הפרישה של בנצי - הסיבות לא אמיתיות

הפרישה של בנצי - הסיבות לא אמיתיות

שמתם לב לדרך בה התוודענו לכך שבנצי עוזב? זה היה כה מהיר וקצר. על ההתחלה של התוכנית מייד נפרדנו מבנצי, ראיון קצרצר, ויאללה ממשיכים הלאה. כאילו לא קרה דבר. קשת מיהרה למזער את הנזק כמה שיותר. בתכל'ס, פאק אדיר בהפקה. מתמודד שלישי שכבר פורש מהתוכנית שלא כמתוכנן. לזה אני בטוח שהם לא ציפו. עכשיו הם ממהרים להכניס אנשים חדשים הביתה, למרות שתוכנן לעשות את זה הרבה יותר מאוחר. לגבי הפרישה עצמה - משהו לא מובן לי שם. הבן אדם היה בתוכנית הבוקר של קשת והסביר מדוע עזב: "ישנים על מזרונים בעובי של נייר, אין אוכל, אין סיגריות...". לא ברור לי ההתבכיינות הזו. לא מתאים דווקא לאיש מבוגר עם ניסיון בחיים לדבר ככה ולהתפנק ככה. מה, לא ברור לך שזו תוכנית טלוויזיה שמפיקיה יכולים לעשות מה בא להם עם הדיירים? לא ברור לך שמשימת העשירים-עניים תסתיים אוטוטו ואתה תחזור למיטה הרכה שלך? לא ברור לך שבהמשך עוד צפויות הפתעות מדהימות אחרות, ואתה תאכל טוב ותישן טוב ואולי תהיה בסוויטה או כל מיני דברים שעורכי התוכנית עוד מכינים לכם? למה פרשת? בגלל שישנת כמה לילות על מזרון? שטויות, מה קרה? זה מתאים לאיזה כוסית בת 19 כמו אלין להתלונן, לא לאינסטלטור מחוספס כמוך, שמתעסק כל היום בביוב בבתים אחרים. לדעתי בנצי לא אמר את הסיבה האמיתית. גם געגועים למשפחה לא נשמע כל כך. כולם מתגעגעים, אז מה קרה? לכולם קשה. יש שם דברים שלא אמרו לנו.
 

שאבי 55

New member
בנצי אדם טוב ואמיתי אך משעמם,זה לא החומר לתוכ

לא החומר לתוכנית שכזו
 

ליטליקSD

New member
זה ברור.

שים לב שהם גם שיקרו. ``האח הגדול לא מחזיק אף אחד בכוח``. עאלק. אם אלה היו שרה או יוסף ההפקה לא הייתה נותנת להם לצאת בקלות כזו. בנצי פשוט לא היה קשור שם לכלום ולא הייתה לו מי יודע מה נוכחות. חבל, בנצי הוא איש טוב והקהל אהב אותו. הוא כמעט בוודאות היה מגיע לגמר.
 

ערסחבק

New member
אני מאמין לבנצי

הוא חיפש אקשן ומשימות ובמקום זה קיבל רעב, בלי סיגריות ותנאים ירודים דוגמת חדר העניים הגעגועים היו גם גורם מרכזי מה שרואים מכאן - לא רואים משם. אי אפשר לשים את עצמינו במקומו ולהחליט שהוא לא אמר אמת אני מקבל את דבריו ומכבד
 
למעלה