הצעה בלבד-תיאום זמני תח"צ-צמת רעננה

מצב
הנושא נעול.

טנק2

New member
הצעה בלבד-תיאום זמני תח"צ-צמת רעננה


הצעה בלבד-תיאום זמני תח"צ-צמת רעננה

התחלתי לעבוד על הנושא, בקטנה.
הוצאתי את הזמנים של הקווים הראשיים שיוצאים מצומת רעננה (501,502, 47, 147) לטבלת אקסל, והתחלתי לנסות להריץ קצת דברים. הנה היא מצורפת. באופן סכימט לחלוטין-זמן שלא שונה מסומן בצהוב, זמן שהוקדם באדום וזמן שהואחר בירוק. מאחר שהפונקציה הזו רצה לאורך כל הטור יוצא שגם תאים ריקים מעוצבים...לא נורא.

לגבי הקווים האחרים (29 בעיקר) יש לכם מקור אמין של זמני הגעה? באילו סטטיסטיקות כדאי להשתמש? של איפה בוס? מוביט? מפות גוגל? Other sorce?

וכמובן אשמח לשמוע הערות על הטבלה
קובץ האקסל לא עולה (לא נתמך ב
...) אני אעלה את זה לOne drive (של microsoft) ומשם אפשר יהיה להוריד את זה.
 

טנק2

New member
הנה הלינק...


הצעה בלבד-תיאום זמני תח"צ-צמת רעננה

התחלתי לעבוד על הנושא, בקטנה.
הוצאתי את הזמנים של הקווים הראשיים שיוצאים מצומת רעננה (501,502, 47, 147) לטבלת אקסל, והתחלתי לנסות להריץ קצת דברים. הנה היא מצורפת. באופן סכימט לחלוטין-זמן שלא שונה מסומן בצהוב, זמן שהוקדם באדום וזמן שהואחר בירוק. מאחר שהפונקציה הזו רצה לאורך כל הטור יוצא שגם תאים ריקים מעוצבים...לא נורא.

לגבי הקווים האחרים (29 בעיקר) יש לכם מקור אמין של זמני הגעה? באילו סטטיסטיקות כדאי להשתמש? של איפה בוס? מוביט? מפות גוגל? Other sorce?

וכמובן אשמח לשמוע הערות על הטבלה
קובץ האקסל לא עולה (לא נתמך ב
...) אני אעלה את זה לOne drive (של microsoft) ומשם אפשר יהיה להוריד את זה.
הנה הלינק...

http://1drv.ms/1ECLchS
 

alantan

New member
נחמד. תוכל להסביר בקצרה מה המטרה? האם הרצון בתדירות משולבת

נחמד. תוכל להסביר בקצרה מה המטרה? האם הרצון בתדירות משולבת
גבוהה יותר באחוזה או לאפשר החלפות בצומת רעננה? שתי המטרות הללו יכולות לסתור אחת את השניה.
&nbsp
קח גם בחשבון שקווים 502 ו-501 לא כל כך קשורות אחת לשניה כי אחת מאספת ולכן גם אם הם יצאו בתיאום הם לא יגיעו לתל אביב בתיאום.
 

טנק2

New member
המטרה היא קצת "לפזר" את זמני היציאה מצומת רעננה ובעיקר באזור

נחמד. תוכל להסביר בקצרה מה המטרה? האם הרצון בתדירות משולבת
גבוהה יותר באחוזה או לאפשר החלפות בצומת רעננה? שתי המטרות הללו יכולות לסתור אחת את השניה.
&nbsp
קח גם בחשבון שקווים 502 ו-501 לא כל כך קשורות אחת לשניה כי אחת מאספת ולכן גם אם הם יצאו בתיאום הם לא יגיעו לתל אביב בתיאום.
המטרה היא קצת "לפזר" את זמני היציאה מצומת רעננה ובעיקר באזור
אני לא משנה את התדירות. המטרה היא לנסות למנוע מצב של התייבשות בתחנה על מנת להמתין לאוטובוס על סמך הפעולה הפשוטה של תיאום זמנים.
נניח שאני רוצה להגיע מרעננה להרצליה תחנה מרכזית. מתאימים לי מספר קווים-501,47, 29,39. אני מנסה ליצור מצב שבו הם לא יגיעו ביחד, ואז נצטרך לחכות 10-20 דקות לאוטובוס, ואז הם שוב יבואו ברביעיה.

נתתי דוגמא דומה בהודעה קודמת. מציאותית לחלוטין. אני הולך לי באחוזה, ופתאום אני רואה, בהפרש של 5 דקות (!)
29
29
32
502
501
2
29
1
מי שפספס את הגל הזה בטוח היה צריך להמתין הרבה יותר מדי זמן...

מצב דומה גם יהיה קיים ביציאת אוטובוסים ממרכזית פתח תקווה ב9:00 למשל. כל האוטובוסים יגיעו יחד ב9:07 לבילינסון, כי כולם יוצאים יחד ועוברים באותו מסלול. אני מנסה לפזר את הנסיעות האלה.
אני מנסה גם ליצור מצב שהפיזור היחסי הזה יישמר לאורך המסלול, למשל לתת קדימות זמנים ל502 על פני 501 ולא הפוך, כי אחרת הם ייפגשו בדרך.
 

alantan

New member
אז בקצרה, להגביר את התדירות המשולבת

המטרה היא קצת "לפזר" את זמני היציאה מצומת רעננה ובעיקר באזור
אני לא משנה את התדירות. המטרה היא לנסות למנוע מצב של התייבשות בתחנה על מנת להמתין לאוטובוס על סמך הפעולה הפשוטה של תיאום זמנים.
נניח שאני רוצה להגיע מרעננה להרצליה תחנה מרכזית. מתאימים לי מספר קווים-501,47, 29,39. אני מנסה ליצור מצב שבו הם לא יגיעו ביחד, ואז נצטרך לחכות 10-20 דקות לאוטובוס, ואז הם שוב יבואו ברביעיה.

נתתי דוגמא דומה בהודעה קודמת. מציאותית לחלוטין. אני הולך לי באחוזה, ופתאום אני רואה, בהפרש של 5 דקות (!)
29
29
32
502
501
2
29
1
מי שפספס את הגל הזה בטוח היה צריך להמתין הרבה יותר מדי זמן...

מצב דומה גם יהיה קיים ביציאת אוטובוסים ממרכזית פתח תקווה ב9:00 למשל. כל האוטובוסים יגיעו יחד ב9:07 לבילינסון, כי כולם יוצאים יחד ועוברים באותו מסלול. אני מנסה לפזר את הנסיעות האלה.
אני מנסה גם ליצור מצב שהפיזור היחסי הזה יישמר לאורך המסלול, למשל לתת קדימות זמנים ל502 על פני 501 ולא הפוך, כי אחרת הם ייפגשו בדרך.
אז בקצרה, להגביר את התדירות המשולבת
לא את התדירות של הקווים עצמם, כי כששני קווים יחד משמעות הדבר שהתדירות המשולבת אינה שונה מזו של קו אחד שיוצא.
אז אני חושב שאת קו 502 אפשר להוציא מהמשוואה הזו מהסיבה שהזכרתי.
 

olli3

New member
מנהל
לפגבי פתח תקווה זה לא נכון, המסלולים בין המרכזית לבלינסון

המטרה היא קצת "לפזר" את זמני היציאה מצומת רעננה ובעיקר באזור
אני לא משנה את התדירות. המטרה היא לנסות למנוע מצב של התייבשות בתחנה על מנת להמתין לאוטובוס על סמך הפעולה הפשוטה של תיאום זמנים.
נניח שאני רוצה להגיע מרעננה להרצליה תחנה מרכזית. מתאימים לי מספר קווים-501,47, 29,39. אני מנסה ליצור מצב שבו הם לא יגיעו ביחד, ואז נצטרך לחכות 10-20 דקות לאוטובוס, ואז הם שוב יבואו ברביעיה.

נתתי דוגמא דומה בהודעה קודמת. מציאותית לחלוטין. אני הולך לי באחוזה, ופתאום אני רואה, בהפרש של 5 דקות (!)
29
29
32
502
501
2
29
1
מי שפספס את הגל הזה בטוח היה צריך להמתין הרבה יותר מדי זמן...

מצב דומה גם יהיה קיים ביציאת אוטובוסים ממרכזית פתח תקווה ב9:00 למשל. כל האוטובוסים יגיעו יחד ב9:07 לבילינסון, כי כולם יוצאים יחד ועוברים באותו מסלול. אני מנסה לפזר את הנסיעות האלה.
אני מנסה גם ליצור מצב שהפיזור היחסי הזה יישמר לאורך המסלול, למשל לתת קדימות זמנים ל502 על פני 501 ולא הפוך, כי אחרת הם ייפגשו בדרך.
לפגבי פתח תקווה זה לא נכון, המסלולים בין המרכזית לבלינסון
שונים.
&nbsp
קווים 49/66 נוסעים דרך מרכז העיר, קו 1 נוסע דרך השוק, 51 דן, 164 אגד ו641 של קווים נוסעים דרך רחוב אורולוב ישירות לבלינסון.
&nbsp
לגבי כל מה שתיארת, זה אולי נחמד עבור תושבי רעננה אבל צריך לזכור שמטרתם רוב הקווים האלו היא לשרת מספר מוקדים שונים שרק בינהם עומד החיבור בין רעננה להרצליה. אי אפשר לדפוק נוסעים אחרים כדי להטיב עם נוסעים מסויימים.
&nbsp
בכל מקרה, כשיצא המכרז על קווי השרון הכוללים בו את קווי אגד הנוכחים (קווי ה-5XX), יכול שיפור משמעותי יותר גם מבחינת תדירות. עד שהוא יצא ייקח זמן ועד שיזכה מפעיל כלשהו ויתחילו השינויים גם ייקח זמן.
&nbsp
לגבי התאמת 29 - לא ממש פרקטי, 29 בעצמו בעל תדירות גבוהה עד גבוהה מאד לאורך כל היום. ואם משנים את 29, צריך לשנות גם את 39 שהוא סו גל של "מזלג" שלו. כנ"ל לגבי 501 ו502 - הם קשורים זה בזה. וכנ"ל לגבי 47 ו48 - גם הם קשורים זה בזה במסלול העיקרי שלהם שבין הרצליה לתל אביב.
&nbsp
ודר"א, שכחת גם את קו 551 שמקשר בין רעננה לרהצליה.
 

טנק2

New member
ובכל זאת באים ׳רכבות׳ אוטובוסים..

לפגבי פתח תקווה זה לא נכון, המסלולים בין המרכזית לבלינסון
שונים.
&nbsp
קווים 49/66 נוסעים דרך מרכז העיר, קו 1 נוסע דרך השוק, 51 דן, 164 אגד ו641 של קווים נוסעים דרך רחוב אורולוב ישירות לבלינסון.
&nbsp
לגבי כל מה שתיארת, זה אולי נחמד עבור תושבי רעננה אבל צריך לזכור שמטרתם רוב הקווים האלו היא לשרת מספר מוקדים שונים שרק בינהם עומד החיבור בין רעננה להרצליה. אי אפשר לדפוק נוסעים אחרים כדי להטיב עם נוסעים מסויימים.
&nbsp
בכל מקרה, כשיצא המכרז על קווי השרון הכוללים בו את קווי אגד הנוכחים (קווי ה-5XX), יכול שיפור משמעותי יותר גם מבחינת תדירות. עד שהוא יצא ייקח זמן ועד שיזכה מפעיל כלשהו ויתחילו השינויים גם ייקח זמן.
&nbsp
לגבי התאמת 29 - לא ממש פרקטי, 29 בעצמו בעל תדירות גבוהה עד גבוהה מאד לאורך כל היום. ואם משנים את 29, צריך לשנות גם את 39 שהוא סו גל של "מזלג" שלו. כנ"ל לגבי 501 ו502 - הם קשורים זה בזה. וכנ"ל לגבי 47 ו48 - גם הם קשורים זה בזה במסלול העיקרי שלהם שבין הרצליה לתל אביב.
&nbsp
ודר"א, שכחת גם את קו 551 שמקשר בין רעננה לרהצליה.
ובכל זאת באים ׳רכבות׳ אוטובוסים..
בבוקר למען האמת זה פחות יעיל (למרות העובדה השערורייתית ש502,47 ,147 לתל אביב יוצאים בערך באותן שעות) אבל בשעות השפל (למשל לילה) עדיף שלא יבואו בצמדים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה