הצילו!!! אורנג' מתעללים בי (ארוך) חלק א
אני מנויה זה כעשר שנים בחברת אורנג'. • ב- 23 לאוקטובר קיבלתי מחב' "סלקום" הצעה המוזילה משמעותית את חשבונותיי החודשיות (מול דפוסי הדיבור שלי) ו ביצעתי חוזה התקשרות עימה. • ההצעה של חב' סלקום כללה (מעבר לחבילת הדקות והמסרונים) מכשיר סמסונג גלקסי 2 + שירות תיקונים. • המכשיר נשלח לביתי בבוקר ה- 24 לאוקטובר ובו בזמן חתמתי על טופסי ניוד בין החברות, אותן העבירה חב' סלקום לחב' אורנג'. • קיבלתי מסרון מסלקום המציין כי תהליך הניוד יחל בשעה 17:00. • בשעה 14:00 (לפני מועד הניוד) לערך התקשר נציג שימור לקוחות מצוות בראון בחב' אורנג': שם הנציג – דודו . הנציג הציע בפניי הצעה חדשה מחב' אורנג' וניהל עימי משא ומתן על ביטול הניוד, כאשר מטרתו הייתה מניעת הניוד. • במהלך המו"מ עימו, השווינו בין ההצעה של סלקום, על כל רכיביה, להצעה של חב' של אורנג'. • הצגתי בפני הנציג את החבילה שהוצעה לי בחב' סלקום וציינתי בפניו, כי כבר רכשתי וקיבלתי מחב' סלקום מכשיר טלפון מדגם סמסונג גלקסי 2 עליו אני אמורה להיות מזוכה מדי חודש במשך 36 חודשים. • שאלתי את הנציג - האם עליי להחזיר את המכשיר ל"סלקום" ולבצע ביטול עסקה על המכשיר ? (הרי הניוד לא בוצע ועדיין לא השתמשתי כלל במכשיר – מצ"ב חשבונית מסלקום המעידה כי לא דיברתי כלל במכשיר בזמן שהייתי לקוחה שלהם). תשובת הנציג : "אין צורך לבצע ביטול עסקה ולהחזיר את המכשיר לסלקום. העבירי לרשותי את חשבונית הרכישה ואדאג לזיכוי בחב' אורנג' במשך אותה התקופה. כל שעלייך לעשות הוא לפנות לאחד ממרכזי אורנג' ולקבל כרטיס USIM המתאים למכשיר מתקדם מסוג סמסונג." שאלתי – מה לגבי שירות התיקונים? תשובת הנציג:" לא ניתן לקבל זאת בחינם כחלק מהחבילה המוצעת, אך תמורת תשלום של 39 ₪ לחודש תוכלי לקבל שירות תיקונים מלא, הכולל אף ביטוח לאובדן וגניבה מחב' אורנג' על המכשיר." כדי להמתיק את הגלולה ( בסלקום שירות התיקונים היה חלק מהחבילה ) נתן לי הנציג זיכוי של 100 ₪ אם אבחר לרכוש את שירות התיקונים המלא שהוצע לי וסיכמנו על כך שארכוש שירות זה. • באחר הצהריים של אותו היום , בסביבות השעה 16:00, הייתי בקניון עזריאלי, פניתי לנציגי חב' אורנג' בקומה א' והעברנו בפקס לדודו ( ששוחח עימי בטלפון כל העת ומסר לנציגים להיכן להעביר את הניירת) את ההסכם שלי מול חב' סלקום + חשבונית רכישת המכשיר. • חב' אורנג' שלחה לי מייל המאשר את קבלת החשבונית וכי אזוכה מדי חודש בחודשו מול מכסה מסוימת. יש לציין שהעברת הפקס נעשתה טרם התחלת הניוד לסלקום. • בשעה 17:30 הניוד לסלקום יצא לדרך כמתוכנן אך כנראה לא הושלם במלואו (גם למחרת בבוקר לא הצלחתי להוציא שיחות מהמכשיר כלקוחה של סלקום ולא הייתה לי קליטה ברשת סלקום) ולמחרת בצהריים הייתי שוב לקוחת אורנג' : הניוד נמנע. • בתאריך ה- 26 לאוקטובר ניסיתי להתחבר ליישומים מסוימים במכשיר אך כיוון שלא הצלחתי התקשרתי לנציגי השירות הטכני של חב' אורנג'. מה רבה הייתה הפתעתי כאשר הנציגה מסרה לי שמדובר במכשיר שאינו נרכש באורנג', היא כנציגה אינה מכירה את התפריטים בו ולכן לא אוכל לקבל שירות עבורו. • הלכתי למוקד טכני בו נמסר לי כי כדי שאוכל לקבל שירות יש לשנות את התוכנה המותקנת של המכשיר ולכך אין אישור. • פניתי לדודו מצוות בראון ובתאריך ה- 27 לאוקטובר הוא הזין במערכת אישור להחלפת התוכנה שהותקנה על ידי חברת סלקום במכשיר לתוכנה אותה אורנג' מתקינה במכשירים הנרכשים אצלה ( מס' פניה 332773984). • בתאריך ה- 2 לנובמבר, פניתי שוב למוקד הטכני – עם אישורו של דודו על החלפת התוכנה ונמסר לי על ידי נציג השירות הטכני כי מדובר בחומרה שונה – אורנג' אינה יודעת לטפל במכשירים מסוג זה ולכן לא ניתן לבצע את החלפת התוכנה. נציג השירות הטכני אף ציין זאת במערכת.יתרה מכך, נציג השירות אף הסביר לי כי חב' אורנג' לא נותנת שירות תיקונים, אחריות וביטוח על מכשירים שלא נרכשו אצלה וכי כל הסיכומים עם דודו אינם רלוונטיים. מעתה – אין לך שום שירות תיקונים וביטוח על המכשיר ואם חויבת על שירות כזה תזוכי על החיוב השגוי. • פניתי די מזועזעת לחב' אורנג' וביקשתי לדבר עם דודו – נמסר לי כי הוא סיים את הטיפול בתיק ולכן לא אוכל לדבר עימו . • לאחר מספר נציגים הועברתי למנהלת בקשרי לקוחות בשם עדי חבר , סיפרתי לה את הסיפור. הדגשתי בפניה כי ניתן היה לבצע ביטול עסקה למכשיר מול חב' "סלקום" (לא שוחחתי במכשיר כלקוחת סלקום) ורכישת מכשיר תואם מחב' אורנג'. לא ביטלתי את העסקה מול חב' סלקום על המכשיר בתיאום עם דודו מצוות בראון, ולא רק זאת אף הובטח לי שירות אחריות מלא הכולל ביטוח על המכשיר. • לאחר קריאת התכתובת מול דודו ואף האזנה לשיחותיי עימו , סיכמה עדי חבר כי צדק בדבריי, ובכלל – ולכן אקבל שירות אחריות מלא הכולל ביטוח על המכשיר ושוב הזינה אישור להחלפת התוכנה , אישור וחיוב על שירות תיקונים ואחריות על המכשיר. את כל האמור היא סיכמה בפניה שמספרה 333860965. עדי חבר הדריכה אותי כי עליי להגיע שוב למוקד הטכני – לחתום על האחריות תוך התחייבות לשנה על אחריות זו ורק לאחר חתימה על האחריות יוכנס המכשיר למעבדה. החתימה על האחריות לפני הכנסת המכשיר למעבדה נעשית : א. כדי שלא אשלם על הטיפול במעבדה ועל החלפת התוכנה. ב. כדי שבמידה ותהיה תקלה כלשהי בזמן שהות המכשיר במעבדה אורנג' תישא בנטל. • בתאריך ה- 9 לנובמבר, הלכתי שוב למוקד הטכני עם הפנייתה זו של עדי חבר ומה התרחש במוקד ? נציג השירות הטכני (זוהר גריידי) לא הסכים לתת לי לחתום על טופס האחריות טרם הכנסת המכשיר למעבדה ואף רצה להחתים אותי על מסמך המאשר כי כל נזק שיתרחש למכשיר בזמן שהותו במעבדה על אחריותי ולא באחריות אורנג'. כמובן שעליי אף לשאת בעלות החלפת התוכנה.כיוון שזה היה בניגוד מוחלט לסיכום שלי עם עדי חבר סירבתי להכנסת המכשיר למעבדה עם חתימה על המסמך ה"מנקה" את אורנג' מאחריות על המכשיר ולכן המכשיר לא הוכנס לתיקון. פניתי כועסת לחב' אורנג' וביקשתי לדבר עם עדי חבר – נמסר לי כי היא סיימה את הטיפול בתיק ולכן לא אוכל לדבר עימה .
אני מנויה זה כעשר שנים בחברת אורנג'. • ב- 23 לאוקטובר קיבלתי מחב' "סלקום" הצעה המוזילה משמעותית את חשבונותיי החודשיות (מול דפוסי הדיבור שלי) ו ביצעתי חוזה התקשרות עימה. • ההצעה של חב' סלקום כללה (מעבר לחבילת הדקות והמסרונים) מכשיר סמסונג גלקסי 2 + שירות תיקונים. • המכשיר נשלח לביתי בבוקר ה- 24 לאוקטובר ובו בזמן חתמתי על טופסי ניוד בין החברות, אותן העבירה חב' סלקום לחב' אורנג'. • קיבלתי מסרון מסלקום המציין כי תהליך הניוד יחל בשעה 17:00. • בשעה 14:00 (לפני מועד הניוד) לערך התקשר נציג שימור לקוחות מצוות בראון בחב' אורנג': שם הנציג – דודו . הנציג הציע בפניי הצעה חדשה מחב' אורנג' וניהל עימי משא ומתן על ביטול הניוד, כאשר מטרתו הייתה מניעת הניוד. • במהלך המו"מ עימו, השווינו בין ההצעה של סלקום, על כל רכיביה, להצעה של חב' של אורנג'. • הצגתי בפני הנציג את החבילה שהוצעה לי בחב' סלקום וציינתי בפניו, כי כבר רכשתי וקיבלתי מחב' סלקום מכשיר טלפון מדגם סמסונג גלקסי 2 עליו אני אמורה להיות מזוכה מדי חודש במשך 36 חודשים. • שאלתי את הנציג - האם עליי להחזיר את המכשיר ל"סלקום" ולבצע ביטול עסקה על המכשיר ? (הרי הניוד לא בוצע ועדיין לא השתמשתי כלל במכשיר – מצ"ב חשבונית מסלקום המעידה כי לא דיברתי כלל במכשיר בזמן שהייתי לקוחה שלהם). תשובת הנציג : "אין צורך לבצע ביטול עסקה ולהחזיר את המכשיר לסלקום. העבירי לרשותי את חשבונית הרכישה ואדאג לזיכוי בחב' אורנג' במשך אותה התקופה. כל שעלייך לעשות הוא לפנות לאחד ממרכזי אורנג' ולקבל כרטיס USIM המתאים למכשיר מתקדם מסוג סמסונג." שאלתי – מה לגבי שירות התיקונים? תשובת הנציג:" לא ניתן לקבל זאת בחינם כחלק מהחבילה המוצעת, אך תמורת תשלום של 39 ₪ לחודש תוכלי לקבל שירות תיקונים מלא, הכולל אף ביטוח לאובדן וגניבה מחב' אורנג' על המכשיר." כדי להמתיק את הגלולה ( בסלקום שירות התיקונים היה חלק מהחבילה ) נתן לי הנציג זיכוי של 100 ₪ אם אבחר לרכוש את שירות התיקונים המלא שהוצע לי וסיכמנו על כך שארכוש שירות זה. • באחר הצהריים של אותו היום , בסביבות השעה 16:00, הייתי בקניון עזריאלי, פניתי לנציגי חב' אורנג' בקומה א' והעברנו בפקס לדודו ( ששוחח עימי בטלפון כל העת ומסר לנציגים להיכן להעביר את הניירת) את ההסכם שלי מול חב' סלקום + חשבונית רכישת המכשיר. • חב' אורנג' שלחה לי מייל המאשר את קבלת החשבונית וכי אזוכה מדי חודש בחודשו מול מכסה מסוימת. יש לציין שהעברת הפקס נעשתה טרם התחלת הניוד לסלקום. • בשעה 17:30 הניוד לסלקום יצא לדרך כמתוכנן אך כנראה לא הושלם במלואו (גם למחרת בבוקר לא הצלחתי להוציא שיחות מהמכשיר כלקוחה של סלקום ולא הייתה לי קליטה ברשת סלקום) ולמחרת בצהריים הייתי שוב לקוחת אורנג' : הניוד נמנע. • בתאריך ה- 26 לאוקטובר ניסיתי להתחבר ליישומים מסוימים במכשיר אך כיוון שלא הצלחתי התקשרתי לנציגי השירות הטכני של חב' אורנג'. מה רבה הייתה הפתעתי כאשר הנציגה מסרה לי שמדובר במכשיר שאינו נרכש באורנג', היא כנציגה אינה מכירה את התפריטים בו ולכן לא אוכל לקבל שירות עבורו. • הלכתי למוקד טכני בו נמסר לי כי כדי שאוכל לקבל שירות יש לשנות את התוכנה המותקנת של המכשיר ולכך אין אישור. • פניתי לדודו מצוות בראון ובתאריך ה- 27 לאוקטובר הוא הזין במערכת אישור להחלפת התוכנה שהותקנה על ידי חברת סלקום במכשיר לתוכנה אותה אורנג' מתקינה במכשירים הנרכשים אצלה ( מס' פניה 332773984). • בתאריך ה- 2 לנובמבר, פניתי שוב למוקד הטכני – עם אישורו של דודו על החלפת התוכנה ונמסר לי על ידי נציג השירות הטכני כי מדובר בחומרה שונה – אורנג' אינה יודעת לטפל במכשירים מסוג זה ולכן לא ניתן לבצע את החלפת התוכנה. נציג השירות הטכני אף ציין זאת במערכת.יתרה מכך, נציג השירות אף הסביר לי כי חב' אורנג' לא נותנת שירות תיקונים, אחריות וביטוח על מכשירים שלא נרכשו אצלה וכי כל הסיכומים עם דודו אינם רלוונטיים. מעתה – אין לך שום שירות תיקונים וביטוח על המכשיר ואם חויבת על שירות כזה תזוכי על החיוב השגוי. • פניתי די מזועזעת לחב' אורנג' וביקשתי לדבר עם דודו – נמסר לי כי הוא סיים את הטיפול בתיק ולכן לא אוכל לדבר עימו . • לאחר מספר נציגים הועברתי למנהלת בקשרי לקוחות בשם עדי חבר , סיפרתי לה את הסיפור. הדגשתי בפניה כי ניתן היה לבצע ביטול עסקה למכשיר מול חב' "סלקום" (לא שוחחתי במכשיר כלקוחת סלקום) ורכישת מכשיר תואם מחב' אורנג'. לא ביטלתי את העסקה מול חב' סלקום על המכשיר בתיאום עם דודו מצוות בראון, ולא רק זאת אף הובטח לי שירות אחריות מלא הכולל ביטוח על המכשיר. • לאחר קריאת התכתובת מול דודו ואף האזנה לשיחותיי עימו , סיכמה עדי חבר כי צדק בדבריי, ובכלל – ולכן אקבל שירות אחריות מלא הכולל ביטוח על המכשיר ושוב הזינה אישור להחלפת התוכנה , אישור וחיוב על שירות תיקונים ואחריות על המכשיר. את כל האמור היא סיכמה בפניה שמספרה 333860965. עדי חבר הדריכה אותי כי עליי להגיע שוב למוקד הטכני – לחתום על האחריות תוך התחייבות לשנה על אחריות זו ורק לאחר חתימה על האחריות יוכנס המכשיר למעבדה. החתימה על האחריות לפני הכנסת המכשיר למעבדה נעשית : א. כדי שלא אשלם על הטיפול במעבדה ועל החלפת התוכנה. ב. כדי שבמידה ותהיה תקלה כלשהי בזמן שהות המכשיר במעבדה אורנג' תישא בנטל. • בתאריך ה- 9 לנובמבר, הלכתי שוב למוקד הטכני עם הפנייתה זו של עדי חבר ומה התרחש במוקד ? נציג השירות הטכני (זוהר גריידי) לא הסכים לתת לי לחתום על טופס האחריות טרם הכנסת המכשיר למעבדה ואף רצה להחתים אותי על מסמך המאשר כי כל נזק שיתרחש למכשיר בזמן שהותו במעבדה על אחריותי ולא באחריות אורנג'. כמובן שעליי אף לשאת בעלות החלפת התוכנה.כיוון שזה היה בניגוד מוחלט לסיכום שלי עם עדי חבר סירבתי להכנסת המכשיר למעבדה עם חתימה על המסמך ה"מנקה" את אורנג' מאחריות על המכשיר ולכן המכשיר לא הוכנס לתיקון. פניתי כועסת לחב' אורנג' וביקשתי לדבר עם עדי חבר – נמסר לי כי היא סיימה את הטיפול בתיק ולכן לא אוכל לדבר עימה .