הצילו דחוףףףףףףףף

קוקה1

New member
הצילו דחוףףףףףףףף../images/Emo53.gif

בתי בת חודשיים כמעט והיום שמתי לב ששד אחד שלי יותר קטן מהשני (יונקת בלבד)יכול להיות שנגמר החלב? מה אני עושה כדי להחזיר את המצב לקדמותו? בבקשה עזרו לי
 

קוקה1

New member
כן כנראה לא יוצא משם חלב כי

היא נלחמת איתי וכשאני נותנת לה מצד שמאל היא יונקת בשלווה מה אני עושה?
 

דלית 3

New member
יכולות להיות כמה וכמה סיבות אבל אם

יש לה העדפה ברורה לשד אחד על פני השני זה יכול ליצור א-סימטריה שתחזור לקדמותה בסיום ההנקה. אם יש העדפה - השאלה היא למה. יכול להיות סתם הבדל בצורת האחיזה שלך שגורם לה העדפת צד אחד על השני ויש הרבה שמניקות מצד אחד באופן קבוע והשני יבש, יכול להיות דלקת אוזניים ואז בד"כ נסיון להניק מהצד הפחות אהוב ילווה בבכי ויכול להיות גם פטריה. יכולות להיות עוד סיבות - בבוקר יבואו המומחיות.
 

קוקה1

New member
תודה לכן אני מקווה שמחר באמת יעזרו

לי כי זה משגע אותי
 

א אוהל

New member
השד פתאום נהיה קטן?

תמיד היה יותר קטן? היא תמיד לא רצתה לינוק ממנו? רק עכשיו? גודל השדיים לא מעיד על כמות החלב המיוצרת - רוב השד הוא ממילא רקמת שומן שאינה משפיעה על ייצור החלב ואף לא על אגירתו.
 

odeia

New member
אז ככה, אצלי תמיד היתה א-סימטריה

מאז ההקנה זה יותר מודגש, ואין הבדל ברצון היניקה. כשילד מעדיף צד אחד זה יכול להצביע על: כאבי אוזניים, תנוחה לא נוחה, בעיה רפואית אחרת אצל הילד (כמו קילה) בעיה רפואית בשד אצל האמא ועוד ועוד. האם זה היה תמיד? האם פתאום? אחרי משהו מסויים? תנסי לשנות תנוחה בצד זה, אולי אפילו את תנוחת הפוטבול, אם לא יהיה שינוי, אולי כדאי בדיקה אצל הרופא, לתינוקת ואולי גם לך בשד.
 

Shellylove

New member
לא כל-כך הבנתי

מה מפריע לך? הא-סימטריה? או שכואב/מציק משהו? א-סימטריה היא מצב נפוץ (אצל רובינו הגוף א-סימטרי, רק השאלה כמה זה בולט) ואין לזה קשר לכמות החלב.
 
למעלה