הצילו-המאפיה הסיציליאנית בעקבותי!!

אורמור

New member
הצילו-המאפיה הסיציליאנית בעקבותי!!

פותחת עיניים על הבוקר למסר בתיבה.. <נו טוב לפחות לא כתבו לי-0 מסרים היום!> המאפיה התגיסה לשרות הציבור ומודיעה לי כי תחתוני, תיבת מסרי ,הדואר האלקטרוני שלי וכל סודות המדינה שלי פרוצים לעיני ההנהלה... המאפיה צרפה גם מענה של אפרת מהנהלת תפוז כתוספת מעורר אמינות...<עליק> וואוו... התלבטתי, מה אעשה עכשיו? אז בטח כולם כבר יודעים ששרפתי את הצלי אתמול שאני שונאת ברוקלי וגם עם מי אני מתדיינת להבהל...? לא להבהל...? להתאבד...? לא להתאבד...? במחשבה שניה, הקלמנטינה החביבה <על עצמה> ששייכה עצמה למחלקת שרותים,<ציבוריים> מוטב לה שתטרח לנקות את המחראה הפרטית של עצמה לפני שהיא באה "להציל" את הפרטיות שלי. למייטב ידיעתי, ובמקרה בנושא זה ידיעותיי רחבות, שום הנהלה לא גולשת לתוך המסרים שלי ולא תרה על עקבותי,אלא במיקרים חריגים ובאישור מיוחד. מי שעושה ימים כלילות בנסיונות לחרבן את הפורום מצא <או חשב שמצא> דרך חדשה להטיל אימה על ציבור הגולשים מצטערת, לא נבהלתי... תנסו שוב! ופעם הבאה כשהמאפיה יוצאת לפעולה, שתגיע לפחות עם פיצה! מינימום של נימוס אין לאיטלקים האלה. יום טוב לכולם! (בשיחה עם יודעי דבר מההנהלה נאמר לי מפורשות שלמנהל מהשורה אין שום גישה לפרטיות שלי אלא להנהלה הראשית בלבד וגם אז רק במקרים שיש חשש למעשים פליליים, הם ממעטים ב"עשייה" כזאת כיוון שזו בפרוש חדירה לפרטיות שאסורה גם עליהם) אז מי שלא גנב קלמנטינות מהפרדס <ז"ל>של אטיוד יכול לשכון לבטח תחתוניו חסויים.. אור
 
../images/Emo45.gif אוףףףףףףףף........

ולרגע קיוותי שדוקא יחשפו תחתונייך, והעזור לך להוציא את הקוץ...... סתם כך, תגידי. איך מוציאים קוץ מה****? ללא עזרה?. יש לך מראה מיוחדת????.
 

אורמור

New member
../images/Emo6.gif עם הרבה סבלנות מאמי..

וקצת שכל.. ובלי להבהל משדים מדומים.. שבוע טוף איש נחמד אור
 

טשטושה

New member
אל תסמכי כל כך על המאפיה האיטלקית

סתם חרא של פיצה - איזו אכזבה.......
טש
 

מלבלבת

New member
אין מספיק גבינה...

באמת נבהלת אוריק??? שאפצה אותך עם פיצה פרי ידיי? ואני חשבתי שאני היחידה שקיבלה את "הוצאת החוזה" מהמאפיה
 

פרסאוס

New member
כאילו שלא ידענו...

אני מה ´כפת לי?... אנלא נשוי... ומי שכן, באמת לא מומלץ לפתח קשרים פה בפורום.
 

אורמור

New member
אתה.. באמת למה אתה לא?

אני אארגן לך מסרי אימה שיגרמו לך לרוץ לרבנות.. למה? למה שכולם יסבלו ואתה לא? זה צדק זה?
אור
 

סברס1

New member
אמרת... אז אפשר להרגע?

אולי כולם כבר קיבלו במסרים הסברים או שאני קצת קשה הבנה אז... טוב אני לפחות אולי בתמימות או מתוך נימוס אלמנטרי ביקשתי את רשותו של זה ששלח לי מסר לצטט אותו ,אמנם טרם קיבלתי אישור אך מכיוון שגב´ אורמור לפי צורת הכתיבה כנראה לא ביקשה רשות ,לקחתי על עצמי את החרות להתייחס למסר זה. היו רמזים עבים של הנהלת הפורום על מעקבים שלהם ושל הנהלת האתר. ולעת עתה טרם נתנו הסבר לרמזים (אני מחכה בסבלנות לסוף השיעור שיסתיים ב???) .מכיוון שלעת עתה ידיעותי לא רחבות בנושא זה ולך יש אותן אודה לך אם תעני על כמה שאלות.(רק אם מתחשק לך) את טוענת שההנהלה עושה זאת רק במקרים חריגים ובאישור מיוחד. האם האישור הוא האישור של המשטרה? "הם ממעטים בעשייה"???עם או בלי אישור מהמשטרה? האם ניתן להסיק שההוא שעוקבים אחריו כאן בפורום חשוד במעשים פליליים? האם מהשיחה שלך עם ה-יודעי דבר מההנהלה אכן את יכולה להסיק בוודאות שלמנהל פורום אין את הכלים לעלות על כתובת אי פי של משתמש גם ללא ידיעת הנהלת הפורומים? האם את חושבת שאם הנהלת הפורומים אכן עוקבת אחרי משתמשים היא תודה בפנייך שאכן זה נכון ? נ.ב אני לא נבהל לא מהנהלת הפורום לא מהנהלת הפורומים ובוודאי שלא מה"מאפיה" . אבל וזה אבל גדול. הייתי מעדיף לדעת בצורה שלא משתמעת לשתי פנים ולא "משיחה עם יודעי דבר" ולא מהסתמכות על כך שאת עם כל הכבוד כתבת זאת. שיש ביקורת הדוקה על המנהלים שאכן לא ישתמשו באפשרויות שלהם (ולפי מה שמקורותי אמרו לי יש להם את האפשרות לכך- עם ידיעת ההנהלה ואם לאו הרי הנהלת האתר מודה שאינה מכירה אישית את כל מנהלי הפורומים). וכל זאת לא בגלל שיש לי מה להסתיר אלא כי זה לא תקין בלשון המעטה. עניין של עקרון.
 

אורמור

New member
אני אמרתי..ואתה עשה כרצונך..

המשך להבהל או תרגע,חלק ממותר האדם על הבהמה הוא הבחירה. ולא.."הגברת" אורמור לא שאלה רשות משולח המסר,כיוון שהשולח לא נחשב בעינייה כבעל נשמה ייתרה,בדיוק כפי שהוא לא שאל אותה אם לזרות עליה אימה אם לווא. ולשאלותייך "מר" סברס לגבי המשטרה אין לי מושג, אם זה מעניין אותך תברר. לגבי כלים של מנהל פורום מן השורה, אני יודעת בוודאות מה הוא יכול ומה לא..<אבל שוב אינך חייב לקחת אתי כמקור מהיימן תבדוק אותי בזמנך הפנוי> כמוך מכירה את הסיפור של מנהל\ת פורום וידויים ומקווה שכמוני ידוע לך שיש "האקרים" בכל מקום. אבל מכאן ועד לבוא להלביש על מנהלת פורום אמירה כמו "בזמנה הפנוי היא יכולה להציצ לך בתחתונים," זו הכפשה לא מבוססת. אין בי חשדנות אובססיבית, הפארנויה לא מנת חלקי ואני נוטה להאמין שהנהלת תפוז משתדלת להתנהל לפי "נוהל תקין".. לא שמה יהבי בה, ולא נאיבית,רק נוטה להניח שבעיקרון יש שאיפה לתקינות. כל מי שמשתמש באינטרנט מעל יומיים יודע שקיימים האקרים וכל אדם מעל גיל 18 מן הסתם יודע או לפחות צריך לדעת לשמור על הישבן שלו. אני מתקוממת מול "קלמנטינות חביבות" שמתימרות להציל לי את הפרטיות ובאותה נשימה לפגוע באינטליגנציה שלי.אז תודה אבל לא תודה! אתה נשמע מאוד מוטרד סברס, אז מראש אל תסמוך עלי<ולמה שתסמוך?> הפנה שאלותיך למישטרה, או להנהלת תפוז, לשם מה לך מתווכים? אני אמשיך לשמור על השלווה שלי בעצמי בלי עוזרים ואבהל רק כשחתול שחור יעבור, בברכה אור
 
קצת אוריינטציה לא תזיק לאיש ../images/Emo72.gif

סמי קצת מתפלא עלייך שמיהרת להביא לכאן את השטות האפיזודית הזו של המסר ההזוי והחובבני הזה, בעיקר סמי מתפלא שלא הערכת מראש, שבכל רגע, בעצם, צפוי כאן פיגוע טרוריסטי כזה או אחר, שכל תכליתו לפגוע במהלך החיים התקין בפורום. אם היית ערוכה לכך מראש - היית מעיפה את המסר הזה לפח - ולא טורחת להתייחס אליו אפילו לא בצחוק. וסמי לא היה טורח להתייחס אל הקישקוש של המסר ההוא, אלמלא הסתבר שלא-מעט אנשים נבהלו ממנו. לכן, ההמלצה של סמי לכולם היא לנסות ולהכיר קצת יותר את הפלטפורמה הזו בה הם כותבים: לא רק להיכנס לכאן בתמימות ובנאיביות כאילו הגיעו מהשמיים אל מקום מנותק קדוש וטהור - אלא לנסות ולהבין גם את המהלכים האנושיים הדפוקים המניעים פה דמויות מסויימות. נכון, זה כולה אינטרנט - אבל מאחוריו הרי חבויים אנשים אמיתיים עם תסביכים שכבר מוכרים כאן לכולם מהעבר. ואם כך היו נוהגים - במינימום אוריינטציה מתבקשת - היה על כולם להעריך מראש, שבתוך זמן קצר מרגע שכולם חזרו לכתוב כאן - שוב יופיע טרוריסט כדי לחבל בהצלחה הזו, וזאת - מטעמים מובנים. התשובה הראוייה היא, כמובן, גיחוך ובוז כלפי כל נסיון פיגוע חובבני ואינפנטילי. ולא ניהול שום דו-שיח, כפי שעשית בהודעתך, עם שום טרוריסט. ממתי מנהלים מו"מ עם טרוריסטים - ועוד בגלוי, כפי שעשית, חוץ מאשר לצורך הטמנת מלכודת והנחתת מכה נוספת עליהם. ורק כדי לא להשחית מילים רבות נוספות, סמי לא ירחיב הפעם שוב אפילו לא בגיחוך הרגיל, כלפי מי ששוב לא השכיל לטשטש את שפע טביעות האצבעות שלו מהמסר. דוגמה אחת? שעשוע קל למעוניינים: גשו לבדוק מי האיש שהכי אוהב כאן - יותר מכולם - להשתמש בביטוי "כל אימת" המופיע במסר שלו ("...והצצה של מייקי והאמזונות כל אימת שמתעורר אצלה חשש כלשהו"). רמז: כל אימת שתבדקו - תגיעו רק לשם של חשוד אפשרי אחד. כרגיל.
 

סברס1

New member
טוב אחרי

מה שכתבת אולי הייתי מנסח קצת אחר את הודעתי לאורמור. מודה ומתוודה שאין לי הכרות כל כך גדולה עם הפלטפורמה הזו האמת שאין לי כל כל סבלנות לזה ואולי בשל כך אני גם לא מייחס לזה חשיבות יתר. השתעשעתי ב"משחק" שלך. על טווח של כמה חודשים 4-פיטר פן 2-אחותו של שייקפיר ו blue 1-אטיוד -דיאבלו-איש המערות-חברת המועדון-המסע לעבר..-אננס לא חד משמעי בעיני אבל להשתעשע לא היה אכפת לי. אולי השאלות שלי ישמעו נאיביות אבל הפעם ולמרות שלא היה לזה תקדים אשמח לשמוע את תגובתך. למרות שעקרונית לא הייתי רוצה שאף אחד יחטט לי בתיבה ויעקוב אחרי למה זה צריך להבהיל אותי? למה זה אמור להרוס את הפורום? אם אנשים חוששים כל כך מחשיפה למה הם עורכים מפגשים? שהרי מרגע זה נניח והיו עשרה משתתפים שרק חמישה סיפרו לשניים שלושה וכך הלאה והפכת לסלבריטי לא פחות. ובנוסף הייתי סקרן לדעת האם אכן יש באפשרות האתר או למנהלי הפורום לעקוב אחרי משתמשים ואיני שואל כדי להתנצח אלא כדי באמת לדעת. ולאורמור. למרות שנשמעתי מוטרד -אני רק מתלמד חביבתי ואם יש כאן מישהו ללמוד ממנו תמיד אשמח לכך. אני גם מזמין בזאת כל מי שבא לו לעקוב לחטט ולהוציא עלי מידע ככל שיחפוץ ליבו כל מה שכתבתי היה על סמך מה שקראתי ואם זה נאיבי סליחה שוב מודה לא מכיר את המדיה מספיק טוב ולכן אולי לפעמים מסיק מסקנות שגויות.
 
איך זה שאני לא קיבלתי

את המסר הזה? יכול להיות אולי שאחת מפיצולי האישיות שלי שלחה אותו? יש כאן פסיכיאטר בקהל? כל אימת שיש התקפה פתע, מגיע דון קישוט ומכניס קצת סדר בכאוס.
 

אורמור

New member
מר סברס..

כמישהו שאין לו"הכרות גדולה עם הפלטפורמה" אתה מפגין בקיאות רבה, כמי ש"נטול סבלות-ולא מתיחס ברצינות" אתה מרבה במילים ובשאלות כמי שמודה ומתנצל שלא מכיר את המדיה אתה מסיק הרבה מסקנות. לא התכוונתי ללמד אותך כלום אני בסך הכל באתי להתלונן על הפיצה כמי שכבר כינו אותה "חביבתי" ובאותה נשימה נעצו לה סכין בגב, <אבל בטח לא תזכור כי אתה "חדש"> אני יורדת מהפלטפורמה כי נוכחתי שהנהלת הפורומים כבר ענתה. ועוד מגרד לי קצת בגב.. <אבל לא ממש> אור
 

סברס1

New member
רוצה כדור הרגעה?

עכשיו כבר נסחפת לגמרי. האמת שדי נמאס כבר מכל הפארנויה כאן אם יש לך מה לומר תגידי ומספיק עם הרמזים.מישהו אמר לך מתישהו "חביבתי" וכבר את מקשרת? ירדת מהפסים? דברי לעניין .אני לבד מהיום מעולם !! לא היה לי שיג ושיח איתך.אבל אני לא אנסה להוכיח שאין לי אחות את לא שווה את המאמץ. וכדאי שלפני שאת מסיקה מסקנות תהיי בטוחה שיש לך על מה להישען. כשדיברתי על פלטפורמה התכוונתי באופן כללי לעולם הוירטואלי ועל היכולת או חוסר היכולת של אנשי האתרים לפעולות שונות. דיברתי על הכוונות והיכולות של הגולשים להפריע ולאיים וזאת מן הסיבה הפשוטה שאף פעם לא איימתי על אף אחד אף פעם לא ניסיתי לקשר בין שמות שונים ע"י סגנון וכו´ א.כי זה נראה לי מיותר.וב´ אולי כי אין לי את הסבלנות לעשות זאת. בזאת סיימתי .
 
סמי דרלינג., שאתה תצחק עלינו

שאנחנו מבוהלים מאיומים במסרים....|
| למיטב זכרוני אתה האיש שיצא במנשר בליל ה- 8.1 [הטרוריסט שוב מקבץ נדבות (ב)] ובו איזכרת ניקים עם הבהרה לכלל הציבור שיש לך מידע שעלול ל´הפלילם´. אם זו לא הבהלה אז אני לא יודעת מה כן. ובכן היה נחמד אם גם אתה היית מאמץ לך גם קצת רגישות כלפי חבריך לפורום גם לדפוקים שבינינו. . . . . "על ראש הברוש שבחצר שמחה והמולה...."
 
חיזבאללה או ../images/Emo59.gif גדודי אל-אקצה

לאיזה חבורת טרור אתה משתייך ? אדון סמי הנכבד אנא אסביר לי: מה הצורך הבלתי מובן הזה כל הזמן להטעין את הפורום בחומרי חבלה? אני מוצאת בהודעות שלך פגיעה באינטלגנציה. כאילו שלא ברור לכולם מאיפה הניקים או לחילופין מי מייצר את ההודעות לא יכולה להבין את העיסוק האובססיבי שלך בנושא אולי הגיע הזמן שתתבגר זה רק וירטואלי!!!!!!!! יש מספיק מלחמות בחוץ בשביל מה עוד אחת!?!? ועוד ענין- חלילה לי לפסוק בעד צד זה או אחר. או לפגוע במישהו אך גם תגובות/איגרות מהסוג שאתה מייצר אינם טובות/שוות יותר מההודעות המיוצרות ע"י "הטרוריסט" כהגדרתך ........ במה אתה יותר טוב?
 
למעלה