אם זו פטריה אז תטפלי
לפני שהגעתי למיון בגלל ההפרשות הייתה לי גם פטריה. גירוד לא נעים, ויש מספיק דברים לא נעימים עכשיו, אין סיבה לסבול עוד.. הייתי אצל הרופא שנים שלי שאמר שהכל בסדר בלי לבדוק אותי, אמר שאולי זה בגלל שהחלפתי סבון או אבקת כביסה..אבל זה לא עבר.. ואז שאלתי את הרופא ביח' הריון בסיכון גבוה, הוא בדר ואמר שזו אכן פטריה. נר אחד וזה עבר. אין סיבה לסבול סתם!! חוץ מהפטריה, שי הפרשות רגילות אבל בכמות מוגברת, שזה נורמלי וכמובן שאין מה לעשות עם זה..