הצילו!? המלצות למסעדה בזכרון?

תמיצקה

New member
הצילו!? המלצות למסעדה בזכרון?

אני חדשה פה, לא קיבלתם אותי הכי יפה... אתמול כתבתי בקשה לעזרה וכבר היום היא נעלמה. ממש מבקשת המלצה למסעדה טובה בזכרון יעקב, לא נורא יקרה... תודה, תמי.
 

liti

New member
הלו תמי, ברוכה הבאה,

אל תקחי את זה אישית... השאלה הזו עולה בפורום מידי פעם אך בדרך כלל זוכה להתעלמות, ככל הנראה מהסיבה שעדיין לא נמצאה מסעדה בזכרון שניתן להמליץ עליה בלב שלם, בעיקר עקב השירות הקלוקל באזור ומדי פעם בגלל האוכל המאכזב- ע"ע חוויותיה של אמא של פיונה שרק השבוע הייתה בקפה קברט בזכרון.
 

תמיצקה

New member
תודה! מסעדת ארומה +שאלה נוספת

בנתיים שמעתי על מסעדת ארומה. אולי אתם מכירים? מכירות? אומרים שזו מסעדה נפלאה. בעלי בן 30, אני מאוד מאוד רוצה לקחת אותו למסעדה טובה (בין שאר ההפתעות).גם באיזור זכרון- מחוץ לעיר- זה יהיה טוב. אז אולי את מכירים מסעדה באיזור? תודה, תמי.
 

missGS

New member
סליחה על האיחור......הגעתי

אז ככה לפני די הרבה זמן אכלתי בארומה כך שאנני יכולה לתאר את המנות וממה נהנתי יותר או פחות. ממה שזכור לי ארומה השאירה אצלי טעם של בינוניות ומאז לא חזרתי. מה שכן, בתור אחת שהמטבח הצרפתי הוא המטבח האהוב עליה, אוכל להמליץ לך בחום על שתי מסעדות הנמצאות בדרך היין בזכרון ( שכנות של ארומה ) האחת - "הנשיקה" של השף רונן רביב, שילוב הטעמים במנות מאוד מיוחד, לטעמי היא מסעדה מצוינת !. יש לציין שהמקום לא בנוי לאכלס מספר רב של סועדים דבר היוצר גם אוירה אינטימית, ממש הרגשה שנמצאים בסלון ביתו של השף. והשניה - "פיצ´וטו",( למרות הביקורת הלא נילהבת בגומיו ) אני מאוד נהנתי במסעדה זו. המנות פחות מיוחדות מתפריט "הנשיקה" אך בהחלט מוצלחות ולדעתי כדאי. מצטערת שלגבי עלויות הארוחות אנני יכולה לעזור .( עד שהתחלתי לכתוב בפורום זה כלל לא עניין אותי נושא העלויות ). מקווה שעזרתי. תהנו.
 

גידי42

New member
../images/Emo24.gifמוטב מאוחר מבכלל לא.........

במקרה, ובצרוף מקרים הסטרי יצא לי לאכול ב- 2 המסעדות המוזכרות לעי"ל ואני מצטרף בכל פה (תרתי משמע) לסקירה הממצה של ידידתי המלומדת (ראיתי שזה הפך פופולרי כאן). ואם יורשה לי להוסיף (מבלי לגרוע מהזכויות) עוד המלצה על מקום בזיכרון שלא יצא לי להיות בו אבל שמעתי המלצות חמות. משה איבגי (כן זה השחקן הידוע) פתח שם מן פאב, בר, ביסטרו בשם "החלוצים" אם אינני טועה, מי שהכיר או מוקיר את "הילל הזקן" יודע שבדרך כלל עם איבגי לא נופלים. אשמח לשמע תגובות ממי שכן היה
 

carmits

New member
יש מסעדה נחמדה בזכרון

ששמה היקב או יקבי הברון (לא זוכרת). תנסי ב- 144 או בלינק המצורף.
 

mammi

New member
זכרון

הי אני יודעת שזה באיחור אבל סשביל הרקורד כל המדרחוב בזכרון מוצף בתי קפה ומסעדות. האווירה הכללית היא רומנטית בשעות הערב. בדכ כדאי להתהלך לאורך המדרחוב לעיין בתפריטים השונים ולהכנס לאן שהלב והקיבה מצביעים...
 

גילימא

New member
האמת היא שלא הייתי אוכלת בזכרון

אף פעם לא הצלחתי עם ארוחה שם. אם לא אכפת לך לסוע 10-15 דקות הייתי נוסעת לקיסריה ליקב או למועדון גולף או לצרלי בעיר העתיקה ששם הייתי בעיקר למתקלת עם מים ופחות אוכלת.
 
למעלה