הצלחתם לקלקל אותי, אני הולכת...

שרון-ב-

New member
הצלחתם לקלקל אותי, אני הולכת...

ללמוד שוב אצל הנזירות (אחר כך שוב אצל הפולניות) שיעשו ממני ילדה טובה, חסודה וענוגה, רק היום הבנתי מה נהיה ממני... כשנהג המונית שאל אותי ``תגידי..מה יש לך היום עם בניינים גבוהים..`` אמר וחייך אליי בחיוך זדוני, יכולתי להשבע שזה היה חיוך זדוני... הסתכלתי על הבניינים הגבוהים...האסוציאציות ישר קפצו... כמעט החטפתי לו סטירה לחוצפן, איך הוא מעז בכלל לרמוז על גדלים אז ניסיתי להתבדח ולאמר שיש לי נטייה לרצות דברים ששואפים למעלה ורק בסוף הסתבר שהבחור התמים בסך הכל חשב שאולי יש לי חשק לעלות לאיזה גג ולקפוץ (אולי דיבר עם אריה ?) וואוו, אם היה אומר את אותו דבר לפני חודשיים הייתי חושבת שהוא מדבר על המדרגות אבל לא, אחרי חודשיים בפורום הזה וישר קופצים לי דברים כחולים לראש אז זהו !! נועלת עצמי במינזר לכמה חודשים שיחזירו אותי לקדמותי !! שרון, סגורה לרגל שיפוצים
 

ariegur

New member
שני דברים -

1. מתנדב להינעל איתך. 2. אני שיפוצניק טוב. ארשפיץ
 

שרון-ב-

New member
שתי תשובות -

1. מסוכן להנעל איתי. (תביא ונטולין) 2. יש תעודות ?
 

ariegur

New member
שתי תשובות לתשובות

1. אוהב סכנות (עם נשים). 2. יש תעודה לכל מטרה. ארעודה
 

שרון-ב-

New member
שתי....שתי.....שתי....

1. אם כבר אז למות אמיץ עם חיוך על הפנים.... 2. את מבחני ההסמכה תעבור אצלי שרון עכשיו בוא נריב !
 

ariegur

New member
בד``כ מי שמכירה אותי,

לוקח איזה חודש עד שהיא שואלת אתה לא רב לפעמים ? או - למה בעצם התגרשת ? (עד שמכירות אותי ...) אריה
 

שרון-ב-

New member
אז זהו...תיקון טעות...

מה פתאום רבים, מי רב ? בסך הכל דנים בנושא (בקולי קולות ובחוסר סבלנות) שרון לא רבה (פשוט לא עונים לה)
 

ariegur

New member
גם אני אוהב ריבה, ודיונים (טעיתי בא

ות) ??? נו, אני סנילי, ארדיון
 

שרון-ב-

New member
דבש לא ריבה - הודעה פרטית אריה

:)************************:) **:)********************:)** ****:)****************:)**** ******:)************:)****** *********:-):-):-):-)********* שרון בחיוך רחב 24 שעות
 
למעלה