הפתעה לא נעימה בפאריז

פלולה מטאטא וחתול../images/Emo32.gif

היו לפדיחה, שהיא גיבורת ספר מדהים שהנסיכה קיבלה ליומולדת. אנחנו רק באמצע, אבל צחוקים בלי הפסקה. "מכשפה מקולקלת".
 

הגיגית

New member
טוב, צודקת

אבל בקשר לפלולות יש לי תוספת חשובה לא כל מי שמכשפה היא רעה ולא כל מי שמכשפה רעה היא באמת רעה זהו.
 

הגיגית

New member
הפתעה לא נעימה בפאריז

ביום האחרון של הטיול... ממש במקרה... ליד הלובר... נתקלנו בצעדת הפגנה של הימין הקיצוני בצרפת. היו שם כל מיני מראות לא מרנינים כמו חבורה גדולה של נוער צועד עם דגלים ומבט בעיניים, כזה שלא נעים לדמיין מה עומד מאחוריו. כמו עשרות צרפתים מבוגרים שעמדו בצידי הדרך עם דגלי צרפת קטנים ועלונים של המפלגה. כמו שלט ענק, שלפי הניחוש שלי, קרא "צרפת לצרפתים" וכמו האיש הזה. (נכון, פיספסתי את יום השואה בשבוע, אבל, לצערינו, זה תמיד אקטואלי)
 
בדיוק סיפרה לי הנסיכה פיונה

שיבוא היום שבו אצטרך להסביר לילדים ש"הרעים" לפעמים נראים ממש "טובים". ככה אני מרגישה ממבט באיש הזה, שממבט בפניו נראה כמו הדוד הטוב מהדלת ממול... מפחיד.
 

הגיגית

New member
הדוד הטוב

והדוחה מהדלת ממול. נראה לך שתצטרכי להסביר להם? לי נראה שזה משהו שמבינים לבד, לא?
 
מצמרר, דוחה ומזעזע...

ילדים לא מבינים לבד. מנין שיבינו? למתוקיק שניתי זה מכבר, שאסור לו להיענות לשום זר או זרה, אפילו נראים נחמדים, אפילו יודעים לנקוב בשמו, אפילו חבריו נענים להם, אם לא ניתן לו אישור של גננת או אמא, כי אנשים רעים מתחפשים לאנשים טובים כדי שלא יגלו שהם רעים וישלחו אותם לכלא. (הסייפא הוא תוספת מבורכת שלו). לפני שנים שודרה בטלויזיה החינוכית תכנית מצוירת ומדובבת ששמה "פשוט תגידו לא". כל פרק נמשך כ-5 דקות, ותיאר סצינה בה ילדים מתפקדים בניפרד מהורה (משחקים בחוץ, חוזרים מביה"ס וכדומה) ואז נפגשים עם בוגר או בוגרת, המזמינים אותם לבוא לשחק, או לטייל וכד'. הבוגרותים האלה תמיד מסבירים פנים, תמיד נחמדים, ותמיד נראים כמו השכן מהבית ממול. הילדים תמיד אומרים להם 'לא', כל עוד לא ביקשו רשות ממלווה בוגר. וזהו. הפרק נגמר. סידרה מבורכת. מקווה שעוד משודרת באיזשהו אנשהו.
 

L i n u s

New member
מפחיד עד כמה שזה נכון

שכן שלי (אומנם לא מהדלת ממול, אלא מהרחוב המקביל), שבהחלט נראה ונשמע בחור נחמד, איש משפחה טוב, נחשד על ידי המשטרה בפדופיליות. העובדה שהוא לא הסתובב ברחבי השכונה וביצע את זממו אלא לכאורה טרח בהכרות וירטואלית קודמת (בעזרת צ'אטים), לא ממש משנה את העובדה, שהשכן הנחמד לא ממש נחמד.
 

הגיגית

New member
ועוד מצעד אבל כן נעים

ושמח ונחמד לא התאפקתי אולי זה יעדן את התמונות הקודמות ואולי להיפך
 

רבגונית

New member
../images/Emo31.gifלא יאומןןן ...

או הדוד המטומטם ממול... מין הסתם רק איפה ששוכנת הבורות יש מקום לאלימות כזו..
 
למעלה