"הצלצול" - סוף הסרט...

"הצלצול" - סוף הסרט...

באופן שרירותי וחד צדדי, החל מה17 בינואר, מתכוונת חברת orange לבטל את שירות "הצלצול הכפול". אלו המכירים את השירות, מודעים לעובדה, כי ביטולו הסופי מגיע אחרי שורה של הגבלות קודמות שהטילה orange לאורך ההיסטוריה של השירות, בניסיון למנוע ניצול לרעה (מבחינתה כמובן...) של השירות. השירות עצמו הושק לפני כארבע שנים, ובו ניתנה אפשרות של קביעת מספר נוסף מרשת בזק או orange שיצלצל במקביל למכשיר המנוי, וניתן לבחור אם לענות לשיחה במכשיר המקור או ביעד המצלצל במקביל. יחודו של השירות היה בעובדה שהוא ניתן ללא כל עלות, ולמרות שבעצם מדובר בהפניית שיחות, וכן בעובדה ששני הקוים מצלצלים בו זמנית, ושלא כבהפניה סטנדרטית בה לאחר זמן קצוב שבו מצלצל המכשיר הראשון בלבד, מועברת השיחה למכשיר השני בלבד. אלא, שימי הזוהר של השירות לא ארכו זמן רב. הגזירה הראשונה שניחתה, היתה הטלת תשלום חודשי של 6 שח על השירות, שסיימה תקופה קצרה שהשירות ניתן חינם, שכן חינמיותו של השירות, גררה הצטרפויות חסרי הצדקה לשירות שגרמו לעומס במערכות. לאחר מכן, בקיץ 2003 בוטלה האפשרות להגדרת הפניה ליעדי orange, ומאז ניתן לבצע הגדרות הפניה ליעדי בזק בלבד. נקודת מפנה נוספת בשירות, היתה השקת שירות הfanton לפני כמעט שנתיים, שכן היות ושני השירותים פועלים על אותם מערכות לא ניתן היה להיות מנוי בשניהם יחד, דבר שגרם לירידה בפופולאריות של הצלצול הכפול. לפני כשנה, אירע פרק מכריע בסרט, ובו ביצעה orange שינוי שולי במערכותיה, שינוי שלא היה במישרים בתכונות הצלצול הכפול, אך בעצם נבע מתופעת הצילצול הכפול, ומאז, לא ניתן לבצע חיוג עצמי. מעטים שמו לב לאותו שינוי, והיו אלו אותם המצויים ברזי הצלצול הכפול, רז שאין לפורטו ברבים... לפני כחצי שנה הוטלה גזירה נוספת, ומאז הוגבלו מס` החלפות היעדים ל60 בחודש, כשמעבר ל60 מחויבת כל החלפה ב5 שח. ועתה, נראה כי ניחת הכורת הסופי על השירות. עם זאת, השירות ימשיך להינתן למנויים בעלי בעיית קליטה בלבד, אך גם להם מתבטלת טוטאלית אופציית ההחלפה העצמית של יעדים בשירות, ואפשרות ההחלפה תינתן אך ורק ע"י נציגי השירות, ואך ורק לטלפון בזק הרשום על כתובת המגורים של המנוי.
 

ב ן 21

New member
אני כבר שנתיים

לא משתמש בשירות הזה, מאז שהם ביטלו את האפשרות ליעדי אורנג, כי רק בשביל זה השתמשתי אם זה! חוץ מיזה שיש אם זה בעיה שגם שכשהמכשיר מכובה אז הבן אדם שמתקשר שומע כאילו הוא מתקשר רגיל ולא שהמכשיר מכובה
 

mtv hit

New member
למשל אצלי......

עד היום יש לי את השירות הצלצול הכפול לידע אורנג` וכמובן קיבלתי לזה אישור מיוחד... בתנאי שאני לא משנה את היעד אף פעם. וכל מה שגרם לזה שפרטנר ביטלה את השירות של צלצול כפול ליעדי אורנג` כי היתה חברה (שכיום היא כבר נסגרה...) שמכרה קווים במחיר של 500 ש"ח לכל קו וטענו שבקווים האלו השיחות לאורנג` ולבזק הם חינם, כמובן בגלל שזה היה קווים שרשומים תחת תעודת עוסק מורשה שאז בתשלום סימלי חודשי היו מקבלים "פנים אירגוני חינם" שזה אומר שכל השיחות המתבצעות לתוך המנויים של החברה היא ללא תשלום.... ובגלל צלצול הכפול הם ניצלו את זה והתקשרו לכל יעדי אורנג` ובזק ללא תשלום, כמובן אחרי שעשו הפניה בתפוס כדי שיוכלו להתקשר לעצמם, ואז פשוט היו שיחות חינם, רק מה שמעניין למה עכשיו הם רוצים לבטל את זה סופית, הרי הם עשו את כל המגבלות שנדרשו כדי שלא יוכלו לעשות שיחות בחינם?
 
למעלה