולדת ולתומכיה: מה אתם אומרים, אני מציע שנארגן הפגנת-ענק של כל חברי מולדת, כהנא, ש"ס, המפד"ל, יהדות התורה והליכוד להתרכז יחד מול הכנסת בירושלים מול לישכתו של אריאל שרון ולהפגין בהמוני איש ובשלטי-ענק מול הכנסת להסגרת ארבעת רוצחי-גנדי מייד מייד מייד מייד לישראל !! או מתנגדים בחריפות להסגרתם לכלא-הפרוטקציה הפלשתיני ונפגין מול הכנסת בירושלים להסגרת ארבעת רוצחי-זאבי (שברחו מהאשמתם) לישראל, אך ורק לישראל !! אני מבקש כח-אדם, הצעות, תמיכה והצטרפות אגיש את הצעתי גם למטה מולדת הראשי בתל אביב וגם למשפחת זאבי ברמת השרון וליפתח פלמ"ח זאבי א.ג.ב. לא נישן ולא נשתוק עד שארבעת רוצחי-גנדי לא יוסגרו מייד לישראל כאן ועכשיו
 

מנדלסון

New member
עם תעיף את ש"ס אז אולי נוכל לארגן

משהו. אבל בשום אופן אני לא רוצה להיות ליד העלוקות האלה!!
 
למה לא ש"ס יא חתיכת מניק

ש"ס שומרים על עולם התורה והרוחניות ובזכות התפילות שלהם ניצלים חיילי צהל ממוות בטוח
 

מנדלסון

New member
אוי איזה שטויות...

העלוקות האלה לוקחים כל שקל שיש למדינה כל בעיה שיש בכנסת מי גורם אותה נכון ש"ס וחוץ מזה תאמין שהחיליים של צהל היו הרבה יותר בטוחים אם הדוסים האלה היו משרתים בצבא(אוי שככתי כזה דבר נקירא תרומה והם לא מבינים את משמעות המושג תרומה)
 

N a V e

New member
תעשה טובה,

ואל תכליל. יש הרבה מאוד חרדים שמשרתים בצבא. אל תהיה גזען כלפיהם.
 
נווה? מה עובר עלייך?

אתה יודע מהו אחוז החרדים שמשרתים בצה"ל ?(ולא אלו שעשו שירות לא מועיל של 4 חודשים כדי שהם יוכלו לעבוד) אחוז החרדים המשרתים בצה"ל הוא שבריר אחוז. 99.9% מהחרדים אינם משרתים בצה"ל.
 

N a V e

New member
מישהו קרא לעצמו על שמי! ../images/Emo6.gif

אני מאוד מתרגש! לא קרה לי כלום,פשוט אני לא סובל גזענות ולא סובל הכללות. יש חרדים שלא משרתים בצבא,ויש שכן משרתים.והנתון שלך פשוט לא נכון,של ה-99.9%. אגב,שתדע שרוב החרדים בגילנו רוצים לשרת בצבא,והבעייה היא אצל הוריהם שמאיימים עליהם שלא יקבלו אותם חזרה הביתה,שלא ימצאו להם שידוך וכו´.
 

I S R A E L I T

New member
חחח 99.9 אחוז...איך אני אוהבת

אנשים שממציאים נתונים ועובדות רק בשביל שהדברים שלהם ישמעו נכונים...
 

I S R A E L I T

New member
אני לא אגיד לך כי לעומתכם

אני לא מדברת על דברים שאני לא יודעת בדיוק ואני לא ממציאה נתונים אני בטוחה במיליון אחוז שלא רק "שבריר" דתיים משרתים כי אני זוכרת שקראתי על זה מס´ פעמים אתה רוצה נתונים? בבקשה פנה למנוע חיפוש ותחפש שם או תשאל מישהו שמקורב לעניין יותר. יאללה במקום להשמיץ אותם כל הזמן תזיז את התחת שלך ותחפש אני לא נותנת לך תשובה כי אני לא יודעת מס´ מדויק ואני לא אמציא לך נתונים אבל אם באמת מעניין אותך אז תתחיל לחפש במקום להשמיץ ולדבר שטויות בהצלחה
 

l S R A E L I T

New member
ובררתי לך כמה פרטים מקצין מאד בכיר

גיליתי שמתוך ה9,000 בגיל גיוס יש 1400 שכן מתגייסים אז אל תספר לי על אחוז אחד יא שמאלני מסית כי זה לפחות 30 אחוז.
 

N a V e

New member
אין לי נתונים,

אבל אני מעריך שבין 40% ל 50% מהחרדים משרתים בצבא. ויש עוד שמעוניינים לשרת,רק שלא ניתנת להם האפשרות.ואת זה אני אומר בוודאות.
 

I S R A E L I T

New member
ממש חמוד...לרשום דברים בשם שלי

את ההודעה הקודמת לא אני רשמתי ומי שרשם אותה שילך קיבינימט איפה המנהלים של הפורום הזה אה????????
 
להזכיר ו ל ז כ ו ר

את הנעדרים החטופים השבויים ואת הרוג המלכות בל נשכך את אלי כהן הי"ד לדרוש העלאת ארונו מסוריה לקבורה בישראל ביום חמישי בצהריים שעה 12:00 בדקת דומיה החיילים הנעדרים שנחטפו ו/ או נפלו בשבי בלבנון בקרב סולטאן יעקב החייל החטוף אלחנן טננבאום בלבנון והנווט החטוף רון ארד החיילים החטופים בנימין אברהם יעקב אביטן ועומאר סועאד החייל "אסיר ציון" יונתן פולארד ב"שבי" בכלא בארצות הברית "המרגל " עפ"י טענת שלטונות מצרים עזאם עזאם בכלא במצרים די להכפשות ומלחמות פנים פשוט להתאחד ולדרוש גם מתנועת ש"ס וראשיה מנהיגיה הרוחניים וההעסקנים הפוליטים לתמוך בדרישתנו
 
מה אכפת לש"ס מהחטופים והנעדרים??

לא שמעתי שחטפו עד עכשיו תלמיד ישיבה חרדי מהישיבה שלו ולא שמעתי שהיה מפקד סיירת חרדי. --------------------------------------------------------------- א י אפ ש ר לק ר ו א את ה ה ו ד עו ת המ ע פנו ת שלך בגלל ש אתה לא מ צ ל י ח לשל ו ט בכ פ תו ר של הר ווח."" = = = {} {} { { = } } אני מ מ ל י צ לך בח ום ל ח כות עד שיע ב ו ר ל ך גי ל הה ת בגרו ת ואז לח זור לפה כ י מ מ ש בלתי אפ שר י לק ר ו א {ע ם ה ע נייייייייי} את ההו דעו ת המעפ נו ת של ך.
 
תודה

איזה כיף!!! אני מטומטם!!! יש!!! אנשים רוצחים ערבים חפים משפע ואני מטומטם!!! בקייטנה שלכם מוציאים את טיבי ושריד להורג ואני מטומטם!!!! מה זה טרנספר!?! זה לא ימני בכלל להרוג את כל הערבים ואני מטומטם!!! אידיאולוגיה מוסרית ואכפתית שדואגת גם לחלשים ואני מטומטם!!! פועלי במחתרת ומתנהגים בדיוק כמו כל מחבד מתאבד ואני מטומטם!!! בעצם.... אולי תגיד לי למה אני מטומטם?? אני אמרתי לך... אולי את תגיד לי... או שבעצם אתה ייודע רק לקלל???
 
למעלה