הצילו,נעלמו לי קבצים קריטים !

NETSYR

New member
הצילו,נעלמו לי קבצים קריטים !

היה לי תקייה על שולחן העבודה עם אלפי שירים,כרגע יש לי את כל התקיות ותת תיקיות,אבל הקבצים אינם,הסיפור הוא כך,שיניתי הגדרות משתמש,כתוצאה מכך,קיבלתי שולחן עבודה ריק מאיקונים ותיקיות שהיו לי,עשיתי שחזור מערכת וקבלתי בחזרה את האיקונים והתיקיות על שולחן העבודה,אבל כשאני רוצה לפתוח קבצים,אני מגלה שהכול ריק,לא נשאר זכר,ניסיתי תוכנות שחזור,אז הוא משחזר דברים ישנים,אבל אין זכר לקבצים שהיו לי על שולחן העבודה, ! אני מבקש עזרה דחופה,מדובר באלפי שירים,שאגרתי,אנא עיזרו לי !!!
 

NETSYR

New member
אני שכחתי סיסמא !

ואיפסתי אותו על ידי מנהל המחשב,כתוצאה מזה,המשתמש שלי קיבל שולחן עבודה אחר,לעומת זאת המסכים שלי לא נפגע רק מה שהיה על שולחן העבודה !
 
מ"ז המסכים שלי?

אולי בטעות יצרת עוד משתמש? איך בדיוק איפסת? בדוק שלמשתמש הנוכחי (בין אם יצרת חדש או לא) יש הרשאת מנהל נתב לפה C:\Documents and Settings חפש שם ספריה עם שם המשתמש שלך וכנס אליה ושם כנס ל Desktop ותראה אם תמצא שם את הקבצים האבודים..
 

Roy M

New member
הכנסי ב"מצב בטוח" למחשב

(F8 ברצף ע לקבלת תפריט). שם, ביחרי באדמיניסטרטור כיוזר כניסה. (אין ססמא בדר"כ, רק אנטר). אחרי כניסה, התחל--הפעל---control userpasswords2 ובחלון שיקפוץ, בטלי את ה-
מ"בקש ססמא" ושימי את היוזר המקורי שלך עם כל ההרשאות, כברירת המחדל לעליה אוטומטית. כעת, הדליקי מחדש את המחשב והוא יכנס לשולחן העבודה המקורי שלך בלי ססמא.
 

NETSYR

New member
זה בדיוק מה שעשיתי !

הוא ניכנס עם השם שלי,אבל לקח לו המון זמן להידלק,וכשהוא נדלק,אני לא רואה את הקבצים,שהיו לי על שולחן העבודה,גם בדיפדוף,בתקיות של המשתמשים הוא לא נמצא !
 
למעלה