הצבעות שוחד

knightrider

New member
הצבעות שוחד

בוקר טוב. עוד מישהו רואה בעייתיות בעניין של ההצבעות שוחד האלה? היום נכנסתי לשם וקלטתי את ראש ברית כלשהי שבמקרה אני מכיר ולא מחברות בברית שלו רק באופן כללי,וקלטתי אותו מועמד להצבעה באו"ם. לפי דעתי לבטל את נושא השוחד בהצבעה באו"ם. ההצבעות צריכות להיות על סמך שיקול הגיוני ולא על סמך שיקול פיננסי. כללי-עוד דרך להפיל דירוגים ולהעלות הצבעות בשוחד על מנת לנקום במדינות כלשהו,זה לא לעניין.ורק בגלל שמדובר בפיתוי כספי,ושימו לב לכמה מדינות נגמר הכסף לשלם שוחד. אני בעד לבטל את הצבעות השוחד,מה דעתכם בעניין?
 

metec

New member
אבל אתה מוכרח להבין משהו

לפני הקטע עם השוחד הפורום היה מוצף בהודעות של אנשים שמוכנים לתת כסף למי שיצביע עבורם באו"ם. השוחד היה קיים מאז ומעולם פשוט עכשיו הוא הפך לרשמי והוגן יותר. במקום להיכנס לפורום ואז לבזבז 5 תורים בשביל לתת שוחד נותנים את השוחד בצורה רשמית שגם מונעת רמאויות.
 

knightrider

New member
אז אתה בעד העניין הזה?

אני פשוט טוען שהולך פה לאיבוד השקול ההגיוני והאסטרטגי לטובת כסף. המשחק איבד את עצמו לדעת. מה היה טוב ברעיון הקודם שהדבר היה נתון לדיון על מה ניתן לקבל מאותה מדינה שמציעה שוחד וגם פה יש מצב שנגמר הכסף לאותה מדינה,ככה שבשורה תחתונה אין בזה שום רווח גם כי לא ניתן להצביע להצעה מלווה בשוחד שכול המדינות האחרות הצביעו עבור ההצעה באום ונגמר לה הכסף,ואם היאה עלתה הצעה שיש לה מטרה שתתממש ונגמר הכסף אז לא ניתן להצביע,אז ההצבעה לא שווה כלום. זה קצת יותר ברור הנקודה עכשיו?
 

lool3

New member
אתה לא בדיוק צודק

השוחד בסדר גמור לדעתי. אם יש לך מליונים, תהנה. אתה יכולה לבחור גם לפי שיקול דעת, לא רק לפי שוחד עםזה מפריע לך.
 
למעלה