Brendan of DNA
New member
הצלחה לקווי הרכת ראשל"צ - ת"א
הצלחה לקווי הרכת ראשל"צ - ת"א
הצלחה לקווי הרכת ראשל"צ - ת"א
לא רוצה להיות קטנוני, אבל..הצלחה לקווי הרכת ראשל"צ - ת"א
קו הוא זכרלא רוצה להיות קטנוני, אבל..
לא ממש במקום שהודעה של דובר של משרד ממשלתי לא תנוסח כהלכה- יש לומר "שתי רכבות" ולא "שני רכבות".
לא מדובר ברכבתלא רוצה להיות קטנוני, אבל..
לא ממש במקום שהודעה של דובר של משרד ממשלתי לא תנוסח כהלכה- יש לומר "שתי רכבות" ולא "שני רכבות".
כתוב לקראת הסוף "שני רכבות בשעה"לא מדובר ברכבת
אלא בקווי רכבת וקו הוא זכר ולכן שני קווי ולא שתי קווי
גם אני שמתי לב לטעות הזוכתוב לקראת הסוף "שני רכבות בשעה"
אתה לא קטנוני ! אתה צודק והדבר מראהלא רוצה להיות קטנוני, אבל..
לא ממש במקום שהודעה של דובר של משרד ממשלתי לא תנוסח כהלכה- יש לומר "שתי רכבות" ולא "שני רכבות".
מערכי קרונועים חדשים?הצלחה לקווי הרכת ראשל"צ - ת"א
אכן שאלה מעניינת-אביתר התייחסותך!!!מערכי קרונועים חדשים?
מישהו באמת הזמין עוד IC3, או שמדובר בעוד קרונות קומותיים?
איפה זה כתוב ?אכן שאלה מעניינת-אביתר התייחסותך!!!
כתוב שבעוד שלושה חודשים יגיעו מערכי קרונועים חדשים!!! לדעתי זו טעות והכוונה לרכבות דאבל דק.....
בהודעה לעיתונות שברנדן היעלהאיפה זה כתוב ?
שטויות במיץ עגבניות ! שוב מוציא משרבהודעה לעיתונות שברנדן היעלה
בפיסקה הלפני אחרונה, וגם באתר NFC (צוטט מילה במילה) הפיסקה הרלוונטית: שר התחבורה מסר, כי תוך שלושה חודשים, עם הגעתם של מערכי קרונועים חדשים, יופעלו בקו תל אביב ראשון לציון שני רכבות בשעה. כיום מופעלות בקו רכבת אחת בשעה.
חשבתי אולי..............קיוויתישטויות במיץ עגבניות ! שוב מוציא משר
משרד התחבורה הודעה לעיתונות בלי לתת לי לבדוק אותה קודם ולבצע הגהה ותיקונים ! מדובר על קרונות דו-קומתיים ולא קרונועים. לגבי הקרונועים השבדים: העסקה לא נחתמה עדיין ! אנ'לא מבין איך עובדים שם !!!
אולי התכוונו לקטרי קיטור מ- 1884 ?!חשבתי אולי..............קיוויתי![]()
לדעתי פשוט לא יחסו משמעות מיוחדת לנושא, אמרו מערכי קרונועים אך התכוונו לקרונות.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.