הצלת מידע מדיסק קשיח מקולקל

deep100

New member
הצלת מידע מדיסק קשיח מקולקל

שלום לכולם. הדיסק הקשיח שלי עושה רעשי תיקתוק ומערכת ההפעלה לא עולה. אני מתכוון לתת אותו למעבדה אבל יש עליו המון מידע שאני חייב להציל. האם יש סיכוי או שהכל הלך? תודה.
 

frankthe

New member
אממממ.....

ממש קשה. כאשר מגיעים לרעשים של תקתוק, כנראה כבר התפרק הראש של ההרד דיסק ולכן לא ניתן להציל את הנתונים ביכולות ובכלים שעומדים ברשותך. הפתרון הוא פניה לחברות שמתמחות בהצלת נתונים. המחיר של עבודה כזו מתחיל מ 350 דולר וצפונה!
 
../images/Emo26.gifלפני שאתה פונה לחברה מקצועית

נסה לראות אם תוכל להציל את הנתונים בעזרת התוכנה GetData. נסה לחבר את ההארדיסק התקול כ-SLAVE למחשב אחר, לאחר שהתקנת את התוכנה. בעזרתה, נסה למשוך קבצים למחשב במארח. מנסיון - עובד מצויין.
 

frankthe

New member
כן! ../images/Emo45.gif

אבל יש לו כבר רעשים של הרד תקול כגון הרעשים שיש באתר הבא: http://www.pcworld.com/downloads/file_download.asp?fid=22373&fileidx=1 קרוב לודאי שהוא שומע את הצליל הראשון שיש ברשימה!
 

frankthe

New member
כמו שחשבתי ../images/Emo4.gif

האייקון שציירתי בכותרת בא לציין שאני לא מבסוט בשבילך - זה אומר שהראש של ההרד התפרק והדרך להצלת הנתונים היא כמו שציינתי - והדרך היא יקרה עד מאוד. במצב הזה - שום תוכנה לא תעזור לך לצערך. זהו! מצטער שאני לא מבשר בשורות טובות! שיהיה לך המשך שבת שלום!
 

deep100

New member
איך לבדוק??!!

אני לא רואה חיבור שממש מתאים במחשב השני. ל- SATA יש כבל שנראה שונה
 

deep100

New member
באמת?...

אני לא מאמין שזה הפתרון היחיד! הכל עבד מעולה... ההארד דיסק עדין באחריות! זה קרה פתאום בהדלקת המחשב. במעבדה שנותנת את האחריות לא יוכלו להציל כלום? שווה לתת להם לטפל בזה? מה הם יכולים לעשות? הם יכולים להזיק?
 
אם לא גרמת נזק פיזי

ואם זה באמת לא באחריותך כמובן שתוכל לתבוע אותם שישלמו לחברה הזו ע הצלת המידע וכומבן גם לקבל פיצויים על עוגמת הנפש וכדומה אבל לפני הכל אתה צריך לדבר כאן עם המומחים בפורםו ולהיגד להם מה עשית או איך זה קרה כדי שיגידו לך אם זה באשמתך או לא.. בהצלחה.
 

deep100

New member
אז מה חושבים המומחים של הפורום?

הסיפור הוא שהמחשב אצלי כשנה ויום בהיר אחד כשהדלקתי אותו החלו להשמע קולות תיקתוק מההארד דיסק ומערכת ההפעלה לא עולה. זה המצב ולא עשיתי כלום חוץ מ: א. לנסות לתת לו מכות קלות ב. לנתק אותו ולחבר אותו שוב למחשב אני לא מוטרד מהחומרה כי היא באחריות ל- 3 שנים. אני מוטרד מהחומר שיושב עליה. אז האם ניתן באמת לדרוש מהחברה לשלם על השיחזור המקצועי?
 
"לנסות לתת לו מכות קלות.." ../images/Emo12.gif

הארדיסק רגיש למכות, לא הייתי ממליץ לחזור על הטיפול הזה שוב.
 

frankthe

New member
למה?

למה לוותר על כזה "טיפול"??? אני מוכן לתת לבחור פטיש 5 ק"ג, כמו כן יש לי פטיש אויר ואני אמור לקבל מחר פטיש של 10 או 12 ק"ג (צריך לפעמים לעשות שיפוצים בבית - אני מקווה שאתה מבין אותי...
) כל טוב!
 
למעלה