הצילוווווו - השחלת חרוזים

הצילוווווו - השחלת חרוזים

שלום לכם. עד עכשיו קוראת פסיבית, אבל.... ההתאפקות לא השתלמה ולא הצלחתי לפתור בכוחות עצמי (עקשנית...) וחייבת להעזר בכם: התחלתי לעבוד עם חרוזים, הרבה בעזרת קבצי הדרכה שמצאתי פה בקישורים (תודות). אז ככה: אני מנסה להשחיל צמיד על חוט סיליקון הכי דק שמצאתי (0.5), בשיטת השחלה של (לא יודעת איך אתם קוראים לזה) "קרוס", כאשר שני קצוות החוטים מושחלים מימין ומשמאל לאותו חרוז (שני חוטים), כך שבכל שורה ישנם שלושה חרוזים. זה הלך יופי כל עוד עשיתי את זה בחרוזים פשוטים שקניתי כדי להתאמן, אבל הפעם, חברה קנתה והבטחתי להכין לה צמיד כמו שראינו בחנות, הייתי בטוחה שזה קלי קלות, השחלה פשוטה, אבל........... בבית גיליתי שכמעט בלתי אפשרי להכניס שני חוטים לכל חרוז. החורים קטנים והעיניים שלי יוצאות מחוריהן. עם חוט דייג זה הלך בסדר, אבל האלסטיות של הצמיד נפגמת. מה עושים ?????? איך משחילים ???????
 

תותילה

New member
חוט דייגים- בדוק..

אבל עובי של 0.3 או אפילו 0.25 חוט גומי עבה מידיי בשביל חרוזים פשוטים וקטנים... בהצלחה :)
 
ניסיתי, לא רעיון כל כך טוב

ניסיתי והתוצאה לא היתה אלסטית. אבל קודם ישבתי ונסיתי שוב, הפעם השחלתי את החרוזים על חוט אחד, ורק את הקצוות השחלתי פעם נוספת, - ויש צמיד !!!! אשמח מאוד לקבל מידע על סדנאות לעבודות חרוזים באזור חיפה והצפון. תודה.
 

yaelsh5

New member
מסכימה שצריך חוט דייג סיליקון עבה

ומא דלא נח לעבוד איתו,שמים סוגר ואז אין בעיה
 
הנה - כך :

עדיין לא סיימתי, מתחתי וקשרתי סופית (מחכה לחוות דעת המזמינה), אבל מביאה כדוגמא להשחלה: לא השתמשתי בהשחלה כפולה של החרוזים אלא רק של הכסופים בצדדים.
 
למעלה