הפרעות לתחבורה הציבורית...,

מצב
הנושא נעול.
נהג אוטובוס לא צריך להרגיש כמו פקח או שוטר

אבל תהיה הרתעה
כי הנהגים ידעו שכל אוטובוס הוא פקח חניה ויזהרו הרבה יותר לפני שהם "נעמדים רק לרגע". כמובן, מהלך כזה צריך להיות מלווה בפרסום גדול ושילוט נאות ליד הנת"צים. כמו כן המצלמה תמוקם מן הסתם מלפנים בתוך האוטובוס, כך שלא תהיה חשופה לפיח.
נהג אוטובוס לא צריך להרגיש כמו פקח או שוטר
ברגע שנהג אוטובוס יודע שיש לו מצלמה באוטובוס הוא עלול להרגיש שהוא יכול להתחיל לאכוף ועלול לנהוג שלא בהתאם ולהתנהג כ"שוטר" ולא כנהג רכב ציבורי. הצבה של מצלמת אכיפה יעודית (כמו שהצעת) שתגבה קנסות ע"פ חוק על רכב שאינו מורשה ברשיונו לבצע אכיפת תנועה (ניידת משטרה או ניידת פיקוח עירוני בהיתר מיוחד) זה בעייתי ואסור, מהסיבות שציינתי ומסיבות חוקיות נוספות. פתרון ראוי יכול להיות מצלמות אכיפה יעודיות ברציפים מועדים לפורענות בצירי תנועה מרכזיים כדוגמת אבן גבירול ועוד.
 

alantan

New member
זו לא החלטה של הנהג, ולא מצלמה של הנהג

נהג אוטובוס לא צריך להרגיש כמו פקח או שוטר
ברגע שנהג אוטובוס יודע שיש לו מצלמה באוטובוס הוא עלול להרגיש שהוא יכול להתחיל לאכוף ועלול לנהוג שלא בהתאם ולהתנהג כ"שוטר" ולא כנהג רכב ציבורי. הצבה של מצלמת אכיפה יעודית (כמו שהצעת) שתגבה קנסות ע"פ חוק על רכב שאינו מורשה ברשיונו לבצע אכיפת תנועה (ניידת משטרה או ניידת פיקוח עירוני בהיתר מיוחד) זה בעייתי ואסור, מהסיבות שציינתי ומסיבות חוקיות נוספות. פתרון ראוי יכול להיות מצלמות אכיפה יעודיות ברציפים מועדים לפורענות בצירי תנועה מרכזיים כדוגמת אבן גבירול ועוד.
זו לא החלטה של הנהג, ולא מצלמה של הנהג
מדובר במצלמות ששייכות לרשות התחבורה - הן מכויילות עם תאריך ושעה, והנהג לא עושה דבר חוץ אולי מללחוץ על כפתור ולשכוח מכל העניין. עובדי הרשות עוברים על התוצאות ושולחות את הקנס (כי הרשות היא סמכות אכיפה בלונדון). בארץ מן הסתם התמונות יכולות פשוט לעבור מקצין הבטיחות של חברת האוטובוסים למשטרה להמשך טיפול.
 
בסדר גמור

זו לא החלטה של הנהג, ולא מצלמה של הנהג
מדובר במצלמות ששייכות לרשות התחבורה - הן מכויילות עם תאריך ושעה, והנהג לא עושה דבר חוץ אולי מללחוץ על כפתור ולשכוח מכל העניין. עובדי הרשות עוברים על התוצאות ושולחות את הקנס (כי הרשות היא סמכות אכיפה בלונדון). בארץ מן הסתם התמונות יכולות פשוט לעבור מקצין הבטיחות של חברת האוטובוסים למשטרה להמשך טיפול.
בסדר גמור
 

feedback

New member
ההתרשמות שלי מהתמונה:

ניתן לייבא פיתרון רווחי לבעיה: קנס של ₪720

הנה המדבקה הכחולה שנמצאת בצד האחורי של כל אוטובוס לונדוני:

http://1.bp.blogspot.com/-85Azi4j9jLY/TWPoMjMxLkI/AAAAAAAAAFE/jrjzOkozxVY/s1600/23040+back+face.JPG

אם אינני טועה יש באוטובוסים עצמם מצלמות כך שמי שחוסם או משתמש בנת"צ זוכה לקנס גם אם לא בא פקח חנייה (בבריטניה הפריטו את התחום הזה, ע"ע Parking Patowayo) לא חייב לבוא שוטר.

את הקנס אפשר להפנות לתקציב הפיתוח של משרד התחבורה...
ההתרשמות שלי מהתמונה:
אפשר להחיל את המשפט של alonsit בלונדון כך: "קנס 120£ + גרירה למגרש רכב מוחרם + האזנה לאיגי פופ בעוצמה שלפחות 85db = ענישה אפקטיבית!"

 

d70

Well-known member
פתרון אחר הוא נתצ מגודר במרכז הכביש כמו בפת

הפרעות לתחבורה הציבורית...,
הפעם צולמו בתחנה הראשונה ברחוב אבן-גבירול בתל-אביב לכיוון דרום (צפון העיר),בזמן המתנה לנסיעה מאד מסוימת.
זה היה שלשום,יום ראשון ה-24/03/2013,בשעות אחר-הצהרים המוקדמות.
פתרון אחר הוא נתצ מגודר במרכז הכביש כמו בפת
 

אלון 58

New member
זה כבר מחייב תכנון שונה...,

פתרון אחר הוא נתצ מגודר במרכז הכביש כמו בפת
זה כבר מחייב תכנון שונה...,
כי כנראה משהו בנת"ץ בפתח-תקוה לוקה בחסר מבחינה בטיחותית,לאור התאונות שכבר קרו שם.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה