הצלחתם לקלקל אותי, אני הולכת...
ללמוד שוב אצל הנזירות (אחר כך שוב אצל הפולניות) שיעשו ממני ילדה טובה, חסודה וענוגה, רק היום הבנתי מה נהיה ממני... כשנהג המונית שאל אותי ``תגידי..מה יש לך היום עם בניינים גבוהים..`` אמר וחייך אליי בחיוך זדוני, יכולתי להשבע שזה היה חיוך זדוני... הסתכלתי על הבניינים הגבוהים...האסוציאציות ישר קפצו... כמעט החטפתי לו סטירה לחוצפן, איך הוא מעז בכלל לרמוז על גדלים אז ניסיתי להתבדח ולאמר שיש לי נטייה לרצות דברים ששואפים למעלה ורק בסוף הסתבר שהבחור התמים בסך הכל חשב שאולי יש לי חשק לעלות לאיזה גג ולקפוץ (אולי דיבר עם אריה ?) וואוו, אם היה אומר את אותו דבר לפני חודשיים הייתי חושבת שהוא מדבר על המדרגות אבל לא, אחרי חודשיים בפורום הזה וישר קופצים לי דברים כחולים לראש אז זהו !! נועלת עצמי במינזר לכמה חודשים שיחזירו אותי לקדמותי !! שרון, סגורה לרגל שיפוצים
ללמוד שוב אצל הנזירות (אחר כך שוב אצל הפולניות) שיעשו ממני ילדה טובה, חסודה וענוגה, רק היום הבנתי מה נהיה ממני... כשנהג המונית שאל אותי ``תגידי..מה יש לך היום עם בניינים גבוהים..`` אמר וחייך אליי בחיוך זדוני, יכולתי להשבע שזה היה חיוך זדוני... הסתכלתי על הבניינים הגבוהים...האסוציאציות ישר קפצו... כמעט החטפתי לו סטירה לחוצפן, איך הוא מעז בכלל לרמוז על גדלים אז ניסיתי להתבדח ולאמר שיש לי נטייה לרצות דברים ששואפים למעלה ורק בסוף הסתבר שהבחור התמים בסך הכל חשב שאולי יש לי חשק לעלות לאיזה גג ולקפוץ (אולי דיבר עם אריה ?) וואוו, אם היה אומר את אותו דבר לפני חודשיים הייתי חושבת שהוא מדבר על המדרגות אבל לא, אחרי חודשיים בפורום הזה וישר קופצים לי דברים כחולים לראש אז זהו !! נועלת עצמי במינזר לכמה חודשים שיחזירו אותי לקדמותי !! שרון, סגורה לרגל שיפוצים