הצבא רכש אוטובוסים מסוג אינטרנשינל

מצב
הנושא נעול.

natnea city

New member
הצבא רכש אוטובוסים מסוג אינטרנשינל

הצבא רכש אוטובוסים מסוג אינטרנשינל
אני לא בטוח אם ככה מכם ראה אבל צה"ל התקדם כמה דורות ורכש כמה וכמה אוטובוסים מתוצרות אינרנישונל אני לא יודע פרטים מדויקים אבל החיילים הרוויחו מזגן.... אבל אם מסתכלים על האוטובוס זה האוטובוס הכי מצחיק ומוזר שראיתי אבל סבבה.... ולא מספיק זה האוטובוס היחידי בעולם שהנהג חוגר חגורת בטיחות.... כמו שידוע לכולם צה"ל עושה קיצוצים וממקור ראשון גם מערך האוטובוסים מקוצץ צה"ל הולך לקצץ(ברור שלא לבטל) את השימוש במערך אוטובוסים חיצוני כגון אגד וחברות אחרות צה"ל רוכש ורכש אוטובוסים אם צ שיהיו בבעלות הצבא הוא עושה הסבות לנהגי משאיות במיל לרשיון לאוטובוס וכך ינהגו בו מילאמיניקים אז כמו שאומרים כל הכבוד לצה"ל.... מקווה שאולי בקרוב יהיו תמונות למי שיש תמונות ופרטים נוספים אשמח לקבל...
 

fireman

New member
האוטובוס הכי מכוער שיוצר אי פעם

הצבא רכש אוטובוסים מסוג אינטרנשינל
אני לא בטוח אם ככה מכם ראה אבל צה"ל התקדם כמה דורות ורכש כמה וכמה אוטובוסים מתוצרות אינרנישונל אני לא יודע פרטים מדויקים אבל החיילים הרוויחו מזגן.... אבל אם מסתכלים על האוטובוס זה האוטובוס הכי מצחיק ומוזר שראיתי אבל סבבה.... ולא מספיק זה האוטובוס היחידי בעולם שהנהג חוגר חגורת בטיחות.... כמו שידוע לכולם צה"ל עושה קיצוצים וממקור ראשון גם מערך האוטובוסים מקוצץ צה"ל הולך לקצץ(ברור שלא לבטל) את השימוש במערך אוטובוסים חיצוני כגון אגד וחברות אחרות צה"ל רוכש ורכש אוטובוסים אם צ שיהיו בבעלות הצבא הוא עושה הסבות לנהגי משאיות במיל לרשיון לאוטובוס וכך ינהגו בו מילאמיניקים אז כמו שאומרים כל הכבוד לצה"ל.... מקווה שאולי בקרוב יהיו תמונות למי שיש תמונות ופרטים נוספים אשמח לקבל...
האוטובוס הכי מכוער שיוצר אי פעם
לדעתי. בעבר כתבתי כאן בפורום על האוטובוסים הנ"ל מדובר באוטובוסים מתוצרת חברת אינטרנשיונל כי שציין קודמי, האוטובוס מגיע לצה"ל ב2 גרסאות, קצרה וארוכה הקצרה עם 34 מקומות ישיבה והארוכה עם 50 מקומות ישיבה. עד כה הופצו בין יחידות צה"ל אוטובוסים קצרים לעומת מספר קטן עד מאוד של אוטובוסים ארוכים. לגבי החגורות, הצבא באופן כללי מחייב חגירת חגורות בטיחות בכל כלי רכב, כולל משאיות, אוטובוסים אלו כאמור אמורים להחליף את השימוש בחברות הסעה אזרחיות אשר את שירותיהן שוכר הצבא, כמוכן האוטובסים הנ"ל מחליפים את הדור הקודם של הD500 המיתולוגי והמאוס כל כך על החיילים שהיה מושא לבדיחה בקרב חיילי צה"ל כשאלו היו מבקשים מהנהג להפעיל את המזגן (איזה מזגן ואיזה בטיח). אני אתקן אותך בדבר אחד שטעית בו. הצבא לא מכשיר מילואימניקים לנהיגת האוטובוסים הקצרים בלבד וזאת מאחר שעל האוטובוס הקצר ניתן לנהוג עם היתר 70 בדומה לD500 המיושן. בכדי לנהוג את האוטובוס הארוך שבו 50 מקומות חובה להחזיק ברשיון אוטובוס בר תוקף.
 

fireman

New member
תיקון קל

האוטובוס הכי מכוער שיוצר אי פעם
לדעתי. בעבר כתבתי כאן בפורום על האוטובוסים הנ"ל מדובר באוטובוסים מתוצרת חברת אינטרנשיונל כי שציין קודמי, האוטובוס מגיע לצה"ל ב2 גרסאות, קצרה וארוכה הקצרה עם 34 מקומות ישיבה והארוכה עם 50 מקומות ישיבה. עד כה הופצו בין יחידות צה"ל אוטובוסים קצרים לעומת מספר קטן עד מאוד של אוטובוסים ארוכים. לגבי החגורות, הצבא באופן כללי מחייב חגירת חגורות בטיחות בכל כלי רכב, כולל משאיות, אוטובוסים אלו כאמור אמורים להחליף את השימוש בחברות הסעה אזרחיות אשר את שירותיהן שוכר הצבא, כמוכן האוטובסים הנ"ל מחליפים את הדור הקודם של הD500 המיתולוגי והמאוס כל כך על החיילים שהיה מושא לבדיחה בקרב חיילי צה"ל כשאלו היו מבקשים מהנהג להפעיל את המזגן (איזה מזגן ואיזה בטיח). אני אתקן אותך בדבר אחד שטעית בו. הצבא לא מכשיר מילואימניקים לנהיגת האוטובוסים הקצרים בלבד וזאת מאחר שעל האוטובוס הקצר ניתן לנהוג עם היתר 70 בדומה לD500 המיושן. בכדי לנהוג את האוטובוס הארוך שבו 50 מקומות חובה להחזיק ברשיון אוטובוס בר תוקף.
תיקון קל
הצבא מכשיר בעיקר אנשי קבע לנהיגת אוטובוסים אלו ולא מילואימניקים. הדבר קורה משום שעניין היתרי הנהיגה באוטובוסים אלו שונה מה-D500 שעליו היה מספיק היתר 70 (היתר פנימי של הצבא) לנהיגת אוטובוס מסוג זה. כיום ניתן לנהוג אך ורק על האוטובוס הקצר עם היתר 70, האוטובוס הארוך מחייב רשיון נהיגה לאוטובוס בר תוקף ואלו יועדו לאנשי קבע בלבד החותמים שנתיים קבע בעבור רשיון נהיגה מסוג זה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה