הצילו!!!!!! מה עושים????

eldi84

New member
הצילו!!!!!! מה עושים????

בנות מקסימות - להזכירכן אני בהריון אחרי IVF עם שלישיה , שגדלה וגדלה ב"ה . שבוע 9. הבעיה היא שאני סובלת כל הזמן מבחילות - בלי סוף!! ולהוסיף לכל התענוג הזה לפחות פעמיים ביום אני מקיאה ... בנוסף - ביום שבת יצאנו בעלי ואני לטייל ובאמצע פשוט הרגשתי סחרחורות והלחץ דם שלי ירד בצורה מפחידה , הגעתי למצב שאני לא יכולה לעמוד על הרגליים. אשמח לדעת אם יש למישהי תובנות בעניין.
 

לולי 101

New member
אני אמנם עם תאומות

אבל אני יכולה לספר לך שעד שבוע 16 בערך אני לא תפקדתי לחלוטין, כל היום היו לי בחילות נוראיות שלא עברו לא משנה מה ניסיתי, הייתי מקיאה המון ופשוט לא יכלתי לעמוד על הרגליים. אם הייתי עומדת או הולכת 10 דק' ישר הבחילה שלי היתה עולה והייתי מקיאה. קרה לי מס' פעמים שהלכתי לקניון רק כדי לקנות משהו קטן שהייתי צריכה דחוף ופתאום מצאתי את עצמי בחנות עם סחרחורת ורצון להקיא וישר הייתי רצה לאוטו כדי לסוע הביתה, וכן הייתי מקיאה בחניה (מזל שהספקתי לצאת מהקניון). אני בתקופה הזו הפסקתי לעשות קניות, הפסקתי לבשל, הפסקתי ללכת ברגל ואנחנו כזוג פשוט הפסקנו לצאת, כל היום שכבתי ולא יכלתי לזוז. אין מה לעשות כל אחת מגיבה אחרת להריון, ובמרובה עוברים ההורמונים גבוהים יותר והתחושות קשות יותר. אני יכולה להגיד לך שמשבוע 16 התחלתי להרגיש קצת יותר טוב, בשבוע 19/20, המצב ממש השתפר ובשבוע 27 בערך חזרתי להקיא (אבל אין מה להשוות עם הבחילות וההקאות של ההתחלה, באופן כללי אני ממש בסדר). בקיצור מאחלת לך שתרגישי טוב כמה שיותר מהר כך שתוכלי ליהנות מההריון המתוק הזה.
 

2גוזלים

New member
קורה הרבה....

את גודלת שם בפנים. נפח הדם שלך גדל וכו'. שמרי על עצמך.תשתי הרבה הרבה! 2 ליטר לפחות. אולי זה הזמן להפסיק לצאת לטיולים .....
 
למעלה