הציור הראשון שלי בצבעי שמן

the movie man

New member
מצטער על כל ההקפצות, תסלחו לי

פשוט הסתבכתי פה, לא הבנתי למה הלינק לא עולה נורמאלי. כנראה שזה מהאתר שהעאלתי אליו. הנה אתר אחר. http://ufu.co.il/][img=http://ufu.co.il/files/i73rsk4ppr88rs4k3z5s.jpg][/URL]
 

the movie man

New member
אני מנסה לעלות, לא הצלחתי ארבע פעמים

טוב אני אנסה שוב, אני מקווה שאצליח.
 

יNOT

New member
לא רע
...

אני לא בטוח לאיזה סגנון אמנותי שאפת, ואם אתה באופן אישי מרוצה מהתוצאה, אבל התוצר הסופי הוא בהחלט ציור אסתטי. ציינת שלמדת עבודה עם צבעי שמן בסטודיו, באיזו טכניקה של צביעה השתמשת? יש משהו מאוד יפה בפנים המסותתות של הדמות, במיוחד איזור הלסת. אני חושב שאחת הבעיות העיקריות שיש לציירים היא התמודדות עם רקע, הנטייה היא להתייחס לרקע רק כמילוי חלל, ולא כחלק אינטגרלי מן הסצינה, על אף העובדה שאופן השימוש ברקע "עושה" או "הורס" יצירה. אני חושב שבציור שלך, הרקע הוא מאוד משמעותי, והשימוש שלך בו, נראה לי כמו של אדם שנגמרו לו הרעיונות או הסבלנות לסיום הציור. אני לא בטוח אם רצית להעביר איזו תחושה ברקע, או אם הרקע אמור לייצג שמיים, עשן או כל דבר אחר, נכון לעתה, החלל השלילי בעבודה שלך יותר גדול מהחלל החיובי, דבר שיוצר רושם של חוסר הבנה בקומפוזיציה, השימוש בצבע הרקע כפי שייצגת אותו תורם לרושם שאין לך הבנה בעבודה עם צבע כלל. בהנחה שאתה מסכים לדבריי שהרקע הינו מרכיב חיוני בציור בצבע אף יותר מציור בצבע אחד, ניתן יהיה לומר שהרקע לא מטופל כלל, אני חושב שחשוב שהרקע יעביר תחושה שמחזקת את המודל, שהרקע ייתרום לייצוג של אווירה/מקום/רעיון. אתה יכול לנסות להוסיף קצת יותר מעבר גוונים, כרגע זה נראה כאילו צבעת רקע תכלת, ומעליו עברת עם לבן בסוג של משיחות מכחול אקראיות, אני חושב שאם היה ניתן לראות את ההדרגה בה הצבע נהיה כהה או בהיר יותר באזורים מסויים, הרקע היה מקבל יותר תחושה של תלת מימד, אוליי להכהות קצת את פינות הציור כלפי פנים. רעיון אחר הוא לייצג מקום בציור, אם זה רק בתחושה או בתוספת פרטים, כדוגמת פנים האוהל של השאמן, תנאי השטח בו המודל נמצא, הדבר היה גם מוסיף לייצוג של התאורה ומקור התאורה בסצינה, שאוליי היה מוסיף לך צבעים בציור, דבר שלדעתי לא היה מזיק. סה"כ ציור לא רע לציור ראשון בצבעי שמן. בהצלחה.
 

the movie man

New member
תודה רבה

כן, אתה צודק; לא ממש יחסתי חשיבות לרקע, אלא ציירתי בפשטות כלשהי, יותר התייחסתי לדמות עצמו. אבל בסך הכל לא ציירתי ציור נוף, אז במקרה הזה - הדמות הייתה הדבר המשמעותי ביצירה. אני שמח שאהבת את הציור שלי, יש לי עוד כמה שהעלה בהמשך. לגבי הטכניקה: זו טכניקה פשוטה של שכבה על שכבה, עם מספר מסויים של צבעים, וצביעה עם מכחולים- לא משהו מיוחד.
 
למעלה