הצילו, עזרתכם המתחתנים!

אוהד71

New member
הצילו, עזרתכם המתחתנים!

שלום לכל המתחתנים, התראיינתי למקום עבודה שיש לו זיקה לנושא החתונות. בכל אופן התבקשתי לבוא לראיון נוסף כשנתנו לי משימה: למצוא את אתרי החתונות האולטמטיביות ברשת האינטרנט. האתר צריך להיות מצפון אמריקה ואני צריך לנמק למה בכלל אני חושב שהרתר הוא הכי מוצלח (מבחינת תכנים או מוצרים). מכיוון שבטח תאם גולשים הרבה באתרי חתונות, ולי בכלל אין ניסיון בתחום, חשבתי להעזר בכם. יש למישהו רעיונות? תודה!!!!!!!!!1
 
אז כך

חיפשתי בגוגל את צירוף המילים bridal wedding ומצאתי בין השאר את האתר הבא שנראה לי מעולה http://www.twincitybridal.com/ בהצלחה!
 

חני 21

New member
אתר מצפון אמריקה...? ../images/Emo12.gif

לא מכירה אחד משם... אבל יכולה לתת לך סיבה לנימוק כאשר תמצא את האתר הזה... יש בו את כל האינפורמציה שחתן וכלה צריכים בשביל לקיים חתונה. מכל האתרים - האתר הספציפי הזה הוא האהוב ביותר על כלות וחתנים. המידע באתר מדוייק ואמין.
 

אוהד71

New member
וואו ממש תודה על התגובות המהירות

הסיבה שהתבקשתי למצוא אתר מצפון אמריקה זה כי אני תושב ישראלי המתגורר בחו"ל. החברה שאני מגיש אליה מועמדות היא כזו שעוסקת בתחום חתונות יהודיות. הבעיה היא שאף פעם לא התחתנתי, ונשבע לכם הייתי רק פעמיים בחתונה בכל החיים שלי (ככה זה משפחה של אשכנזים). החברים שלי גם הם כאלה שלא מתחתנים, אז אני ממש אאוטסיידר. הבעיה עם גוגל שהוא נותן מיליון אתרים, אבל כולם נראים בסדר, מה לכם אישית חשוב באתר אינטרנט או איך אתם אישית הייתם בוחרים אתר אינטרנט כשאתם מתכננים חתונה? יש איזה אתר שהוא "וואוו שיגעון" ??? :)
 
למעלה