הצלחה לקווי הרכת ראשל"צ - ת"א

מצב
הנושא נעול.

cmr

New member
קו הוא זכר

לא רוצה להיות קטנוני, אבל..
לא ממש במקום שהודעה של דובר של משרד ממשלתי לא תנוסח כהלכה- יש לומר "שתי רכבות" ולא "שני רכבות".
קו הוא זכר
ולכן שני קווי רכבת ולא שתי קווי רכבת. לא אומרים קווי רכבת ארוכות אלא קווי רכבת ארוכים
 

cmr

New member
לא מדובר ברכבת

לא רוצה להיות קטנוני, אבל..
לא ממש במקום שהודעה של דובר של משרד ממשלתי לא תנוסח כהלכה- יש לומר "שתי רכבות" ולא "שני רכבות".
לא מדובר ברכבת
אלא בקווי רכבת וקו הוא זכר ולכן שני קווי ולא שתי קווי
 

danielhope

New member
גם אני שמתי לב לטעות הזו

כתוב לקראת הסוף "שני רכבות בשעה"
גם אני שמתי לב לטעות הזו
היום כשקראתי את זה באתר משרד התחבורה, אבל למי יש כוח.... מספיק התלוננתי היום בפני דן.. שבתחנה של קו 9 בתל אביב, שמו מפה של קו 9 פתח תקווה
- עשיתי את חובתי האזרחית
 
אתה לא קטנוני ! אתה צודק והדבר מראה

לא רוצה להיות קטנוני, אבל..
לא ממש במקום שהודעה של דובר של משרד ממשלתי לא תנוסח כהלכה- יש לומר "שתי רכבות" ולא "שני רכבות".
אתה לא קטנוני ! אתה צודק והדבר מראה
את הרמה במשרד התחבורה !
 
אכן שאלה מעניינת-אביתר התייחסותך!!!

מערכי קרונועים חדשים?
מישהו באמת הזמין עוד IC3, או שמדובר בעוד קרונות קומותיים?
אכן שאלה מעניינת-אביתר התייחסותך!!!
כתוב שבעוד שלושה חודשים יגיעו מערכי קרונועים חדשים!!! לדעתי זו טעות והכוונה לרכבות דאבל דק.....
 
בהודעה לעיתונות שברנדן היעלה

איפה זה כתוב ?
בהודעה לעיתונות שברנדן היעלה
בפיסקה הלפני אחרונה, וגם באתר NFC (צוטט מילה במילה) הפיסקה הרלוונטית: שר התחבורה מסר, כי תוך שלושה חודשים, עם הגעתם של מערכי קרונועים חדשים, יופעלו בקו תל אביב ראשון לציון שני רכבות בשעה. כיום מופעלות בקו רכבת אחת בשעה.
 
שטויות במיץ עגבניות ! שוב מוציא משר

בהודעה לעיתונות שברנדן היעלה
בפיסקה הלפני אחרונה, וגם באתר NFC (צוטט מילה במילה) הפיסקה הרלוונטית: שר התחבורה מסר, כי תוך שלושה חודשים, עם הגעתם של מערכי קרונועים חדשים, יופעלו בקו תל אביב ראשון לציון שני רכבות בשעה. כיום מופעלות בקו רכבת אחת בשעה.
שטויות במיץ עגבניות ! שוב מוציא משר
משרד התחבורה הודעה לעיתונות בלי לתת לי לבדוק אותה קודם ולבצע הגהה ותיקונים ! מדובר על קרונות דו-קומתיים ולא קרונועים. לגבי הקרונועים השבדים: העסקה לא נחתמה עדיין ! אנ'לא מבין איך עובדים שם !!!
 
חשבתי אולי..............קיוויתי../images/Emo6.gif

שטויות במיץ עגבניות ! שוב מוציא משר
משרד התחבורה הודעה לעיתונות בלי לתת לי לבדוק אותה קודם ולבצע הגהה ותיקונים ! מדובר על קרונות דו-קומתיים ולא קרונועים. לגבי הקרונועים השבדים: העסקה לא נחתמה עדיין ! אנ'לא מבין איך עובדים שם !!!
חשבתי אולי..............קיוויתי

לדעתי פשוט לא יחסו משמעות מיוחדת לנושא, אמרו מערכי קרונועים אך התכוונו לקרונות.
 
אולי התכוונו לקטרי קיטור מ- 1884 ?!

חשבתי אולי..............קיוויתי

לדעתי פשוט לא יחסו משמעות מיוחדת לנושא, אמרו מערכי קרונועים אך התכוונו לקרונות.
אולי התכוונו לקטרי קיטור מ- 1884 ?!
תפסיק להתייחס להודעות אלה. הן שתולות, מגמתיות ולא אמינות. ואולי מדובר בקטרי בנזין רוסיים למסילה צרה מעודפי מלחמת העולם הראשונה ??? אולי באמת ??? קיבינימאט !- איפה ה- 24 מיליארד דולר ???????? לילה טוב ציקי אחי היקר !!! וסלח לי על הציניות ! אתה הרי יודע שאני כזה לפעמים
ההודעה לעיתונות היא פשוט...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה