או.קי, ננסה
האמת שההסברים נשמעים לי מסובכים למדי, איך אפשר לברר את הכתובת של הפורץ וכן הלאה? בכל מקרה,אני אמסור לאמא שלי. אגב, גם האתר של אמא שלי בג´אוסיטיס וגם שם הפורץ הוא מישהו שקורא לעצמו מוג´הדין האקר או איזשהו זבל דומה תודה בכל מקרה, אעדכןבהתפתחויות