הצילוווווו השיגרה הורגת אותי

חרוז

New member
הצילוווווו השיגרה הורגת אותי

חברה מה יהיה הסוף עם השיגרה המטמטמת הזאת קם כל יום עובד עמוס בלי לנשום מהבוקר עד הלילה אין זמן לישון אין זמן לעשות משהו טיפשון נמצא עוד בעבודה ומרגיש שנשמתי אבודה והחלטתי כמה דקות להיות איתכם חברים וגם יש לי משהו לספר לכם על מציאות החיים ראו למטה
 

חרוז

New member
מציאות החיים

אלוקים ברא החמור ואמר לו: תהיה חמור, תעבוד קשה מהזריחה עד השקיעה, תשא על גבך משקולות, תאכל דשא, לא תהיה חכם, תחיה 50 שנה. ענה לו החמור: ריבונו של עולם, אני אהיה חמור, אבל לחיות 50 שנה זה יותר מדי, אסתפק ב20שנה. לאחר התחשבות אלוקים נענה לבקשות. אחריו ברא אלוקים את הכלב, ואמר לו, אתה תשמור על בתי הבריות, תהיה חברם הכי טוב, תאכל את השאריות שישאירו לך ותחיה 25 שנה. נאנח הכלב וענה: ריבונו של עולם, אני אהיה כלב אך לחיות 25 שנה ככלב זה יותר מדי, אסתפק בכ-10 שנים, אלוקים התחשב ונענה לבקשתו. אחריו ברא אלוקים את הקוף ואמר ללו: היה קוף קפוץ מענף לענף, הצחק את האנשים ותחיה 20 שנה כקוף, חשב הקוף וענה: ריבונו של עולם, אני מוכן להיות קוף אבל לחיות 20 שנה זה יותר מדי, אבקשך להוריד מחצית מחיי, התחשב אלוקים ואישר לו 10 שנות חיים. לבסוף ברא אלוקים את האדם ואמר לו: תהיה אדם, שלוט על כל העולם ותחיה 20 שנה. ענה לו האדם: ריבונו של עולם, אני מוכן להיות אדם, אבל לחיות רק 20 שנה זה מעט מדי, תוסיף לי בבקשה את 30 השנה שהחמור ויתר, את 15 השנים שהכלב לר רצה ואת עשר השנים שהקוף דחה. אהיה מרוצה להיות אדם, חשב אלוקים וכך עשה. מוז חי האדם 20 שנה כאדם, מתחתן ומקבל משכנתא, מביא ילדים ועובד 30 שנה כמו חמור, כשהילדים עוזבים את הבית הוא חי לבד כמו כלב 15 שנה, וכשמגיע לפנסיה חי לו 10 שנים כמו קוף, קופץ מבית לבית של הילדים, ועושה צחוק מעצמו על מנת להצחיק הנכדים. כל טוב לכם (*** חרוז ***)
 

gilaam1

New member
משב רוח מרענן - אתנה :cool:

לחרוזון הקסום ואיך נוכל לשזור חרוזי חיים לצבוע אותם בגוונים שונים לעטור בהם רטט אהבה, עם חיוך ומחשבה... אם לא ניתן לסערות לגעת בנו אם לא ניתן לגשם לחדור מתחת לעור... פשוט לחזור ולהיות ילדים של פעם, עם פרח שנוגע עם מילה שמסעירה לתת לנו לנוע עם זרם הרגש תאמין לי חרוזון בחיי אין רגע דל, חוויות שעוטפות מימין ומשמאל וכל אחד כמו עומדת ומביטה בחברתה השכנה בקנאה... והרעננות שנולדת בי צובעת את שרשרת חיי באלפי גוונים וחיוכים של חיים קסומים שולחת לך חרוז אחד לבוקר נפלא מה דעתך על חרצית צהובה שנולדה? שיהיה לך המשך יום נפלא ומרגש אתנה.
 

חרוז

New member
אתנה חרוזייך מתנה

אתנה חומד !!! (האם ETANA או ATANA, איך בדיוק הוגים את שמך) כשרונית עד מאוד את, נפש פיוטית וציורית הכל בבת אחת. וחייך מענינים ומרתקים, עם צבעים והרבה גוונים. יקירה, שואלת את אותי שאלות, שמחפש אני בימים, בלילות, ולא יודע התשובות. אני בסך הכל מצליח לפעמים, להוציא מליבי כמה חרוזים, שעוזרים לבטא את מעט המאווים, ואת המעט שבמעט על חיי מקלים. ויודע אני שיש לעשות מעשים, לעצור לרגע, ולהחליט מכאן לאן ממשיכים, למרות זאת, האופטימיות וחדות חייך,מוכן ורוצה לקלוט, ובכל זאת, מהילך רוחך מוכן ללמוד. הו כמה טוב, מלבב ומרגש מאוד שיש כאן אחת רגשות ותחושות. שולח לך חרוז לעת ערב שיהיה כל טוב ומכל הלב (*** חרוז ***)
 
למעלה