הפתעות היום בתפוז

הפתעות היום בתפוז ../images/Emo77.gif../images/Emo77.gif../images/Emo43.gif

הערב ב-21:00 אנו מארחים Live את יניב לוי מ"מיכאלה" שיענה לשאלותיכם בפורום הרשמי של הסדרה וב-blogtv. לפני כן, ב-16:30 יעלה השידור הראשון והמיוחד של פורום אירוויזיון מטורקיה. מנהלי פורום אירוויזיון ו-euroclub , אתר האירוויזיון של הפורום הקימו תחנת שידור בחדר העיתונאים באיסטנבול והם יספרו לכם על החזרות ועל הסיכויים של דוד דאור להעפיל הערב לשלב הגמר. השידור יועבר ב-blogtv בחדר "לקראת אירוויזיון 2004". ב-18:00 פורום ישראלים בחו"ל יארח את יאיר כרמל, מנהל מוצר משלים חו"ל, שיענה לשאלותיכם בנושא ביטוח רפואי ושמירת זכויות רפואיות בישראל. ניתן להכניס שאלות כבר עכשיו בפורום.
 

p i n g o

New member
חחחחח היה שידור מצחיק

כמעט כל השירים המזעזעים עלו - ודרך אגב מאוד מוזר שכולם ממזרח אירופה...
 

tatababa

New member
איזה מזל שלא עלינו..

חסכו לי את הצפייה במופע ביום שבת! אני חייב לומר משהו - האירוויזיון נהיה יותר ויותר גרוע! אין שיר אחד (!!) שהייתי אשכרה מקשיב לו בכל התחרות האומללה הזו! (אולי אולי אולי השיר ההולנדי). כל שאר השירים כל כך היו עסוקים בלתת שואו מפוצץ או איזה גימיק שיכבוש את לב הצופים, שהמוזיקה הפכה לכל כך לא רלוונטית... זה פשוט היה זבל מתומצת במסגרת שעתיים! הדבר היחידי שהציל את הערב היה הקטע הבאמת משעשע על להקת אבבא. חוץ מזה, היה פשוט בזבוז זמן טוטאלי.
 

p i n g o

New member
אז למה צפית בזה?

הצביעות הזאת של הישראלים הורגת אותי... אף אחד לא רואה אירוויזיון וזה תמיד מקום ראשון בטבלאות הרייטינג!!!
 

tatababa

New member
אני לא אמרתי שלא צפיתי בזה

וצפיתי כי רציתי לראות איך היתה הנציגות שלנו ביסח לשאר המדינות. לדעתי היינו בין היותר טובים, אבל לא כי באמת היינו טובים אלא כי השאר היו ממש (אבל ממש!!) גרועים.
 

eyalush001

New member
המופע השנה היה ממש ביזיון

בין אם מדברים על השירים הנורא מוזרים. לבין מה שהזמרים לבשו או לא לבשו(...) ועד להכל בכללי. חשוב לציין שהבמה הייתה מהממת, כל הכבוד להם הטורקים אבל לא הם אשמים בשירים ובהופעות הנורא מוזרות האלה אלה המדינות עצמן.. לדעתי דאור נתן ביצוע מוזר אבל החתיכים מאחורה עוד הצילו את המצב. לא היה מגיע לו לעלות לשלב הגמר לדעתי. אני חי בתקווה כי האיריווזיון עצמו יהייה יותר נורמלי, שהשירים יהיו קצת יותר ניתנים להאזנה מאלה ששמענו בחצי גמר...
 

p i n g o

New member
"כל הכבוד לטורקים"?? ../images/Emo12.gif

מה עם המנחים העילגים והתקלות הטכניות? גם זה לא אשמתם? והמופע המוזר שהיה בהפסקה? הדבר היחיד שהיה יפה זה הקטע עם ABBA
 

Nadav נדב

New member
האירוויזיון היה....מחריד.

כל המדינות (פרט לאולי אלבניה, מונקו ועוד מדינה שאני לא זוכר את שמה - עם נציגה, קופי של ברברה סטרייסנד) היו נוראיות. הנציגות של ישראל היתה איכשהו סבירה ביחס לאחרים. היה עדיף להעלות את דוד דאור בלי "רקדני האדם הקדמון" המגוחכים מאחורה... נ.ב. 1 מהנציגים של בריטניה=ג'יימס פוקס=מקום 5 בfame academy, הכוכב נולד הבריטי=זמר לא רע בכלל.
 

Fever2002

New member
באתר הרשמי של האירוויזיון בשנה

שעברה או לפני שנתיים, היו את הדמויות של אבבא עם השיר שהם ביצעו באירויזיון ב-4 דמויות שיכלת (בפלאש) לבחור כל אחת מהן,כאשר כל אחת מהן אחראית גם על כלי נגינה מסויים וגם ווקאלית על חלק מהשיר, ובו זמנית לשמוע את הכלים המוסיקליים והקולות שאתה רוצה,אני חושב שמשם זה התבסס ונבנו הבובות (או שזה שילוב של גרפיקה תלת מימדית על תפאורה אמיתית בצורה מעולה) והיה הקטע הנחמד. הבדיחות של המנחים הטורקים מזכירות לי הומור של איזה מורה בן 80. חוץ מזה טוב שלא עלינו וחבל שאנחנו משתתפים בתחרות עם אנשים ששונאים אותנו במיוחד בימים קשים כאלה.
 

p i n g o

New member
מספיק כבר עם ה"כולם אנטישמים"...

היו הצבעות פוליטיות במובן שבמדינות מסוימות יש הרבה אוכלוסיות ממדינות שכנות, ומדינות שאוהדות אחת את השנייה. ככה כמעט כל המדינות האקס-יוגוסלביות עלו, ולעומת זאת מדינות שאין להן שכנים שיצביעו להם, כמו ישראל, שווייץ, , אנדורה, המדינות הבאלטיות וכו' לא עלו. אני מניח שאם גם הצרפתים והגרמנים היו מצביעים בחצי הגמר היינו יכולים אפילו לעלות, הם תמיד נותנים לנו הרבה נקודות. אבל להגיד שלא עלינו כי כולם אנטישמיים זאת שטות גמורה ומאוסה כבר.
 

Fever2002

New member
לא הכל פוליטי

אבל אי אפשר לטעון שאין לזה חלק. ואי אפשר לטעון שהם אוהבים אותנו,ומי שחושב ככה חי באשליה ושיעבור לגור שם קצת ויחוש על בשרו את זה.
 

tatababa

New member
אנטישמיות תמיד היתה ותמיד תהיה

זה אותו סיפור ידוע, ואותו תירוץ אינפנטילי שבא לחפות על העובדה ששלחנו שיר גרוע, על כך שההופעה היתה מרדימה, ועל זה שהקול של דוד ד'אור פתאום התחלף לרגיל ואחרי זה חזרה למצב המסורס..... בקיצור - בלי תירוצים! לא היינו מספיק טובים לעלות (לא שאלה שעלו כן היו טובים, אבל זאת כבר לא בעיה שלנו). כשיגיע היום שישראל תשלח שיר נורמלי ואז לא נעלה, אולי אולי אז אני אשקול בכלל להתייחס לתירוצים דוגמת "כולם אנטישמים" (ודרך אגב, יש לשים לב בין אנטישמיות ופוליטיקה - שני דברים שונים לגמרי!).
 

tatababa

New member
במקרה ההודעה שלי היתה אחרי זו

שלך. לא הגבתי לתוכן ההודעה שלך, אלא באופן כללי לטענה שלא עלינו כי כל העולם אנטישמים בלה בלה.. אל תיקח את זה אישית.
 
למעלה