הפרק היומי

הפרק היומי

איזה מהמםםםם היה יאאאאא איזה יפים הקטעים עם רוקו וויקוו יאאאאאאאא ומנואל עם הכובע חחח איזה מאמי שונאת את סולללללללללל איזה רע שפבלו אמר למריצה שסתם הוא אמר לה שהוא אוהב אותה אווווווווף הקיצר הפרק חבל על הזמן ואהבתי את גידו ופרן החרמנים האלו חחחחחח
 
---------->

פרק מושלללללם, איך פילי עשתה סטרפטיז ! יוו היה קטע שולטט איזה חמודים תומי ופילי יחד! חחח ובפיספוסים איזה פשושים איך שהיא נפלה חח...... ואיך קרע אותי הכובע של פבליטו מיו! איזה פשוששששששש! אוףףף חבריאר המזדייאן הזזזזזזזה!!!!!!! שונאת אותווווווווווווווווווווווווווו וגם סרחיו המתלהב הזה, גם כן....... קמי מושלמת!!!!!!! ואיך לאורי עם הסנובורד! - מושלם! פרננדה ז*נה... סול כונפה... פליסיטאס! פשוט נשמה! איך אני מתה עלייה! איזו יפה מיה הייתה עם הכובע הזה בשלגגג.... ממש מדהימה!!!!!!!!! קיצר פרק מדהיייים!
 
../images/Emo99.gif../images/Emo186.gifוואי היה פרק ממש פי3!ץ!!

וואי אני מה-זה אהבתי את הפרק מיה הייתה מהממת בקטע של השלג, ואיזה חמודה מריצו'ש!!! איך היא התבאסה שפבלו אמר שזה היה"בצחוק" אווף הם מתים אחד על השני אני כבר מתה שהם יהיו ביחד חחח יאלה צ'או!
 

roni1988

New member
הפרק...

היה פרק ממש יפה למרות שלא ראיתי את כולו...הפספוסים היו חמודים... מנואל היה ממש ממש יפה עם הכובע הזה..הכוכב הזה..איזה חמוווד... ופבלו היה ממש מצחיק עם המשקפים הענקיות והכובע הזה עם האוזניים בצד... מיה הייתה ממש מהממת במסעדה הזאת.... ומריצה חמודה כמו תמיד... לוחן ממש ממש ממש יפה בפרקים האחרונים עם הצמות האלה וה"סרט" הזה..היא ממש חמודה וגם זה שהיא פגשה ממש חמוד... אה ושכחתי את רוקו וויקו החמווודים...רוקו כזה חמודי...
 

meshypshi

New member
היה היום פאשלה

כי היה איזה מתח כזה שפלי ניסתה לגלוש ואז לא הצליחה לשלוט על הדבר הזה ואז היא נתקלה ומישהו והפילה אותו ואז אחרי ששמו כזה מוזיקה של מתח כזה אז המשיכו ובכלל זה היה קטע שלה במקום אחר ולא קשור בכלל... אבל היה פרק מדהים אוף אני יהרוג את פאבלווווווווווו למה הם לא ביחד כבררררררר.?????
 
פרק מהמםםםםםםם

אני מה זה אוהבת את הפרקים בברילוצ'ההההה איןןןן הם כולם מהממים ומצחיקיםםם
 
למעלה