הצילו הילדים מקוררים

jacobpl

New member
הצילו הילדים מקוררים

היי הילדים בני 4 חודשים והם מנוזלים מאוד עד כדי כך שהם נחנקים תוך כדי נשימה קנינו סטרימר + משאבה , אבל זה עוזר רגעית לא יותר מזה קנינו מכשיר אדים קרים לא נראה שזה עוזר קנינו קפסולות של קרמבולה גם לא ממש עוזר שמנו להם בצל במיטות וגם לא נראה שזה עובד השאלה היא מה ניתן עוד לעשות שלא נעשה , אנחנו ממש מיואשים מזה תודה יעקב
 

אוזי2

New member
בעיקרון עשיתם הכל

חוץ מלהתאשפז בבית החולים ולשאוב שם עם משאבה חשמלית (עשו את זה ליובל בגיל שבועיים כי הוא לא אכל וירד במשקל) עכשיו תתמידו ותחקו שיעבור.
 

רינת p a

New member
אבא יקר

זאת תקופה כזו , לא נעימה וקשה אולי אולי כרית מתחת למזרן יכולה להקל על הנשימה בגיל צעיר כזה עדיין לא מומלץ לישון על כרית אבל אם שמים אותה מתחת למזרון הגוף נמצא בשיפוע וקל יותר לנשום בריאות
 

רונה 26

New member
עוד כמה המלצות

מנסיון לאמא לתאומות ששתיהן אסמטיות (אחת במצב קשה הנמצאת על טיפול מונע) שכל נזלת יורדת להן למטה לריאות (רץ אצלי חזק במשפחה) ואחרי שהן התחילו את זה בגיל 6 שבועות זה מה שלדעתי עוזר - 1. אדים חמים ולא קרים. אדים קרים טובים למי שסובל מסטרידו אבל בשביל צינון עדיף חמים (תחשוב אם אתה מצונן). המכשיר לא יקר ושווה לדעתי להשתמש בו (אני לא אוהבת להוסיף אקליפטוס). כמו כן תעשו אמבטיה עם הרבה אדים ואז תנסו להאכיל אותם 2. מכשיר אינהלציה - לעשות להן אינהלציה עם המים של המכשיר בכמות של 1.5CC זה מייבש ומרכך את המערכת הנשימתית. לדעתי זה הדבר שהכי עוזר וזה טבעי לחלוטין 3. אוטריבין לילדים (זה למעשה מי מלח ולדעתי עדיף כבר מי המלח של האינהלציה) 4. ללכת לרופא לבדוק שהנזלת לא ירדה להן לריאות ואם הם לא "מצפצפים".
 

luna10

New member
קפסולות של קרבול על הפיג'מה

או על הסדין מרענן את האויר ועושה רק טוב
 

orthy

New member
כמה דברים....

לשים אדים חמים ולא קרים-הקרים זה רק למקרי סטרידו ולא שיעול רגיל עם נזלת...החמים עולים בסביבות 70-90 ש"ח.לשים לכל הלילה עם טיפות אקליפטוס לימוני(לא רגיל כי את הרגיל מותר רק מעל לשנתיים) לשים כמה ספרים מתחת למזרון כדי שיהיה מוגבה לקנות בפארם טיפות טבעיות שמטפשפים לפה בשם "אף סק ג'וניור"-טיפות טיבעיות לתינוקות שמייבשות את הנזלת-ממש ממש עזר לנו כשהן היו חולות,אגב,אני משתמשת גם היום! אם יש גם שיעול-הסירופ היחיד שמותר זה-הרבליסB-טיבעי ומתאים לתינוקות,גם כן,מעולה! תרגישו טוב!
 
למעלה