הצחתקם אותי ...

הצחתקם אותי ...

כתבתי כאן הודעה, נגד חזרה בתשובה, ועוד כמה דברים, ומחקו אותה. נו כרגיל אצלכם לחפש תשובות ודמוקרטיה? הצחקתם אותי.
 
ונוסף לכך...

מנהלת פורום יקרה, אם לכך התכוונת, זה הפורום שלך, חוסר הדמוקרטיה, אי אפשר להביע מה שרוצים, הפורום הזה מבוזבז. יותר לא אכתוב כאן.
 

mgb

New member
תשובה לגב' נועה

בס"ד איני יודע מה היה תוכן ההודעה שנמחקה, וחזקה על מנהלת שעושה את מלאכתה נאמנה להגינות ולכללי הפורום. אם היתה בהודעתך פרובוקציה, את לא מצפה שבשם ה"פתיחות והדמוקרטיה" (מה זה בכלל??)ישאירו אותה... אם יש לך שאלות או בקשת סיוע בעיצה או "טיפים", אדרבה ואדרבה..בשמחה! אבל ניגוח? כמנהלת פורום חילוניים היית משאירה הודעות בגנות החילוניות גם? תמהני.. בברכה
 
א. סליחה ב. .....

אז ככה: דבר ראשון סליחה, לא הגיעו אלי שום הודעות, וגם את ההודעה שלי, שלא נמחקה בכלל, לא ראיתי, לא יודעת מה היה, אבל עתה רואה את כל ההודעות גם את ההודעות התומכות .... ועלי לבקש סליחה ממנהלת הפורום, והתנצלות. ראיתי רק את ההודעה של עליזה, ולא את ההודעות האחרות. קצת כועסת, קצת כואבת, קצת מאוכזבת, קצת מרגישה שאיבדתי בן, ואולי באמת הוצאתי קצת קיטור, במקום הלא נכון. סליחה.
 
את מוציאה קיטור במקום הנכון

אנחנו כאן בשביל להקשיב ואולי לנסות ולהקל קצת עם עיצות.
 

אופירA

New member
מנהל
צריך להוציא קיטור - והרבה

אבל בצורה מכובדת ומכבדת. בלי דעות קדומות, וגישה של: ידעתי... אצלכם... אתם... "נו כרגיל אצלכם לחפש תשובות ודמוקרטיה? הצחקתם אותי". זו גישה שמבזה את הזולת. אפשר להתנגד בגדול לזולת, אפילו לכעוס עליו - בלי לבוז לו. גישה מבזה מנתקת תקשורת. אף אחד לא רוצה לתקשר עם מי שבז לו ומבזה אותו. אני מאד מבינה אותך, וחסה על שהתבזית בגלל טעות ואי הבנה, ושמחה שהדברים הסתדרו בסופו של דבר, והתנצלת באופן מכובד וקיבלת תגובות מכבדות ותומכות. אני לא מנסה חס ושלום לבקר אותך. רק רציתי שתשימי לב, שאם תגשי לבן ולאשתו בגישה של הטחת טענות ואכזבה, ובאמירות מבזות ברמה זו או אחרת - זה מה שייצור את הנתק ביניכם, לא מצוות היהדות. זכותך וחובתך להיות נאמנה לדעותייך, ולא להסכים עם הדברים שהבן עושה שאינם מקובלים עלייך. זכותך לומר לו את דעתך (בלי לפגוע בכבודו) ולהתווכח עם דעותיו, ולדרוש ממנו שלא יבזה אותך ולא יפגע בכבודך. רק תימנעו באופן הדדי מלהטיח זה בזה בזיונות, אפילו זעירים, ותוכלו לדבר ולהידבר על כל דבר שבעולם!
 

asaf2000

New member
גיחי גיחי

תקרא את הודעת המנהלת. לכל פורום יש מטרה וכללים, הפורום שלנו לא נועד לויכוחים או להשמעת דעות על חזרה בתשובה.
 

elya94

New member
לאסף

תקשיב לך תפגע ביהודי לא מספיק היא הרוסה לא מספיק היא מרגישה שלקחו לה תילד במקום לעודד אותה במקום לנווט אותה לא רק שאתה לא עוזר {עזרת לי}גם אתה פוגע בה ובמנסים לעזור לה והכול???. הכל בגלל שהאישה המסכנה הזאת טעתה בפורום קצת אהבה למען האל ואים אין לך אהבה אל תהרוס למי שיש להם אהבה בשביל אנשים כאלו הלא לזה מיועד הפורום מה קורה איתכם אנשים???
 

asaf2000

New member
תגובה

ההודעה הנ"ל הייתה ראשונה בפורום, לא ראיתי את ההודעה שלה שהיא כתבה לפני זה כי היא רשמה שמחקו אותה. רק אחרי זה ראיתי שהיא כתבה הודעה שקשורה לפורום ובאמת עניתי לה עליה.
 
כך קרא גם לי ולכן אחרי כן

כתבתי לה בקשת סליחה מקווה שראתה כי גם אני חשבתי שזה עוד טרול ואני שוב מבקשת ממנה סליחה ומחילה לא התכוונתי לפגוע
 
למעלה