הצטרפות של כלב נוסף לבית.

shira245

New member
הצטרפות של כלב נוסף לבית.

קצת רקע לפני- לפני חצי שנה בערך, מצאתי ברחוב כלבה מתוקה ואספתי אותה לביתי. הכלבה בת שנה וכמה חודשים(בערך) ,מעורבת(כנראה אמסטף/פיטבול עם עוד מלא דברים). כל התקופה שהיא הייתה אצלי- היא הייתה כלבה למופת(אם לא מחשיבים כמה זוגות נעליים שאכלה לי),אוהבת אדם וכלב.. אף פעם לא ניסתה לתקוף כלב,בקושי נובחת,נסיכה אמיתית
.
אני טסה עוד שבוע וחצי לטיול פוסט תואר, חברה מקסימה שיש לה כלב, הציעה לי לשמור עליה בזמן הזה..פתרון מושלם!גם תהיה לה חברה,אני אהיה רגועה, פלוס יש לחברה חצר ענקית שהיא תוכל לשחק בה..
בסופש ביצענו את האיחוד,ונגלתה בפניי כלבה אחרת לגמרי.. בהתחלה הם שיחקו ,ליקקו אחד את ההשני,הכל היה בסדר. באיזשהו שלב, בתוך הבית,כשרצייתי ללטף את הכלב,היא פתאום ניסתה לתקוף אותו.לאורך כל הסופש,היא לא הייתה רגועה,בחוץ הכל היה יחסית רגוע,אבל בתוך הבית היא ניסתה לתקוף אותו מספר פעמים,התחילה לנבוח על אנשים שנכנסו(מה שאף פעם לא קרה איתי..).
אני בטוחה שהיא מבינה שהחיים שלה הולכים להשתנות, באותו שבוע, עזבתי את הדירה שגרתי בה,והיא הייתה נוכחת בחלק מהמעבר(למרות שמאוד השתדלתי לשמור לה על השגרה,והעסקתי אותה עם המון חטיפים וכל הזמן הקפדתי לא להשאיר אותה לבד בבית, ולהעניק לה המון חום ואהבה)..
חשבתי שאולי הנוכחות שלי גורמת לה להתנהג ככה(למרות שנניח בגינה,כשליטפתי כלבים אחרים היא בחיים לא הגיבה ככה),אבל גם אחרי שעזבתי היא עדיין מנסה לתקוף אותו.. ניסינו להתייעץ עם מאלף,ואחרי שהוא ראה אותה,הוא טוען שיש לה בעיית תוקפנות קלה ושהיא מאוד דומיננטית..בעבר,כשהשארתי אותה אצל הדוגסיטר עם עוד כלבים,היא לא הראתה התנהגויות כאלה,וידעה את מקומה..
אני יודעת שאחת הטעויות שלי הייתה שלא הפגשנו אותם קודם,וגם כשהגענו אליה הביתה ,לא עשינו מפגש ראוי..
אשמח לרעיונות/הצעות ,מה אפשר לעשות..
תודה
 
מאלפים!


לי אישית לא ברור מה קרה, לא יודעת מדוע אצל הדוגסיטרית כן ואצל חברתך לא
רכושנות יכולה להופיע בכל שלב נוכח כל דבר במיוחד יציאה משגרה כמו מעבר בית.
לא יודעת כמה זמן הרגלה עומד לרשותכן אבל אילו אני חברתך הייתי חוששת להישאר אחרקאית על כלבה שתוקפת את כלבות הבית

אולי פנסיון? או הדוגסיטרית המוכרת?
 

My Allegro

New member
אולי תנסי להפגיש אותם בחוץ,

במקום נטרלי. כך עשינו כשהבאנו עוד כלבה לאמנה. אנג'לו היה רגיל בכלבייה לחברות ואמרו לנו שהיה לא רק סובלני אלא גם חביב אליהן, אבל בכל זאת, לאחר שלושה חודשים וחצי שמלך בכיפה אצלנו ללא מתחרות, היה קצת תוקפני בחוץ בהתחלה. אחר כך הסכין עמה, אם כי הם רבו בסוף השבוע. נזפנו בו, ואחרי זמן מה חזרו לשחק. אם תראי שהתוקפנות נמשכת, ותרי על זה והכניסי את הכלבה לפנסיון.
 
למעלה