הפתעה בתיבות הדואר - `בקהילה` חינם

הפתעה בתיבות הדואר - `בקהילה` חינם

תיבות הדואר בשכונות החרדיות נתקפו הבוקר בפרץ של נוסטלגיה כשמצאו עצמן חובקות הבוקר שוב את עיתון `בקהילה` כבעבר (בשבילך `הדגל השחור` הן אף הזילו דמעה...). לעיתון נלווה מכתב מעורכיו המסביר את הצעד ברצון שהציבור יראה את ההצלחה. רוצו.
 
אני רואה שאתה עדיין תחת ההשפעה

של מריבת אברהם ולוט בה נאמר בפרשת שבוע שעבר ש"לא נשא אותם הארץ". אם ארץ (נקבה) נושא (זכר), אתה סבור, מן הסתם, שעיר (נקבה) יכולה להיות צדיק (זכר), אך סור לפירושו של רש"י במקום ותגלה כי ה"נשא" מתייחס למרעה. אמור מעתה "עיר צדיקה".
 

אזעקה

New member
מחלקים גם בצפון

אבל אצלכם גם המודיע בקושי יש אצל אדלר וגם רק ביום שישי...
 
אתה לא מעודכן

אדלר ממזמן כבר סגר את מרכולתו. והמודיע יש בשפע בחנות ספרי הקודש של החב"דניק, גלגלי הקודש, מול אסולין. אבל אני קונה את "יתד" מקפיד באדיקות להביא רק "המודיע".מעצבן! והתכוונתי חלוקה בחינם, כמו שעשו בירושלים.
 
מה יש לך נגד "המודיע"?

הוא לא עתון לרוח הצבור הליטאי אבל הוא גם לא מזלזל ברבנים בצורה חריפה כ"כ. הדבר היחיד שחסר בו לעומת "יתד נאמן" הוא עדכון על פתיחת ת"ת בעיר פלונית וחגיגת סיום מסכת בישיבה קטנה אלמונית. חוץ מזה, הוא מענין לא פחות מ"יתד נאמן" ואף יותר. נסית פעם?
 
כעסך על `יתד` - תעודת הצלחה

מתי תבינו, אתה ודומיך, הרוטנים ומגדפים את `יתד` מבוקר עד בוקר, שבצורת תגובתכם זו אתם מוכיחים שוב ושוב שחיציו קולעים ומטרת מייסדיו נוחם עדן מתבצעת כהלכה?
 
תבין!

אני לא מושפע מסיסמאות ולא מענין אותי כל מיני כונות שאתה רוצה ליחס למקימים כל שהם. אכן העתון מצליח במטרתו-לירות חצים מושחזים ולבזות את גדולי ישראל שליט"א. היש ספק למישהו שהוא מצליח בכך? היש בעיה להודות על כך? ראה נא: גם ארה"ב הגדולה לא התביישה להודות שאויבה בן לאדן הצליח במטרתו לפגוע בה וע"כ יצאה למלחמה בו ובתומכיו.
 
הייתי לוקח את דבריך לתשומת ליבי

לו היית הרוטן הראשון. אך המציאות היא שבכל שנות קיומו, כשני עשורים, נאמרו נגדו אותן אמירות שאתה אומר. עוד בחיי מייסדיו שפיקחו עליו בצורה הדוקה. אנשי חב"ד, אנשי ש"ס, אנשי `אגודת ישראל`, אנשי הרב גריינמן ועוד רבים שהמשיכו וממשיכים להצדיק את קיומו!
 
זו לא תשובה ענינית, לצערי.

האם מה שהיה בעבר (כשר או לא כשר, לא זו הבימה לדון בזה) מצדיק לעתיד כל מעשה שיש בו מן הדמיון למעשים ההם?
 
לא זה הנידון

אני רק אומר שבאותן טענות שאתה משתמש, כנציג מחנה-נפגע-יתד, השתמשו במדויק כל נפגעיו. אינך מחדש דבר. ובדיוק לזה קם העיתון. ובדיוק אלו הן ההוראות שקיבל מהרב שך ומהסטייפלר. הטענות של המותקף מותחות קו אל העבר ומוכיחות את הצ ד ק (לשאלתך).
 
ושוב, כנראה שלא הבנת.

נכון שטענותי הן ממש אותן טענות שנטענו בעבר. אך האם חוסר הצדק שבטענות אלו בעבר מכריח שגם כעת לא תהיינה טענות אלו מוצדקות?
 
נדמה לי שבהודעות קודמות כתבת אחרת..

כתבת שזה מוכיח את הצדק... חזרת בך? אין בעיה! מותר לטעות. אינך גדול ממשה רבנו.
 
קח את שני המוספים בכללותם

של "יתד" לדעתי האישית הרבה יותר מעניין. אגב, לדעתי "בקהילה" מעניין הרבה יותר משניהם, אבל זה כבר עניין אחר.
 
יתכן.

אבל השאלה אם "יתד" כ"כ עדיף על פני "המודיע" עד שכדאי להתעלם מהפגיעה ברבנים החוזרת ונשנית בין דפי העתון?
 
למעלה