הפרשות מרובות-גם לכן?

Mסיבמבה

New member
הפרשות מרובות-גם לכן?

היי בנות אני בשבוע 18, סובלת נורא מהפרשות מרובות (סליחה, אין לי פשוט איפה לשאול...צר לי) האם זה נורמאלי או צריך להיבדק? תודה
 

במבית5

New member
גם אני

מתחילת ההריון הפרשות צהובות מרובות. כעת שבוע 23. לא נראה לי שאת צריכה לדאוג, אלא אם כן הן מלוות בריח רע / גרד/ צריבה...
 

חן 80

New member
אני הגעתי למיון בגלל זה, כי הייתי בטוחה שיש

לי ירידת מים, אחרי שראיתי שהתחתונים ואפילו הבוקסר נרטבו.. התברר שזו אזעקת שווא.. אם זה רק זה, ללא גרד או משהו מציק אחר- לפי הרופא זה נורמלי, נובע מכל השינויים ההורמונליים.. אבל שוב- אם את מרגישה שזה מדאיג אותך- שווה לשאול ולהתייעץ..
 

girasol

New member
גם לי היה ויש. וגם אני הגעתי למיון בעקבות זה

עם חשש לירידת מי שפיר. התברר שזו הייתה פטריה שלא עשתה כלום חוץ מלגרום להפרשות לבנות בכמות מטורפת. וגם ההפרשה הצהובה מוכרת. הרופא אמר שזה תקין בלי להסתכל
 
כן כן

מאד טבעי אלא אם כן זה מגרד לך .אני כמעט הלכתי לרופא כי בהקאות התחתונים היו נרטבות לי מהמאמץ.בהתחלה לא הבנתי מה זה ומאז זה לא מפסיק...
 

חן 80

New member
אם זו פטריה אז תטפלי

לפני שהגעתי למיון בגלל ההפרשות הייתה לי גם פטריה. גירוד לא נעים, ויש מספיק דברים לא נעימים עכשיו, אין סיבה לסבול עוד.. הייתי אצל הרופא שנים שלי שאמר שהכל בסדר בלי לבדוק אותי, אמר שאולי זה בגלל שהחלפתי סבון או אבקת כביסה..אבל זה לא עבר.. ואז שאלתי את הרופא ביח' הריון בסיכון גבוה, הוא בדר ואמר שזו אכן פטריה. נר אחד וזה עבר. אין סיבה לסבול סתם!! חוץ מהפטריה, שי הפרשות רגילות אבל בכמות מוגברת, שזה נורמלי וכמובן שאין מה לעשות עם זה..
 

girasol

New member
הנרות לא עזרו לי (כמו שהרופא ניבא)

הרופא הציע לי פשוט לחיות עם זה, אז אני חיה עם זה
האמת שזה לא מפריע בכלל...
 
למעלה