הפתיחה בקרוב

  • פותח הנושא TDR
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

TDR

New member
הפתיחה בקרוב

הפתיחה בקרוב
לקראת סוף אוגוסט אמורה להיפתח תחנה חדשה "מרכזית חוף הכרמל" אין לי ספק כי המתקן החדש והחדיש יסיים את הויכוח לטובת אביתר בדבר החוסן והמקצועיות של אגד "לתפארת מדינת ישראל" וכל העולם יכול ללמוד
 

TDR

New member
ועוד אחד../images/Emo11.gif

הפתיחה בקרוב
לקראת סוף אוגוסט אמורה להיפתח תחנה חדשה "מרכזית חוף הכרמל" אין לי ספק כי המתקן החדש והחדיש יסיים את הויכוח לטובת אביתר בדבר החוסן והמקצועיות של אגד "לתפארת מדינת ישראל" וכל העולם יכול ללמוד
ועוד אחד
 

TDR

New member
שלישית../images/Emo163.gif

הפתיחה בקרוב
לקראת סוף אוגוסט אמורה להיפתח תחנה חדשה "מרכזית חוף הכרמל" אין לי ספק כי המתקן החדש והחדיש יסיים את הויכוח לטובת אביתר בדבר החוסן והמקצועיות של אגד "לתפארת מדינת ישראל" וכל העולם יכול ללמוד
שלישית
 

mister K

New member
הפרוייקט נראה יפה

הפרוייקט נראה יפה
רק חבל שרוב הקווים הבינעירוניים מגיעים לחיפה דווקא מצפון ולא יגיעו לחוף הכרמל אלא רק למפרצית הדוחה והמגעילה. אגב, אבי מגידו, אחד האנשים הרשומים על התיכנון והעיבוד, הוא חבר אגד ובעל תפקיד בכיר במחוז הצפוני. אך בין היתר הוא גם מבצע שתי נסיעות ביום ואף יצא לי לנסוע איתו פעם.
 

seffic

New member
מתישהו מתוככנת תחנה חדשה במקום

הפרוייקט נראה יפה
רק חבל שרוב הקווים הבינעירוניים מגיעים לחיפה דווקא מצפון ולא יגיעו לחוף הכרמל אלא רק למפרצית הדוחה והמגעילה. אגב, אבי מגידו, אחד האנשים הרשומים על התיכנון והעיבוד, הוא חבר אגד ובעל תפקיד בכיר במחוז הצפוני. אך בין היתר הוא גם מבצע שתי נסיעות ביום ואף יצא לי לנסוע איתו פעם.
מתישהו מתוככנת תחנה חדשה במקום
המיפרצית הצפופה.אבל יקח עוד הרבה זמן, לפחות עד שתוקם הרכבת הקלה, עד שיבנו שם. אין ספק שמסוף כמו המיפרצית לא יכול לשרת לאורך זמן רב את כל קווי הצפון. נראה לי שמבחינת עומס פעילות, המיפרצית תעלה על התחנה החדשה בחוף הכרמל. בכלל התחנה החדשה נראית קצת מוגזמת מבחינת השטח שלה, וחבל. אני מצטרף לבקשתו של איליה, לגבי פירוט של מסלולי הקווים בחיפה לאחר פתיחתה של חופית(?).
 
../images/Emo6.gif../images/Emo8.gif../images/Emo9.gif../images/Emo48.gif../images/Emo72.gif

הפתיחה בקרוב
לקראת סוף אוגוסט אמורה להיפתח תחנה חדשה "מרכזית חוף הכרמל" אין לי ספק כי המתקן החדש והחדיש יסיים את הויכוח לטובת אביתר בדבר החוסן והמקצועיות של אגד "לתפארת מדינת ישראל" וכל העולם יכול ללמוד
 

TDR

New member
תחדשו , תחדשו !!!!!!!!

הפתיחה בקרוב
לקראת סוף אוגוסט אמורה להיפתח תחנה חדשה "מרכזית חוף הכרמל" אין לי ספק כי המתקן החדש והחדיש יסיים את הויכוח לטובת אביתר בדבר החוסן והמקצועיות של אגד "לתפארת מדינת ישראל" וכל העולם יכול ללמוד
תחדשו , תחדשו !!!!!!!!
 

גילביון

New member
יש פה שתולים של אגד

הפתיחה בקרוב
לקראת סוף אוגוסט אמורה להיפתח תחנה חדשה "מרכזית חוף הכרמל" אין לי ספק כי המתקן החדש והחדיש יסיים את הויכוח לטובת אביתר בדבר החוסן והמקצועיות של אגד "לתפארת מדינת ישראל" וכל העולם יכול ללמוד
יש פה שתולים של אגד
די עם המגמתיות הזו. אין לאגד איזו תורה לפיצוח האטום שחברות אחרות לא יכולות להשיג. חשבתם פעם כמה שנות נסיון יש לאגד לעומת חברות אחרות? בכלל, לדעתי אוטובוס זה אמצעי תחבורה ציבורית הפרימיטיווי ביותר. כדאי מאוד להפריד את הפורום לשניים: רכבות לחוד ואוטובוסים (גם מוניות?) לחוד. מר אביתר יכול בקלות לעבור בין שניהם. גם אין להתעלם שהקואופרטבים (ביניהם "אגד"..) חסמו את דרכה של הרכבת כ"כ הרבה זמן. ההבדל בין רכבות לאוטובוסים הוא ברור: רכבת היא כלי תחבורה מהיר, מדוייק ובעל קיבולת גדולה. באוטובוסים נוסעים רק סטודנטים, חיילים וזקנים. כל השאר נעים במכוניות - עוד לפני שהתחילו הפיצוצים. כמובן שגם הממשלה מפקירה את חיי נוסעי האוטובוס - אחרת כל נוסע היה עובר סריקה במכשיר לגילוי מתכות (כמו בקניונים) לפני עליה לאוטובוס.
 
אתה גנוב יא גאלאבייה !!! צחקתי כאשר

יש פה שתולים של אגד
די עם המגמתיות הזו. אין לאגד איזו תורה לפיצוח האטום שחברות אחרות לא יכולות להשיג. חשבתם פעם כמה שנות נסיון יש לאגד לעומת חברות אחרות? בכלל, לדעתי אוטובוס זה אמצעי תחבורה ציבורית הפרימיטיווי ביותר. כדאי מאוד להפריד את הפורום לשניים: רכבות לחוד ואוטובוסים (גם מוניות?) לחוד. מר אביתר יכול בקלות לעבור בין שניהם. גם אין להתעלם שהקואופרטבים (ביניהם "אגד"..) חסמו את דרכה של הרכבת כ"כ הרבה זמן. ההבדל בין רכבות לאוטובוסים הוא ברור: רכבת היא כלי תחבורה מהיר, מדוייק ובעל קיבולת גדולה. באוטובוסים נוסעים רק סטודנטים, חיילים וזקנים. כל השאר נעים במכוניות - עוד לפני שהתחילו הפיצוצים. כמובן שגם הממשלה מפקירה את חיי נוסעי האוטובוס - אחרת כל נוסע היה עובר סריקה במכשיר לגילוי מתכות (כמו בקניונים) לפני עליה לאוטובוס.
אתה גנוב יא גאלאבייה !!! צחקתי כאשר
ראיתי את מה שכתבת ואני עדיין צוחק וזה טוב. קודם כל: חאליק ז'ונטיל: אני לא מר אביתר. די עם הרשמיות הזאת: אני אביה (EVYA). ככה כולם קוראים לי והתרגלתי. הצעתי בזמנו בשנת 1963 להפריד בין רכבות לאוטובוסים לשני פורומים שונים ומצידי עם אותו מנהל אבל כנראה בתפוז חושבים אחרת ויתכן שגורלו של אחד מ- 2 הפורומים יהיה זהה לגורל פורום מס' 676: "משאיות וציוד מכני כבד" שהלך לעולמו. גם אם תהיה הפרדה - לי תהיה בעיה כי אני אוהב קטרים ואוטובוסים באותה מידה בדיוק ובשבילי שני הדברים מהווים אהבת חיים עמוק-עמוק בנפש ! אי אפשר להעביר כל נוסע באוטובוס בגלאי מתכות...הרי לכולם יש מפתחות... אני מציע שבכל תחנה יהיה מאבטח שיבדוק את הנוסעים בטרם העליה לאוטובוס אבל גם זה פתרון יקר מאוד ולא מעשי כי... אני מקווה שאנשי חמס לא רואים את הפורום, אז תתחלנה להתפוצץ שוב מכוניות תופת אל תוך אוטובוסים ולכן אין פתרון הרמטי לבעיה. לי יש פתרונות אך מפאת סודיות ברורה מאליה, לא אציין דבר וחצי דבר בפורום ציבורי !!! אנחנו חייבים להיות מאוד זהירים בדיון על הנושא. שבתת שלוםם, שלך, "הטרוריסט" (אלק...) מירושלים.
 

TDR

New member
איזה קשקוש, אביתר רחמן איתך !!

יש פה שתולים של אגד
די עם המגמתיות הזו. אין לאגד איזו תורה לפיצוח האטום שחברות אחרות לא יכולות להשיג. חשבתם פעם כמה שנות נסיון יש לאגד לעומת חברות אחרות? בכלל, לדעתי אוטובוס זה אמצעי תחבורה ציבורית הפרימיטיווי ביותר. כדאי מאוד להפריד את הפורום לשניים: רכבות לחוד ואוטובוסים (גם מוניות?) לחוד. מר אביתר יכול בקלות לעבור בין שניהם. גם אין להתעלם שהקואופרטבים (ביניהם "אגד"..) חסמו את דרכה של הרכבת כ"כ הרבה זמן. ההבדל בין רכבות לאוטובוסים הוא ברור: רכבת היא כלי תחבורה מהיר, מדוייק ובעל קיבולת גדולה. באוטובוסים נוסעים רק סטודנטים, חיילים וזקנים. כל השאר נעים במכוניות - עוד לפני שהתחילו הפיצוצים. כמובן שגם הממשלה מפקירה את חיי נוסעי האוטובוס - אחרת כל נוסע היה עובר סריקה במכשיר לגילוי מתכות (כמו בקניונים) לפני עליה לאוטובוס.
איזה קשקוש, אביתר רחמן איתך !!
ממתי רכבת ואוטובוס מתחרים בינהם, אתה מדמיין רכבת נוסעת בקו 4 של דן או אולי לקיבוץ חניתה או סאסא ??? רכבות מתאימות בהגדרתן למסדרון צר עתיר נוסעים אוטובוסים למרחב גאוגרפי נתון ומונית בהגדרתה היא שרות משלים!!1 אז "דחיל רבק" תפסיק לחשוב במוסגים של תחרות כי תפיסה זו חלפה מזמן מהעולם, כבר שנים התפיסה היא כוללת למקשה אחת של תח"צ תוך התאמה ושיתוף בין המרכיבים השונים. לדוגמא: בכל תחנת אגד שנבנת מוקצה אזור לתחנת מוניות ע"י אגד... ברוב התחנות החדשות יש קישור בין רכבת ואוטובוס... לא מאמין??? תבדוק בעכו, מרכזית המפרץ, מרכזית חוף הכרמל,נתניה, סבידור, וסליחה מאלו ששחתי. אגב אפילו בתוכנית המסילה של כרמיאל יש כבר תיכנון לתחנה משותפת של רכבת, אוטובוסים ומוניות. ואגב אין כאן "שתולים" יש כאלה שגאים לתמוך ב"אגד" או להיות ב"אגד"
ואולי התמונה אומרת --ה--כ--ל--
 

6wheeler

New member
יישר כח

איזה קשקוש, אביתר רחמן איתך !!
ממתי רכבת ואוטובוס מתחרים בינהם, אתה מדמיין רכבת נוסעת בקו 4 של דן או אולי לקיבוץ חניתה או סאסא ??? רכבות מתאימות בהגדרתן למסדרון צר עתיר נוסעים אוטובוסים למרחב גאוגרפי נתון ומונית בהגדרתה היא שרות משלים!!1 אז "דחיל רבק" תפסיק לחשוב במוסגים של תחרות כי תפיסה זו חלפה מזמן מהעולם, כבר שנים התפיסה היא כוללת למקשה אחת של תח"צ תוך התאמה ושיתוף בין המרכיבים השונים. לדוגמא: בכל תחנת אגד שנבנת מוקצה אזור לתחנת מוניות ע"י אגד... ברוב התחנות החדשות יש קישור בין רכבת ואוטובוס... לא מאמין??? תבדוק בעכו, מרכזית המפרץ, מרכזית חוף הכרמל,נתניה, סבידור, וסליחה מאלו ששחתי. אגב אפילו בתוכנית המסילה של כרמיאל יש כבר תיכנון לתחנה משותפת של רכבת, אוטובוסים ומוניות. ואגב אין כאן "שתולים" יש כאלה שגאים לתמוך ב"אגד" או להיות ב"אגד"
ואולי התמונה אומרת --ה--כ--ל--
יישר כח
יופי של ניסוח, ואני אתך בכל מלה.(למעט 2 שגיאות כתיב), נראה לי שכמו שאגד נתפס כגוף מיושן, הרי שחלק מהציבור רואה את התח"צ בראייה מיושנת.
 
מי דיבר על תחרות? אתה ער? בטוח?

איזה קשקוש, אביתר רחמן איתך !!
ממתי רכבת ואוטובוס מתחרים בינהם, אתה מדמיין רכבת נוסעת בקו 4 של דן או אולי לקיבוץ חניתה או סאסא ??? רכבות מתאימות בהגדרתן למסדרון צר עתיר נוסעים אוטובוסים למרחב גאוגרפי נתון ומונית בהגדרתה היא שרות משלים!!1 אז "דחיל רבק" תפסיק לחשוב במוסגים של תחרות כי תפיסה זו חלפה מזמן מהעולם, כבר שנים התפיסה היא כוללת למקשה אחת של תח"צ תוך התאמה ושיתוף בין המרכיבים השונים. לדוגמא: בכל תחנת אגד שנבנת מוקצה אזור לתחנת מוניות ע"י אגד... ברוב התחנות החדשות יש קישור בין רכבת ואוטובוס... לא מאמין??? תבדוק בעכו, מרכזית המפרץ, מרכזית חוף הכרמל,נתניה, סבידור, וסליחה מאלו ששחתי. אגב אפילו בתוכנית המסילה של כרמיאל יש כבר תיכנון לתחנה משותפת של רכבת, אוטובוסים ומוניות. ואגב אין כאן "שתולים" יש כאלה שגאים לתמוך ב"אגד" או להיות ב"אגד"
ואולי התמונה אומרת --ה--כ--ל--
מי דיבר על תחרות? אתה ער? בטוח?
אני לא דיברתי מילה על תחרות במובן שאליו אתה מתכוון ודרך אגב לעניין אחר: דובר אגד מקבל ממני חלק מההודעות המתפרסמות כאן בפורום במידה והן עשויות לפגוע באגד. נכון, אני בעד אגד תמיד - 24 שעות ביממה וגם כאשר משמיצים את אגד - יש לנו תמיד תשובה לכל השמצה. מתברר שרוב התלונות אינן מוצדקות כפי שמתברר שלמעלה מ- 90 אחוזים בהן מעורב אוטובוס בתאונה: האשם הוא נהג הרכב הפרטי. ברכבת: אשמת הנהגים בכבישים נאמדת ב- 95 אחוזים.
 

TDR

New member
אני ואתה באותו צד חביבי../images/Emo13.gif

מי דיבר על תחרות? אתה ער? בטוח?
אני לא דיברתי מילה על תחרות במובן שאליו אתה מתכוון ודרך אגב לעניין אחר: דובר אגד מקבל ממני חלק מההודעות המתפרסמות כאן בפורום במידה והן עשויות לפגוע באגד. נכון, אני בעד אגד תמיד - 24 שעות ביממה וגם כאשר משמיצים את אגד - יש לנו תמיד תשובה לכל השמצה. מתברר שרוב התלונות אינן מוצדקות כפי שמתברר שלמעלה מ- 90 אחוזים בהן מעורב אוטובוס בתאונה: האשם הוא נהג הרכב הפרטי. ברכבת: אשמת הנהגים בכבישים נאמדת ב- 95 אחוזים.
אני ואתה באותו צד חביבי
 

TDR

New member
כל מאפייני התח"צ חייבים להיות

מי דיבר על תחרות? אתה ער? בטוח?
אני לא דיברתי מילה על תחרות במובן שאליו אתה מתכוון ודרך אגב לעניין אחר: דובר אגד מקבל ממני חלק מההודעות המתפרסמות כאן בפורום במידה והן עשויות לפגוע באגד. נכון, אני בעד אגד תמיד - 24 שעות ביממה וגם כאשר משמיצים את אגד - יש לנו תמיד תשובה לכל השמצה. מתברר שרוב התלונות אינן מוצדקות כפי שמתברר שלמעלה מ- 90 אחוזים בהן מעורב אוטובוס בתאונה: האשם הוא נהג הרכב הפרטי. ברכבת: אשמת הנהגים בכבישים נאמדת ב- 95 אחוזים.
כל מאפייני התח"צ חייבים להיות
בפורום אחד, לפעמים חבל שאין כאן התיחסות לחלק מהם, אולי היינו מקבלים דיון מפרה יותר.
 
מוניות זה קצת משעמם מבחינה טכנית

כל מאפייני התח"צ חייבים להיות
בפורום אחד, לפעמים חבל שאין כאן התיחסות לחלק מהם, אולי היינו מקבלים דיון מפרה יותר.
מוניות זה קצת משעמם מבחינה טכנית
כי זה כמו מכונית רגילה אבל לעיתים נסוב הדיון גם מסביב להקשר מוניות. אני מאוד אשמח אם יהיה דיון על אוניות נוסעים ובמיוחד אוניות משא שאותי מעניינות...
 
מעניינות כי הן מביאות לארץ קטרים ו-

מוניות זה קצת משעמם מבחינה טכנית
כי זה כמו מכונית רגילה אבל לעיתים נסוב הדיון גם מסביב להקשר מוניות. אני מאוד אשמח אם יהיה דיון על אוניות נוסעים ובמיוחד אוניות משא שאותי מעניינות...
מעניינות כי הן מביאות לארץ קטרים ו-
קרונועים + קרונות + ציוד הנדסי נייד חדש עד כדי כך שאני גולש הרבה באתרים של חברות וסוכנים לאוניות משא. גיליתי שאוניות זה תחום מעניין וכמובן צוללות. אין שום פורום שמטפל בנושא הצוללות ונראה לי שכאן זה המקום כמובן.
 

גילביון

New member
אביתר - שוב שאלה בנושא הטרור

מעניינות כי הן מביאות לארץ קטרים ו-
קרונועים + קרונות + ציוד הנדסי נייד חדש עד כדי כך שאני גולש הרבה באתרים של חברות וסוכנים לאוניות משא. גיליתי שאוניות זה תחום מעניין וכמובן צוללות. אין שום פורום שמטפל בנושא הצוללות ונראה לי שכאן זה המקום כמובן.
אביתר - שוב שאלה בנושא הטרור
אני לא רוצה שנחשוף פרטים שאסור לחשוף, אבל - האם לדעתך עושים באמת מה שאפשר ? האם רמת ההגנה של כל קניון מצוי/מסעדה לא גבוהה פי כמה ממה שקורה באוטובוסים? האם המצב שאנשים עולים חפשי לאוטובוס ללא בדיקה מקובלת עליך ? אני ממש לא מבין את הדבר הזה ! אשמח אם תענה גילביון
 
צלצל אלי הביתה. אני לא יכול לענות

אביתר - שוב שאלה בנושא הטרור
אני לא רוצה שנחשוף פרטים שאסור לחשוף, אבל - האם לדעתך עושים באמת מה שאפשר ? האם רמת ההגנה של כל קניון מצוי/מסעדה לא גבוהה פי כמה ממה שקורה באוטובוסים? האם המצב שאנשים עולים חפשי לאוטובוס ללא בדיקה מקובלת עליך ? אני ממש לא מבין את הדבר הזה ! אשמח אם תענה גילביון
צלצל אלי הביתה. אני לא יכול לענות
כאן על אף שאלה בתחום הבטחון מסיבות ברורות. אני מתנצל ומקווה לדבר איתך בטלפון או במפגש הפורום. תודה, אחוק אביתר.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה