הצילו!!! אורנג' מתעללים בי (ארוך) חלק א

אוריאוס

New member
הצילו!!! אורנג' מתעללים בי (ארוך) חלק א

אני מנויה זה כעשר שנים בחברת אורנג'. • ב- 23 לאוקטובר קיבלתי מחב' "סלקום" הצעה המוזילה משמעותית את חשבונותיי החודשיות (מול דפוסי הדיבור שלי) ו ביצעתי חוזה התקשרות עימה. • ההצעה של חב' סלקום כללה (מעבר לחבילת הדקות והמסרונים) מכשיר סמסונג גלקסי 2 + שירות תיקונים. • המכשיר נשלח לביתי בבוקר ה- 24 לאוקטובר ובו בזמן חתמתי על טופסי ניוד בין החברות, אותן העבירה חב' סלקום לחב' אורנג'. • קיבלתי מסרון מסלקום המציין כי תהליך הניוד יחל בשעה 17:00. • בשעה 14:00 (לפני מועד הניוד) לערך התקשר נציג שימור לקוחות מצוות בראון בחב' אורנג': שם הנציג – דודו . הנציג הציע בפניי הצעה חדשה מחב' אורנג' וניהל עימי משא ומתן על ביטול הניוד, כאשר מטרתו הייתה מניעת הניוד. • במהלך המו"מ עימו, השווינו בין ההצעה של סלקום, על כל רכיביה, להצעה של חב' של אורנג'. • הצגתי בפני הנציג את החבילה שהוצעה לי בחב' סלקום וציינתי בפניו, כי כבר רכשתי וקיבלתי מחב' סלקום מכשיר טלפון מדגם סמסונג גלקסי 2 עליו אני אמורה להיות מזוכה מדי חודש במשך 36 חודשים. • שאלתי את הנציג - האם עליי להחזיר את המכשיר ל"סלקום" ולבצע ביטול עסקה על המכשיר ? (הרי הניוד לא בוצע ועדיין לא השתמשתי כלל במכשיר – מצ"ב חשבונית מסלקום המעידה כי לא דיברתי כלל במכשיר בזמן שהייתי לקוחה שלהם). תשובת הנציג : "אין צורך לבצע ביטול עסקה ולהחזיר את המכשיר לסלקום. העבירי לרשותי את חשבונית הרכישה ואדאג לזיכוי בחב' אורנג' במשך אותה התקופה. כל שעלייך לעשות הוא לפנות לאחד ממרכזי אורנג' ולקבל כרטיס USIM המתאים למכשיר מתקדם מסוג סמסונג." שאלתי – מה לגבי שירות התיקונים? תשובת הנציג:" לא ניתן לקבל זאת בחינם כחלק מהחבילה המוצעת, אך תמורת תשלום של 39 ₪ לחודש תוכלי לקבל שירות תיקונים מלא, הכולל אף ביטוח לאובדן וגניבה מחב' אורנג' על המכשיר." כדי להמתיק את הגלולה ( בסלקום שירות התיקונים היה חלק מהחבילה ) נתן לי הנציג זיכוי של 100 ₪ אם אבחר לרכוש את שירות התיקונים המלא שהוצע לי וסיכמנו על כך שארכוש שירות זה. • באחר הצהריים של אותו היום , בסביבות השעה 16:00, הייתי בקניון עזריאלי, פניתי לנציגי חב' אורנג' בקומה א' והעברנו בפקס לדודו ( ששוחח עימי בטלפון כל העת ומסר לנציגים להיכן להעביר את הניירת) את ההסכם שלי מול חב' סלקום + חשבונית רכישת המכשיר. • חב' אורנג' שלחה לי מייל המאשר את קבלת החשבונית וכי אזוכה מדי חודש בחודשו מול מכסה מסוימת. יש לציין שהעברת הפקס נעשתה טרם התחלת הניוד לסלקום. • בשעה 17:30 הניוד לסלקום יצא לדרך כמתוכנן אך כנראה לא הושלם במלואו (גם למחרת בבוקר לא הצלחתי להוציא שיחות מהמכשיר כלקוחה של סלקום ולא הייתה לי קליטה ברשת סלקום) ולמחרת בצהריים הייתי שוב לקוחת אורנג' : הניוד נמנע. • בתאריך ה- 26 לאוקטובר ניסיתי להתחבר ליישומים מסוימים במכשיר אך כיוון שלא הצלחתי התקשרתי לנציגי השירות הטכני של חב' אורנג'. מה רבה הייתה הפתעתי כאשר הנציגה מסרה לי שמדובר במכשיר שאינו נרכש באורנג', היא כנציגה אינה מכירה את התפריטים בו ולכן לא אוכל לקבל שירות עבורו. • הלכתי למוקד טכני בו נמסר לי כי כדי שאוכל לקבל שירות יש לשנות את התוכנה המותקנת של המכשיר ולכך אין אישור. • פניתי לדודו מצוות בראון ובתאריך ה- 27 לאוקטובר הוא הזין במערכת אישור להחלפת התוכנה שהותקנה על ידי חברת סלקום במכשיר לתוכנה אותה אורנג' מתקינה במכשירים הנרכשים אצלה ( מס' פניה 332773984). • בתאריך ה- 2 לנובמבר, פניתי שוב למוקד הטכני – עם אישורו של דודו על החלפת התוכנה ונמסר לי על ידי נציג השירות הטכני כי מדובר בחומרה שונה – אורנג' אינה יודעת לטפל במכשירים מסוג זה ולכן לא ניתן לבצע את החלפת התוכנה. נציג השירות הטכני אף ציין זאת במערכת.יתרה מכך, נציג השירות אף הסביר לי כי חב' אורנג' לא נותנת שירות תיקונים, אחריות וביטוח על מכשירים שלא נרכשו אצלה וכי כל הסיכומים עם דודו אינם רלוונטיים. מעתה – אין לך שום שירות תיקונים וביטוח על המכשיר ואם חויבת על שירות כזה תזוכי על החיוב השגוי. • פניתי די מזועזעת לחב' אורנג' וביקשתי לדבר עם דודו – נמסר לי כי הוא סיים את הטיפול בתיק ולכן לא אוכל לדבר עימו . • לאחר מספר נציגים הועברתי למנהלת בקשרי לקוחות בשם עדי חבר , סיפרתי לה את הסיפור. הדגשתי בפניה כי ניתן היה לבצע ביטול עסקה למכשיר מול חב' "סלקום" (לא שוחחתי במכשיר כלקוחת סלקום) ורכישת מכשיר תואם מחב' אורנג'. לא ביטלתי את העסקה מול חב' סלקום על המכשיר בתיאום עם דודו מצוות בראון, ולא רק זאת אף הובטח לי שירות אחריות מלא הכולל ביטוח על המכשיר. • לאחר קריאת התכתובת מול דודו ואף האזנה לשיחותיי עימו , סיכמה עדי חבר כי צדק בדבריי, ובכלל – ולכן אקבל שירות אחריות מלא הכולל ביטוח על המכשיר ושוב הזינה אישור להחלפת התוכנה , אישור וחיוב על שירות תיקונים ואחריות על המכשיר. את כל האמור היא סיכמה בפניה שמספרה 333860965. עדי חבר הדריכה אותי כי עליי להגיע שוב למוקד הטכני – לחתום על האחריות תוך התחייבות לשנה על אחריות זו ורק לאחר חתימה על האחריות יוכנס המכשיר למעבדה. החתימה על האחריות לפני הכנסת המכשיר למעבדה נעשית : א. כדי שלא אשלם על הטיפול במעבדה ועל החלפת התוכנה. ב. כדי שבמידה ותהיה תקלה כלשהי בזמן שהות המכשיר במעבדה אורנג' תישא בנטל. • בתאריך ה- 9 לנובמבר, הלכתי שוב למוקד הטכני עם הפנייתה זו של עדי חבר ומה התרחש במוקד ? נציג השירות הטכני (זוהר גריידי) לא הסכים לתת לי לחתום על טופס האחריות טרם הכנסת המכשיר למעבדה ואף רצה להחתים אותי על מסמך המאשר כי כל נזק שיתרחש למכשיר בזמן שהותו במעבדה על אחריותי ולא באחריות אורנג'. כמובן שעליי אף לשאת בעלות החלפת התוכנה.כיוון שזה היה בניגוד מוחלט לסיכום שלי עם עדי חבר סירבתי להכנסת המכשיר למעבדה עם חתימה על המסמך ה"מנקה" את אורנג' מאחריות על המכשיר ולכן המכשיר לא הוכנס לתיקון. פניתי כועסת לחב' אורנג' וביקשתי לדבר עם עדי חבר – נמסר לי כי היא סיימה את הטיפול בתיק ולכן לא אוכל לדבר עימה .
 

אוריאוס

New member
חלק ב

• לאחר מספר נציגים הועברתי למנהלת בקשרי לקוחות בשם דואה , וסיפרתי גם לה את הסיפור.היא בדקה את התכתובות עם דודו מצוות בראון ועם עדי חבר.הבינה כי טורטרתי מספיק והבטיחה לי טיפול אישי בנושא עד סופו לשביעות רצוני. לא רק זאת – היא אמרה לי : אני אדאג כי יאספו ממך את המכשיר על ידי חברת משלוחים, יחליפו לך את התוכנה הרלוונטית ויחזירו לך את המכשיר הביתה מסודר ומעודכן כך שלא תטורטרי יותר. ואני דואגת במפורש לציין במספר הפניה כי כל האחריות היא על חברת אורנג'. מס' הפניה המסכמת את טיפולה של דואה 335183958. • בתאריך ה- 15 לנובמבר הגיע נציג של חב' פדקס לביתי – לקח עימו את המכשיר למעבדה ובמקומו השאיר לי מכשיר חלופי. • בתאריך ה- 18 לנובמבר הוחזר המכשיר לביתי , ומה נגלה לעיניי ? א. לא בוצעה שום החלפת תוכנה במכשיר כפי שהובטח לי. ב. מה נכתב על הטופס שצורף ? אין שירות אחריות כי החומרה אינה זהה לחומרה של אורנג' כיוון שהמכשיר לא נרכש באורנג' ולכן לא בוצע שום טיפול במכשיר. ג. לא רק זאת עליי לחתום על טופס המאשר שעליי לשלם על הוצאות משלוחי חב' פדקס (הלוך ושוב) + עלות השהות במעבדה. סירבתי לחתום על הטופס ולכן נציג חב' פדקס לא הסכים להשאיר ברשותי את המכשיר שלי. הושארתי עם המכשיר החלופי. • קיבלתי הודעה מוקלטת מחב' אורנג' שכיוון ואני מחזיקה את המכשיר החלופי מעבר לזמן שאושר אם לא אחזירו לאחד ממוקדי השירות אתחיל להיות מחויבת על השימוש בו. כמובן שהחב' מתעלמת מכך שהמכשיר שלי ברשותם. • חסרת מילים, מותשת ומבוזה עד עמקי נשמתי , (ממש קיוויתי כי הסאגה תסתיים עם טיפולה של דואה) פניתי שוב לחב' אורנג' וביקשתי לדבר עם דואה (זו שהבטיחה לי ליווי צמוד עד תום הפרשה העגומה ) וכמובן שנמסר לי גם הפעם כי היא סיימה את הטיפול בתיק ולכן לא אוכל לדבר עימה . • ביום שלישי, ה- 22 לנובמבר קיבלתי במייל את החשבונית לתאריכים ה- 25 לאוקטובר ועד ה-12 לנובמבר . ע"פ חשבונית זו אני מחויבת בפועל על שירות תיקונים ואחריות החל מתאריך ה-4 לנובמבר. כלומר – עדי חבר אכן עדכנה את שירות האחריות לאחר בדיקת הנושא.כאשר הייתי במוקד הטכני ב-9 בנובמבר ונציג השירות (זוהר גריידי) לא הסכים להכניס את המכשיר למעבדה (ראו השתלשלות האירועים לעיל) אני כבר שילמתי על האחריות והמכשיר היה מבוטח, ולא רק זאת גם כאשר המכשיר נלקח ע"י חב' פדקס למעבדה ב- 15 לנובמבר והוא לא טופל כיוון שחסרה אחריות וכו' (ושוב ראו השתלשלות האירועים לעיל) המכשיר כבר היה מחויב על שירות האחריות . החיוב בפועל בחשבונית על שירות האחריות מעיד על כוונתה והבטחתה של אורנג' לספק לי את שירות האחריות על המכשיר, על כך כי הנושא אכן נדון ביני לבין נציגה. • ביום רביעי, ה-23 לנובמבר הוחזר לי המכשיר ע"י נציג מחב' פדקס, כאשר נציג מחב' אורנג' בשם אבשלום אהרוני תיאם איתי שליחות להחלפת מכשיר חליפי ולא להחזרת המכשיר שלי . כפי שניתן לנחש כבר בשלב זה גם עתה במכשיר לא הוחלפה התוכנה. כמובן שנתבקשתי לחתום על מסמך המאשר את חיובי בבדיקת חומרה במעבדה + 3 משלוחים של חב' פדקס: סה"כ 230 ₪.לא הסכמתי לחתום על מסמך זה – נציג חב' פדקס הלך ללא חתימתי על הטופס הנלווה כאשר הוא משאיר את המכשיר בביתי (להבדיל מהנציג הקודם של חב' פדקס שלא הסכים להשאיר את המכשיר בביתי). • שלחתי מייל לאבשלום אהרוני (הנציג היחידי באורנג' שספק לי דרך כלשהי לתקשר עימו), ושאלתי אותו האם הוא חושב כי כך הסתיימה הפרשה ? המכשיר שלי בביתי לא מבוטח וללא שירות תיקונים ועם תוכנה לא רלוונטית. אבשלום חזר אליי ומסר לי כי מנהל מחב' אורנג' יחזור אליי כדי לסיים את הפרשה על הצד הטוב ביותר. ומי חזר אליי? דודו . כן, כן, ההוא מצוות בראון שמנע את הניוד לסלקום. התנצל רבות, טען שהכל נגרם בגלל שבדיוק בחודש זה הוא התחתן, ולכן היה בחופש והנושא לא טופל כראוי. הוא הבטיח לי כי אם אמתין עוד יום – יומיים הנושא יסתיים. המתנתי. • אחרי מספר ימים (בתאריך ה- 28 לנובמבר בסביבות השעה 15:00) הוא התקשר אליי, תיאם לי שוב משלוח של פדקס ללקיחת המכשיר והבטיח לי כי הפעם הסאגה תסתיים. כלומר – יוחזר לי מכשיר צרוב עם התוכנה החדשה ולאחר צריבת התוכנה לא תהיה יותר בעיה עם האחריות. ואם לא יצליחו לצרוב את התוכנה הפעם אורנג' תספק לי מכשיר חדש במקום המכשיר שקניתי . ע"פ דודו יש אישור של מנהלים מאוד בכירים באורנג' לכך. ובאופן כללי, אין לי מה לדאוג כל מה שהובטח לי על ידו כאשר הניוד נמנע אקבל. • מה קרה בפועל ? שוב אותו הסיפור -פדקס הגיעו בתאריך ה- 29 לנובמבר, לקחו את המכשיר שלי והשאירו אותי עם מכשיר חליפי פגום. בתאריך ה- 1 לדצמבר, החזירו לי שוב את המכשיר שלי כאשר התוכנה אינה צרובה ובדיוק באותו מצב. ושוב נציג פדקס טען כי אם אני רוצה את המכשיר עליי לחתום על מסמך המחייב אותי ב- 150 ₪ על הטיול של המכשיר למעבדה וחזרה + 2 משלוחי פדקס. סירבתי לחתום על חיוב זה ולכן הנציג סירב להשאיר לי את המכשיר שלי. על המסמך עימו הגיע השליח נכתב כי ניתן אישור צריבת תכנה כפי שאכן הבטיח דודו. מס' הפניה המצוין על מסמך זה הינו – 337305577. ועתה ? אני עם מכשיר חליפי פגום שאורנג' מחייבת אותי עליו (כי נציג פדקס סירב לקחת אותו), אך אני מדברת בנוקיה ישן שברשותי. המכשיר שרכשתי נמצא היכן שהוא בין אורנג' לפדקס אך אינו ברשותי. מאז יום שישי ה- 2 לדצמבר פניתי לאורנג' דרך מוקדי הפניות ודרך המייל של אבשלום אהרוני אך לא קיבלתי התייחסות מגורם כלשהו.
 

אוריאוס

New member
ולסיכום

התנהגותה של חב' אורנג' אינה סבירה וראויה בעיניי בשום קנה מידה. העוול שנעשה לי עקב הטרטור הבלתי פוסק למרכזי שירות, ביטול ימי העבודה והמתנה לנציגי פדקס ובכלל אי עמידה בהתחייבויות לא יתואר מבחינתי. א. אם ישנה בעיה עם רכישת מכשיר אצל חברה אחרת מבחינת שירות הלקוחות / החומרה וכו' , יש לכך השלכות חמורות ביותר בזמן הניוד ונציג המטפל בניוד צריך לדעת נושא זה ואף להזהיר את הלקוח אליו הוא פונה. ב. במקרה שלי זה חמור שבעתיים כיוון שהייתה קיימת אפשרות ביטול העסקה מול חב' סלקום , הנציג של אורנג' נשאל לגביה וטען כי אין צורך בכך ( דבריו היו : "עליך רק להחליף USIM"). ג. חשבונית מכשיר טלפון מסוג סמסונג גלקסי 2 הועברה לנציג בפקס טרם הניוד, נציג מטעם אורנג' ידע בדיוק איזה מכשיר מנויד, כך שאם אורנג' אינה יכולה לתת שירות כלשהו על מכשיר זה היה עליהם לידע אותי . ד. אורנג' אינה יכולה לטעון בדיעבד עתה : לא ידעתי איזה מכשיר את מעבירה , איננו מבטחים אותך, איננו משרתים אותך על מכשיר זה ובכלל כל הקשור למכשיר הינו בעיה שלך ולא שלנו. הרי גם נושא שירות התיקונים הועלה ונדון לפני ביצוע הניוד . ה. התשובות שאני מקבלת עתה מנציגי השירות הטכני כי דודו מצוות בראון שערך מולי את הניוד אינו בקי במכשירים ואינו יודע את ההשלכות של הניוד אינן הולמות ואינן ראויות בעיניי. נציג החברה המוסמך לטפל בניוד הוא הנציג שצריך לדעת דברים אלו , כשלוח אורנג' מוטלת על החברה החובה לידע אותו כדי שידע לידע את הלקוחות על השלכות הניוד. אם ניוד מביא את הלקוח לאובדן אחריות ושירות על מכשיר אולי אף אסור לניידו. אך בוודאי כי זה אינו ראוי לומר טרם הניוד – הכל בסדר , אך יממה לאחר הניוד "זבש"ך". ו. הטרטור הבלתי פוסק מנציג אחד לאחר כך שכל מספר ימים נציג אחר מטפל בפניה וצריכים לגולל בפני נציג חדש את הסיפור ולא רק זאת גם פניה מפורשת במייל לנציג המטפל שיחזור אליי כי הטיפול לא הושלם כפי שהובטח (נשלחו מיילים לדודו מצוות בראון ,עדי חבר ודואה) מביאה להתעלמות מוחלטת מחב' אורנג' והטענה היא – טיפולם בתיק הסתיים תתחילי מחדש עם אחר. כל הטרטור הנ"ל מתיש , מגוחך ונועד רק כדי להביא את הלקוח שיוותר על זכויותיו. פניתי אליכם לאחר שכלו כל הקיצין ואורנג' פגעה באמון שלי כלקוחה. אני ממתינה זה מעל חודש כי חב' אורנג' תיקח אחריות על פעולותיה ותעמוד בהבטחות נציגיה אך זה לא נעשה ולכן פניתי אליכם. אני מרגישה כי נעשה לי עוול בכל קנה מידה אפשרי ע"י חב' אורנג' , החל ממניעת הניוד בלי לעמוד בהתחייבויותיה לגבי שירות התיקונים והחלפת התוכנה (וזאת אף לאחר חיובי בפועל על כך) וכלה בטרטור הבלתי פוסק בין נציגי שירות למיניהם מכל מיני מחלקות.
 
שלום אוריאוס

אני מצטערת לקרוא את התשלשלות האירועים ועל העוול שנעשה לדברייך. אבקש לבצע בדיקה מקיפה של המקרה ולהביא לידי טיפול מלא של העניין. אנא שלחי אליי טלפון ליצירת קשר לכתובת [email protected] ואעביר את התלונה לטיפול מיידי. בברכה, יפעת קשרי לקוחות פרטנר
 

אוריאוס

New member
יש לך את מספרי הפניות

את יכולה לאתר אותי לפיהן. בכל מקרה אשלח לך במייל גם את הטלפון שלי.
 

z1george

Member
מנהל
קראתי את הכל

אני אישית לא הופתעתי כלל. כל הנציגים מתוגמלים על שימור גיוס לקוח חדש ו/או שימור קיים כל אחד עשה כל מה שנדרש ממנו כדי שלא יחווה ניתוק במשמרת "שלו" לצורך הענין יבטיחו גם שהשמש זורחת בערב, גם אם הם יודעים שזה לא נכון. ההנחה היא כשתגלי שמה שהבטיח לא מתקיים, אז הבעייה תיפול כבר על מישהו אחר. לענין עצמו להתיעץ להשוות לבדוק אלף פעם, לשאול מומחים, לקבל החלטה ואז להתמיד בה. הפעילו עליך סחיטה רגשית ונשארת (למרות שיותר יקר להשאר) אני אישית הייתי חוזר לסלקום, אם האחריות חשובה לך (המכשיר שלהם עם גרסת תוכנה שלהם אז האחריות תחול זה שכל תביעת ביטוח שלך תיענה במהירות ולשביעות רצונך המלאה , אני (כמעט) יכול להבטיח לך שלא יקרה לא בסלקום ולא באורנג' כל תיקון שאינו תיקון קוסמטי (הם קונים חלקים בגרושים) את תגלי שינסו למצוא סיבות להאשים אותך בתקלה/נזק במזיד כדי לא לתקן , יותר מזה כדי לדחוף אותך לרכוש מהם שוב (אני מדבר על שנת 2013 אבל READ MY LIPS זה יקרה) אני אישית היתי עובר (בגלל מה שקרה) אבל בטח לא בשביל האחריות אני מיחסת לאחריות תכונות מגיות. את חושבת שאם את משלמת על האחריות, יתקנו לך ויחלפיו לך לחדש. שימי לב -זה לא יקרה. חבל על הכסף , ביום הדין תצטערי שזה היה שיקול
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אפשר למדוד יעדים גם אחרת

אני לא יודעת איך זה נעשה באורנג', אבל עבדתי בחברה סלולרית מתחרה, ומדדו אותנו על נטישת לקוחות שטיפלנו בהם בפרק זמן X האחרון, גם אם לא היינו הגורם האחרון שטיפל בהם. במילים אחרות, נגעת-נסעת, אם הנציג הבא ייכשל בשימור הלקוח (בגללך או בלי קשר אליך) הוא עדיין ייספר לשניכם בלאו הכי... גם בנוגע למכירות, אם לקוח מבטל עסקה או אפילו מתקשר תוך פרק זמן מסוים ומתלונן עליה, המוכר מאבד את הבונוס. לצערי הדברים האלה לא מונעים מעובדים בעלי מוסר מפוקפק לנסות את מזלם, אבל אם יש תלונה / ביטול / ניתוק וכו' הם נדפקים מזה או לכל הפחות לא מרוויחים את מה שהם קיוו להרוויח. אם יעלו עליהם ויגלו שהם פועלים כך במכוון יפטרו אותם; הבעיה היא שזה לא פשוט ומידי לגלות, לוקח זמן עד שהמערכת קולטת אותם (ולקוחות רבים לא רוצים להתלונן כי "לא נעים" או שזו טרחה, ועושים לעובדים כאלה חיים קלים יותר, הופכים את מעשיהם למשתלמים יותר
).
 

ספוקי

New member
וואו, זה היה ארוך. ויש לי רק שאלה אחת:

למה את עדיין באורנג'??? אם היית מקבלת מיילים על כל הנסיעות של המכשיר שלך, כבר מזמן היית זכאית לכרטיס חינם למפעל סמסונג וצריבה של התוכנה שם. הרי אורנג' השוו את התנאים של סלקום (וגם זה לא בדיוק, כי את משלמת קצת יותר על הביטוח והאחריות). אז אומרים לאורנג' תודה ושלום, מניידים את הקו לסלקום באותם תנאים שהוצעו לך בהתחלה (המכשיר גם ככה של סלקום ואורנג' לא ביצעו צריבת תוכנה, אז אין בעיה) וחבל על כל העצבים, המאמץ והזמן שלך. נ.ב את בטוח שהתנאים של הביטוח והאחריות מתאימים לך? ההשתתפות העצמית במקרים כאלו היא מאוד גבוהה ולא משתלמת (השתתפות עצמית במחיר מאוד קרוב למחיר של המכשיר בשוק הפרטי, ועוד לקבל תמורת זה מכשיר מחודש). אם כל חודש תכניסי את ה-40 ש"ח הללו לקופת חיסכון, בתוספת דמי ההשתתפות העצמית, ביום בו תצטרכי לממש את האחריות תוכלי לרכוש סמסונג גלקסי 5 חדש מהקופסא בחנות פרטית ועוד יישאר לך עודף לכיסוי ומגן מסך.
 

dani666

New member
ארוך מדי ואנסה בקצרה :

1.. סגרת עסקה בסלקום. התחלת ניוד מאוראנג'. למה להתחרט ? את אפילו לא טוענת שקבלת מחיר יותר טוב. תוסיפי לזה שאת המשא ומתן החדש (עם אוראנג') את עורכת באוויר, בלחץ, והתוצאות די ברורות. 2. את רואה שאוראנג' עובדים עליך. אז תעזבי אותם בכל זאת. למה להתעקש ?
 
ואוו, זה היה אחד טו-אוב!!

אחד הסיפורים. אחותי, מצטערת לשמוע... תמשיכי במאבק למען יראו ויראו!!
 
אורנג' ימרחו אותם בסיפורי אלף לילה ולילה

כבר כתב פה מישהו שהם יבטיחו לך את הירח וזה ממש נכון. הם יבטיחו לך שתתני להם יום יומיים והם מטפלים בבעיה וזה יסתיים. אחר כך ,אם תגידי להם שאת לא ממש מצליחה להגיע לנציגים הם יבטיחו לשלוח לך מייל... רק מה המייל לא יגיע. אני חושבת שהיית כבר מספיק סבלניות וסובלנית עד עכשיו - כזו התייחסות ללקוח ולבן אדם בכלל זה בלתי נסבל ובלתי ראוי בכל קנה מידה. אז כמו שאמרו לפניי - תמשיכי להלחם, תמשיכי לפרסם את זה ב-YNET, NRG וכל מקום אפשרי. ואל תוותרי . אם צריך לכי ותתבעי אותם , כל הנסיעוות האלו , המשלוחים האלה ובכל ימי העבודה ועוגמת הנפש יש לך בסיס רחב לזה.
 

אוריאוס

New member
המשך ההשתלשלות

לאחר הפירסום 2 נציגים של אורנג' (דודו מצוות בראון ויניב מפניות הציבור) התקשרו אליי אתמול ופוקהונטס את צודקת! שניהם ביקשו הזדמנות אחרונה עד יום שני לטפל בבעיה. שניהם הבטיחו לשלוח לי את המייל הישיר שלהם כדי להקל עליי ליצור קשר עם אורנג'. שניהם קיבלו את המייל שלי ומשניהם לא קיבלתי מייל בחזרה. כמה צפוי.....
 
לא הבנתי למה נשארת באורנג'?

כבר עברת לסלקום. ואורנג רק השותה לך את המחיר..לא שהיא נתנה לך מחיר יותר טוב. אז הית צריך לעבור. וגם פרנציפ...
 
ת'כלס

תחתכי חזרה לסלקום, הרי המכשיר שלך מותאם לשם, ותתבעי את אורנג' על כל הנזק עד עכשיו כולל "קנס היציאה" כולל כל מה שאמרו פה לפניי. נראה לי הכי משתלם
 
את כנראה ממש תמימה...

איך האמנת לאורנג' שוב ? הרי ברור שכל המטרה של הנציגים זה למרוח את הזמן . בסופו של דבר אם אורנג' הייתה חברת אחראית היא מזמן הייתה מסיימת עם הסיפור הזה ולא מורחת אותך בכל מיני ניסים ונפלאות. הרי כבר ברגע שפרסמת פה בפורום אורנג' יכלה להתקשר אלייך ולגמור את הסיפור, רק מה ? הם כותבים צרי איתנו קשר בפורום - מה נציג של אורנג' לא יכול למצא אותך מכל מספרי הפניות האלו ??? כמו שכבר כתבתי סיפורי אלף לילה ולילה. בקיצור, את צריכה לתבע אותם כמו שצריך ולהמשיך להריץ את הסיפור הזה לכל העולם, משרד התקשורת , חברי כנסת - אבל הכי חשוב שלחי את זה במייל לכל החברים שלך, שיפיצו לחברים שלהם שהם יפיצו לחברים שלהם ואם יש לך פייסבוק זה בכלל מצוין... ראית מה עשה פה הפייס בקיץ האחרון. אני הרצתי את זה לחברים שלי כי זה סיפור מדהים בכל קנה מידה וכדאי שהם ידעו גם (אם מישהו מהם בטעות חושב להתנייד לאורנג').
 

אוריאוס

New member
והסאגה נמשכת

כנראה שאני ממש אבל ממש תמימה. הסבלנות שלי נגמרת. הבטיחו לי מכשיר חדש. יום שני. עד השעה 10. השעה 10:30 ומי לא בא? אורנג' "יקרים", לא ברור לי מדוע אתם מתעללים בלקוחה נאמנה שלכם?
 
למעלה