הצילומים אינם עוזרים לנו בחקר האמת

הצילומים אינם עוזרים לנו בחקר האמת

אני מדי פעם מבקר כאן בפורום מתוך עניין, מעיין, קורא, צופה בקישורים. לצערי , אני לא מוצא כאן את התשובות לשאלות שלי. השאלות שלי הן- מנין הגיעו ה"חוצנים"? מה יש להם לחפש כאן בכלל? אני מוצא שבעצם רק אני לבד, מתעניין בשאלות הללו. האם מישהו כאן שמע על חוקרי העבמים בשם J. Allen Hynek , ו Jacques Vallée ? האם למישהו יש איזה חוקר כלשהו שהוא מעריך ומכבד את דעתו בעניין מוצאם של החוצנים ובקשר למה שיש להם לחפש כאן? אני אישית, כבר ציינתי כאן את דעתי. לדעתי החוצנים האלה הם שדים, מלאכי רשע (נפילים) המגולמים בגוף של ממש. כלומר שהם בכלל לא חוצנים. כלי הטיס שלהם הם עבמ"ים, אבל השדים האלה אינם באמת "חוצנים" במובן של מוצא מכוכב אחר. ככל שידוע לי , הם גם לא משקרים בעניין מוצאם, אלא פשוט לא מגלים את מוצאם. הערב גיליתי לראשונה ש J. Allen Hynek ו Jacques Vallée תומכים בגישה זו. J. Allen Hynek נפטר בשנת 1986. איך זה שרק אני מתעניין בזה? למה דיבור על שדים הוא כ"כ הזוי? הרי המילה "נפיל" הוזכרה כבר בתנ"ך. מילא אם המדע היה קובע היה מסמרות וקובע קביעות פוזיטיוביות בקשר לחוצנים האלה...אבל למדע בימינו אין קצה חוט בקשר לעב"מים האלה. ואין לנו שום סיבה ברורה וחד משמעית להאמים שהחוצנים האלה הם אכן "חוצנים". שום סיבה בכלל. ה"חוצנים" האלה כנראה קיימים, אבל שום פרט לא מעיד עליהם שהם חוצנים באמת, שמוצאם בכוכב אחר. אני חושב שהכי חשוב, שננסה לברר מהו הטעם שהם כאן. הרי חייב להיות טעם כזה.
 
אני גם קראתי על הינק וואלה

ולא ראיתי בשום מקום שהוא או ואלה תומכים בגישה של שדים אתה יכול להראות איפה כתוב שהם תומכים בזה שחוצונים זה שדים? ולא רק אתה מתענין בזה.כל מי שחוקר את העבמים ברצינות מכיר אותם ואין שום קשר בין המילה נפילים בתנך לשדים.נפילים זה לא שדים ואין שום שדים שמדברים עליהם בתנך
 
כאן

לגבי Jacques Vallée http://en.wikipedia.org/wiki/Jacques_Vall%C3%A9e#UFO_research_and_academic_work http://www.youtube.com/watch?v=B-8u7ExQXrQ&feature=player_embedded#! לגבי הייניק שמעתי באחד הסרטונים שגם הוא הביא את האפשרות שהחוצנים האלה הם ישויות רוחניות ( שדים ) ומגיעים ממימד אחר, מימד לא מוחשי. אבל בינתיים לא מצאתי לכך עדות בכתב ולא עדות שבה הייניק עצמו אומר את הדברים. אם לא ידעת עד עכשיו, אז נפילים הם מלאכי נפל, מלאכים שבחרו בחטא. כך לפי ספר חנוך ( ספר חיצוני לתנ"ך ). חנוך גם מסביר למה הר חרמון מכונה "חרמון" למרות שזהו בכלל לא שמו המקורי. הקשר הוא המיקום שבו הנפילים כרתו ביניהם את ברית החרם ( מרד) שלהם בבורא עולם.
 

זוהרה7

New member
מציאה לקרוא את שני הספרים של אדריאן דביר

קראתי אותם לפני כמה שנים ומאז יש לי פחות שאלות ויותר הבנות
 
דביר לא חקר עבמים

היתה לו כאילו מרפאה חוצונית אין שום קשר למי שבאמת חוקרים עבמים לכל המרפאים האלה הם מפרסמים מה שבא להם ולא עובדות ובטח שלא דברים שמישהו חקר והוכיח עם שיטות מדעיות ורציניות לפני כמה זמן גם ראינו את חגי כץ וזה היה כמו לראות מערכון של מישהו אחרי שעישן משהו חזק האנשים האלה הורסים את התחום הרציני של העבמים ובגללם אחרים לא רוצים להתעסק עם זה אחרי שהם קוראים את מה שאלה אומרים ועושים
 

ETNDAS

New member
../images/Emo45.gif וגם קצת עזרה ידידותית לזוהרה

זוהרה - נושא העב"מים כל-כך מרתק אותנו כאן בפורום בשביל שעל-מנת שנוכל לדעת אם יש אמת בדבר אנו מחפשים עדויות משמעותיות,הוכחות,מידע מוצלב ואמין,סימנים פיזיים בשטח וכהנה וכהנה מידעיים "מפלילים" . הבעיה עם התיקשורים (עם כל המסר הכל-כך יפה והרוחני והמרומם שבו) הוא שנכון להיום אין בהם שום אחיזה במציאות. אלה אם כן יגיע מידע חדש ומפתיע (פיזי/מוכח) שישנה את דעתי...
 

nijes

New member
כמכר של אדריאן המנוח-הנני להעיד שרוחניות

ושנטי היו רחוקים ממנו.נכון שמה לעשות,הוא תיקשר עם חוצנים מיקומים מקבילים וזה על גבול המדע-רוחניות,כמו שהורמונים הם על גבול הביולוגיה נפש. בנוסף הוא תיקשר גם עם חוצנים דמויי אדם וכל זאת באמצעות הפלאפון("חוצן הפלאפון").אחרי שאלו יצרו איתו קשר ראשוני וגם עם עוד נער הרצלייני.אני נכחתי במספר תיקשורים וברשותי 8 שעות כאלו מוקלטות.מי שחושב שזה חרטא,מוזמן להאזין ואז לשפוט,כמו שחובבי עבמים ברחבי העולם נוהגים לבקש מהסקפטים,.קודם לימדו ואז שיפטו. שום הוכחה פיזית לא תהיה מחוצנים במימדים שעד 18,אם אני זוכר נכון,תקשור טלפטי הוא רוחניות לגבי חלק ועובדה מדעית לאחרים. גם חוצנים דמויי אדם שולטים בטלפטיה,ואני הרגשתי אף שדר מהם בעת התקשור עם אדריאן.
 

promod

New member
J. Allen לא תומך בשום עינין "רוחני" הוא גם

ניפטר למעלה מ20 שנה. עכשיו לעינינו יש השקפה מפי אנשים רוחניים,דת,מיסטיקנים וכד. אולם לא כולם מאמינים שנפיל או בעצם אותו "שד" זהו חוצן שד או כל משו נשמתי אחר לא זקוק לכלי רכב מסוים. מלאכים רשע,שדים,נפילים ושאר ירקות-בעצם נשמתיים-משע אינם דמות פיזית אלה נשמתית. אני מבין שיש לך הרבה מה להעמיק בנושא כי ההשערות שאתה מעלה אומנם השערות שקיומת מפי אנשים אבל אינם מהמנים ואינם בעלי הוחכה אפשרית. זאת אומרת שהוחכה מדעית לא תחל על עינין כזה לפיכך הוחכות מדעיות שכבר כן קימות מצביעות על יישות חיצונית ישות פיזית טכנולות ואינטיליגנטית. שלמעשה איש איננו יודע אבל הסברה הכי הגיונית שאי שם יש כוכב לכת מאפשר חים אומנם רחוק. ואתה שואל איך הם מגיעים ומה הטעם שלהם בביקור בכדור הארץ אז ככה הם מגיעים בחלליות(סיגרים) כל אחד והשם שלו לכלי רכב חוצני. איך הם מגיעים מכוכבים כל כך רחוקים כאן כבר מדובר בעובדות מדעיות ממערכת שמש הכי קרובה למערכת שמש שלנו זה 2 מיליון שנות אור. משמע גם עם כלי רכב חוצני מפותח ברמות טכנולוגיות לא הגיוניות היא תגיע למחסום מהירות האור חוקי פיזיקה ומדע אומרים שאת מהירות האור אי אפשר לעבור לכן כה שלא יהיהו מפותחים את מהירות האור אין אפשרות לעבור אז בחשבון פשווט ממרחק של 2 מיליון שנות אור=2 מיליון שנה במהירות האור..לכם הסברה ה"הגיונית" שחוצנים פיתחו טכנולוגיה לחזרה בזמן. מה הטעם שהם כאן? שוב כל אחד יכול לסבור משהו אבל איש מאיתנו לא יודעים. הסברה המקובלת היא סקרנות,תיכנון מתקפה ולכבוש את כדור הארץ,אולי אנחנו סך הכל האוכל שלהם(שימורים)
 

hamamin

New member
אם כבר "השקפה"על בסיס התנ"ך

אז תשקף לעצמך את כל מה שכתוב [ולא חלק מספרות חז"ל,זוהר ,קבלה ואגדות] 1.זוהר חדש,אשלג,בראשית ,מאמר קיין ושבע ארצות---אדם וחווה וקין והבל שדים ? 2.תנ"ך---"ויבואו בני האלוהים אל בנות האדם,ומהם יצאו כל אנשי השם" שדים ? 3.ויעל מלאך אלוהים בלהבה השמימה---המלאך המבשר את לידת שימשון לאימו ,שד ? 4.חזון דניאל מלאך עטוי נחושת,שד ? 5.חזון יחזקאל ,מרכבה,שדים ? ---- נח לך להעמיד את הסיפור הגדול בקופסא קטנה משלך ולהפוך את אי הידיעה של כולנו לגוש בורות גדול. אין אינפורמציה כי היא מפוקחת על ידי מערכת גידול \לימוד יקומית ששומרת את המין האנושי בגן עדן של הכחשה כי עוד לא,כתרבות כוללת,יכולים ל"הכיל" את הידע הזה----קיום צוויליזציות רבות חוץ ארציות מבלי למוטט את האמונות הכוזבות שיוצרות כרגע,את ה"תרבות האנושית" כמיקשה כל שהיא [בקושי רב] ------ ההתמודדות האמיתית שלך היא עם הדעות הקדומות של עצמך [וכמותך רוב רובו של המין האנושי לגווניו] ויציאה מקופסת ההשקפה הקדומה,המושתלת, של הדתות. מצד אחד אין בתנ"ך שדים בכלל כי ה"אלוהים" והמלאכים הם חוצנים\שדים\ישויות קוסמיות. מצד שני הטכנולוגיות שלקחו את אליהו הנביא הם שדיות\מלאכיות\ חוצניות כי מימדים פיסיים מקבילים\עליונים יותר הם שדות -הקיום של ישיות חיוביות ו\או שליליות. בני אדם מסוימים יודעים לשהות ולפעול בשדות -קיום אלו והם נקראים צדיקים\מוארים\מתקשרים\נביאים\מכשפים\מרפאים\רוחניים. רבי אליעזר בן הורקנוס,ישוע בן יוסף,אלישע בן אבויה הם חלק ממערך שעליך להבין ליפני שאתה מקבע את עצמך בהשקפה שעבד עליה הקלח----ההשקפה השטלתנית הדתית המקובלת---האג'נדה של השדים האפורים---שליחי החוצנים המרושעים. קל מאד להטיל את האשמה של אי הבנתך על אחרים תוך התעלמות ממה שלא מתאים לך. מצד שני,אכן, הנושא קשה ונכבד מאד. לא נותר לי אלא לאחל לך הצלחה בלימוד המעניין. הרוצה לילך מסיעין בידו [לאמת ולשקר כאחד] והדברים עתיקים.
 

hamamin

New member
תוספת קטנה---

ומה חשבת על הקרבנות והדם השפוך במזבח ??? פחות משדים רעבים ???
 
אני לא הבנתי את כל דבריך

לא מבין מה הקשר לקורבנות, מזבח, ויהדות. אם זה מעניין, אז אני בכלל לא מגיע מהנישה הדתית ואני עצמי לא דתי. אני פועל רק על סמך היגיון. מישהו כאן ציין שאם החוצנים האלה הם אכן שדים ואם לא, אז לא ניתן להוכיח את זה בכלים מדעיים. אני טוען מנגד- שלמעשה לא ניתן להוכיח שום דבר בקשר לחוצנים האלה, ולא ניתן להוציא שום מידע בסיסי ביותר לגבי החוצנים האלה, מפני שהם סודיים ביותר ולא מוסרים שום מידע. חוץ מזה, אנחנו תופסים וקולטים דברים לא רק דרך העולם המדעי. יש לנו גם היגיון פשוט. ולעולם אסור לנו לוותר עליו. אנחנו לא יודעים אפילו איך הם נראים. אנחנו רק יודעים שיש להם צלחות מעופפות שרוב הזמן הם סמויות ולמעשה אינן קיימות. הם לפתע פשוט מופיעים משום מקום ונעלמים. אין לי שום דיעות קדומות לגבי חוצנים. למעשה, מעולם לא ראיתי חייזר במציאות וגם לא בסרטון שמתיימר להיות אמתי. גדלתי על סרטים שבהם חוצנים באים עם מסר של שלום אל האנושות. אבל המסר הזה בשלב כלשהו הוא תמיד מילולי. בנוסף- כל תקשורת שהייתה עם החוצנים בסרטים ההוליוודיים, תמיד הייתה פרונטאלית, "פנים מול פנים". היסודות של תקשורת מילולית ופרונטאלית, חסרים עם החוצנים האלה. על כן, לא ניתן לטשטש את החשדות לגביהם שמא הם רוצים להזיק לאנושות בכלל. אני לא מבין מה יש להם לחפש כאן. העולם שלנו, איננו מקומם. התנהגותם של החוצנים האלה נראית לי מאורגנת וסודית באופן מופתי. לא כך הייתי מצפה מחוצנים שוחרי שלום, חוצנים סקרנים, חוצנים שרוצים קשר עם האנושות. החוצנים האלו מתנהגים כמו מרגלים שמתכוננים לאירוע התפרצות.
 

hamamin

New member
לפחות ברור למה אתה לא מבין

חלק מדבריי.... [יצאתי מהנחה שאתה "בלימודים" של הדת] 1.גם פוליטיקאים מדברים פרונטאלית ולא זה מה שמעיד על מעשיהם. 2.ההגיון שלך מצויין [במיוחד לאחר שהוצאת את ה"מרכיב הדתי" כגורם בילבול ,בשבילי] תמצית דבריך מדוייקת ומוצקה. ---- הרשה לי להכניס את ההשקפה שלי --היקום הוא התגשמות היצירתיות החופשית וההתקדמות" "אלוהים" אינו מפריע לכל זה ולהפך, זו מטרתו,כמובן. צווליזציות רבות שותפות ביצירה היקומית הזו שהיא מעין אבולוציה תבונית,מושגחת ומתפתחת מאיליה במקביל, "גן עדן" לישויות בעלות חיים מכל סוג ומין. כמו בשדה,בניר,בים בנחל וביער--- כל סוגי היצורים,טורפים וניטרפים בכל גוני הביניים מוצאים את הגשמתם כך גם היקום על כל גווניו וצבעיו---- שוחרי השלום מתחשבים ביצירתיות החופשית של המין האנושי ונראים מרוחקים ומתנשאים שוחרי הניצול,סרסורי הרוח ומלקקי הכאב והדם משחקים בחפש אותי בסיבוב. מיכוון שהעולם כרגע מנוהל על ידי מנהלי בנקים ורבנים\כמרים ושפים לבישול הסיכוי שהצוויליזציות החוץ ארציות יגלו את עצמם נמוך בהתחשב בהשפעה הקריטית על מהלך היצירתיות החופשית של המין האנושי [שאינו תמיד אנושי] בתהליך לימודו\התפתחותו. אני בעד חשיפה כי ממילא המנהלים הראשיים עלו לי מזמן על העצבים. עניין של טעם.
 

promod

New member
מידע מוצק

לי לך ולשאר העם אין. אבל ישנה אפשרות שסוכניות חלל מסוימות רוסיות או אחרות אולי אפילו נאסא פיתחו קשר עם ישות חוצנית. אני לא יודע איפה למצוא את הכתבה אבל קראתי כתבה לא מזמן שנאסא מקימת מגע עם חוצנים ואפילו חלליות באים לבקר איתם וערכים תרגילים משותפים חולקים מידע וכד'. ככה שלמעשה איננו יודעים עם יש קשר "שלישי" או שהם באמת כאלה מסתוריים איננו גם יודעים מה הסיבה לחששות שלהם לרדת ללחוץ את היד להגיד שלום. עם כל השאלות האלה היו פתורות לא היה פורום עבמים וחוצנים שהמטרה שלו היא לדון בנושאים העלה להעלות השערות ולחלוק מידע.
 
מי שמכיר את הסיפור על איש העש:

הסיפורים שמסתובבים בפוינט פלזנט על יצור דמוי שד שנקרא "איש העש" הם דוגמא טובה לכך שלא ברור על מה באמת מדובר... אם איש העש הוא חוצן הוא היה צריך להגיע ברכב חלל ואין שום עדויות לכך, אם הוא שד יכול להיות שהוא הגיע ממימד אחר ובכל מקרה הוא לא צריך רכב חלל.
 
יש לי הצתה מאוחרת

ראיתי את הסרט בזמנו , עם ריצ'רד גיר. אבל אני כבר לא כ"כ זוכר מה היה שם. אני זוכר שאיש העש הזה היה כביכול בעל חוש נבואי לאסונות. אבל ... לא כ:"כ זוכר. קראתי על הקישור שהפנית אליו. הסופר של הספר, הוא ג'ון קיל, שגיליתי שגם הוא דוגל בגישה שהחוצנים האלה, הם מן הונאה, מן אשליה שנוצרת אצל בני אדם בידי אינטלגנציה לא אנושית, שדים. הוא גם כתב על כך ספר "מבצע סוס טרויאני" בשנת 1970. מדובר במן אשליה אמתית, כלומר אשליה שמקורה אינו במקור פסיכולוגי אלא שהיא נקלטת בחושים, נקלטת במצלמה. אבל היא לא אמתית... כלומר, שהחוצנים האלה נראים אמתיים לכל דבר, אבל הם לא ממש אמתיים בגוף ובבשר וכו'. הם פשוא אשפים בהונאה. אולי זה העתוי הנכון לאמר, שהחוצנים האפורים האלה כמו זה שרואים לאחר תקרית רוזוול- ההופעה הראשונה שלהם במראה הזה, היא לא ברוזוול. הראשון שצייר את החוצנים כך שהם ייראו כפי שאנו מכירים למשל את החוצן מ רוזוול, הוא אליסטר קרואלי. אליסטר קרואלי היה "בונה חופשי" בעל הדרגה הגבוהה ביותר, עובד שטן מוצהר, וגם כתב ספרים על תקשור עם שדים ועם לוציפר ( השטן). מסתבר שהוא גם צייר את השדים האלה שהוא תיקשר אתם. תנחשי איך נראה הציור שלו... ממש כמו החוצנים האפורים, רק שהוא ( כנראה ) היה הראשון לצייר אותם, הרבה לפני תקרית רוזוול.
 
אם זה נכון-

ואני לא קובע מסמרות שכל החוצנים הם שדים, אבל - אם זה נכון, אז אפשר לאמר כאן כמה דברים בוודאות. אנו כנראה לבד בעולם הממשי. יש אולי אינטלגנציות במימד אחר, אבל אנו לבד בעולם. אם אנו לבד בעולם, לעולם לא נזכה לגעת , למשש ולראות צלחת מעופפת אמתית. אולי נראה אותה בצילומים מטושטשים, אבל לעולם לא נראה אותה ממש מקרוב ולא נוכל לגעת בה, בוודאי שלא להיכנס אליה. אם מדובר בהונאה, אז אין חוצנים של ממש, לא נוכל לגעת בהם, ולא למשש אותם, ולא לחקור את גופם החי או המת. אולי רק להביט בהם מרחוק נכנסים לחללית ובורחים.אבל לא יותר מזה. אם אכן אין חוצנים ומעולם לא היו, כל התקדמות טכנולוגית שאי פעם הייתה לנו, מקורה הוא אנושי לחלוטין ולא חוצני. זה גם מסביר לנו ( בין היתר ) למה אנו לא מזהים שום קפיצה טכנולוגית באנושות. התקדמות הדרגתית בוודאי שיש, אבל אין שום קפיצת מדרגה וכנראה שגם לא תהיה קפיצה כזאת.
 

hamamin

New member
ויותר מזה,האדם מקסים את עצמו.

כלומר אשף ההונאה העצמית הגדול מכולם הוא האדם עצמו. גדול המכשפים. בעזרת תהליכי לוגיקה ארוכי טווח של מאות שנים[גם אלפים] הוא מאמין בתבניות השקפה כמו דת או מדע ["אבולוציה אקראית" שהיא מכשלה פילוסופית אבסורדית לגמרי,למשל] עם ,אומה,גנטיקה,פיסיקה ועוד אלף אמונות כאילו זו אמת אבסולוטית, מוכן למות ולהרוג על זה. ככול שאני קורא אותך,בהחלט מקסים ביותר ,בעיון רב------ מתברר יותר ויותר מה מקור ההשקפות המוזרות של הפילוסופים החכמים של יוון הקדומה אנשי הגות והגיון ברובם ומיעוטם מיסטיקנים הזויים. ובכל זאת למרות שהניחו למין האנושי את יסודות החשיבה הלוגית, המדע ,----הפיסיקה והגאומטריה והמתמטיקה---- שום דבר נכון לא נאמר על ידם. משום שלא חקרו אמפירית,עובדתית,מציאותית. מעבר לכל העובדות,עדויות,חומרים ,ממצאים----לוגיקה צרופה תלושת מציאות. המכשלה הלוגית שלך היא שאין תרבויות ממשיות וחומריות ביקום האדיר מחוץ לאדם. ימי הביניים שלך עוד לא הסתיימו ה"מאיה" של ההודים מדברת שגם המציאות החומרית היא סוג של אשליה. העידן החדש מדבר על בריאת העולם על ידי המחשבה---"הסוד". היהדות סבורה שנשמות העם שלנו הם תכלית הבריאה כל היתר קליפות ופסולת האסלם יוריד את הראש,אם יוכל, לכל כופר לא מוסלמי. המין האנושי כולו אשף האמונות ההזויות למינהם וגווניהם. המדהים שדווקא איש חושב כמוך עשוי להבין יום אחד שהפיסי והרוחני הם מאותו עולם אדיר--- הבטים רב שיכבתיים [מימדיים] של מהות ענקית שנקראת העולם הממשי---- חומר רוח מחשבה הגיון ורגש----- חלקיקים זמניים,עוברי אורח אל מול חלקיקים נצחיים ארוכי ממשות, אנרגיות שיוצרות חומר וחומר שנהפך לאנרגיות. התמכרת לתפיסה שהכל חוץ מעצמך הוא רוחני בגלל שאינך יכול לתופסו בידך--- אטנוצנטריות ימי ביינמית קלאסית. הדבר הלא- מדעי הגדול ביותר שאפשר לו להתקיים בכלל רק אנחנו קימים ממשית [?????????,באמת ]
 
לא דייקת

אני מגיע אל המסקנה הזאת רק בסוף, לא מלכתחילה. גדלתי על סרטי קולנוע כמו E.T , מפגשים מהסוג השלישי, מסע בין הכוכבים וכו' וכו'. זה לא שאני מראש "אנטי" או "ספקן". אם הייתי אומר "תופעת החוצנים היא בדיונית לחלוטין"- אז היה מקום לדבריך. אבל זה לא מה שאני אומר... אני גם לא פוסל את הרעיון שיש חיים בכוכבים אחרים, רק ש ( כנראה ) הם מעולם לא הגיעו אלינו. יש בעולם משהו שבהחלט נחזה להיות חוצני, ניתן אפילו לצלם אותו מבצע תמרונים נפלאים. זה רק שחייב להיות הסבר הגיוני למה החוצנים האלה מיסתוריים כ"כ. חייב להיות הסבר הגיוני למה לאמריקאים (למשל) שעובדים צמוד מול החוצנים, למה אין להם צלחות מעופפות, לפחות לנשיא ארה"ב... למה המיסתורין? מפני מה הם מסתתרים? למה הם חוטפים בני אדם ומהפנטים אותם ומתעללים בהם? למה הם חוטפים פרות ומתעללים בהן? מה הם באמת רוצים? למה הם כאן? מאיפה הם באים? למה הם טסים כמו אידיוטים ולא עושים שום פעולה ברורה לתועלת או לנזק? למה הם טסים בלילה עם אורות כך שהם מבלבלים אותנו, גורמים לנו לחוש פליאה ותדהמה, אך לעולם לא יוצרים קשר ישיר וגלוי? בשביל מה הם צריכים אורות בכלל? הם הרי רואים בחושך, לא? אני חושב שאם מוותרים על התשובות לשאלות האלה וממשיכים הלאה- אז נופלים בפח של הטעייה ( לא טעות, הטעייה ). למעשה, אין לנו אפילו צילום אחד של איך שהם נראים. יש רק ציורים... אף ממשלה לא מודה שהם בקשר איתם. אני מבין שלאמר עליהם שהם *שדים* המתחזים לחוצנים, זה על גבול הפנטזיה. אבל גם לטעון שהחוצנים האלה מגיעים מכוכב אחר, ללא שום הוכחה כזו, וללא שום מגע עם החוצנים וללא שום ראיה שמעידה עליהם שהם אכן מכוכב אחר, וללא שום יכולת לטוס לכוכבים אחרים ולברר את מוצאם של החוצנים, - זה גם זה קצת פנטזיונרי. זה לא ש*רק* אנחנו קיימים ממשית. יש לנו כאן בעולם שלנו בעלי חיים נפלאים, דולפינים, ליוויתנים, עופות , חיות מחמד, והם גם רוחניים במידה מסוימת. והם יוצרים מגע ותקשורת והם נחשפים לחלוטין בפנינו. אין סודות. כך גם אנו, בני האדם, אנו גלויים וחשופים בפני בעלי חיים שונים בטבע. אנו לא מיסתוריים בעיניהם. אנו לא שומרים שום סוד מפני אף אחד. כל זמן שהעב"מים נותרים מיסתוריים, לא יוצרים קשר ישיר וגלוי, וכולם, על כל גזעיהם השונים, אחידים תחת משמעת ברזל של שמירת סוד, ועד לעצם היום הזה, אין לנו בעולם צלחות מעופפות בידי האנושות, אני אומר שהסיפור הזה מסריח מכל הכיוונים. יש כאן איזו תרמית, יש כאן איזה להטוט שנועד להטעות אותנו. והתרגיל הזה מכוון. התרמית היא שאנו חונכנו להאמין בקיום חוצנים, ורובנו אכן מאמינים בכך, כשה"אמת" היא, שאין באמת חוצנים. יש איזו אינטלגנציה *לא אנושית* שמרמה אותנו ומשכנעת אותנו בקיום חוצני, כשאין קיום כזה. ואני בכלל לא מכריז מלחמה על אף אחד שמאמין שהחוצנים הם אמתיים. החוצנים, הם חסרי ערך לחלוטין. זה כבר לא תיאוריה. מבחינתי, זאת קביעה מוחלטת. אם יש להם איזה ערך ברור לאנושות, אני מעוניין מאוד לדעת עליו. אם הם אכן מן שדים שיוצאים מהמימד הנסתר שלהם ומטעים אותנו, אז אני מניח שהערך שלהם הוא ערך שלילי, כלומר שהם בהכרח יזיקו לנו בדרכי תחבולה ועורמה. אבל זה רק השערה.
 
למעלה