הפריסטייל של מעג´מה...

double M

New member
הפריסטייל של מעג´מה...

הורדתי את הפריסטייל של רועי מעג´מה, ואין לי מושג ממתי הוא. מישהו יודע?? אז רק רציתי להגיד שממש אהבתי את זה, זה מיוחד,שונה ויפה. ויש למישהו קצת פרטים על האיש??
 

TeeAnTee

New member
כן

הפריסטייל היה ביום חמישי לפני שבועיים (באותה תוכנית עם ספיישל מיק למקס ועם הפריסטיילים של כלא 6 ושל ביג אס עם מסיקה). רועי מעג´מה אם אני לא טועה הוא מפיק לשעבר של עסק שחור שעוזב אז עסק שחור החליטו להקדיש לו שעה עם שירים שהוא ביקש וזה והוא עשה פריסטייל... עד כמה שאני יודע הוא לא ראפר.
 

יאנג אי

New member
אני פעם שמעתי בעסק

איזה שיר שלו מלהקה בשם מועדון הכלבים האבודים שיר בשם משהוא טוב שיר עם שילוב של טיפה ראפ ושיר ממש יפה ואני שר אותו עד היום ואני פונה ללירון אם יש לו איזה חומר על החברה האלה או של החברה האלה שהוא יוכל לשתף אותנו בט אז בבקשה
 

da^Lord

New member
כן. מעג´ם הוא המפיק של העייסק

לשעבר, והוא יותר מזה, יש לו הרבה השפעה והמון חוש הומור ולא פלא שאוהבים אותו כל כך. אבל לצערנו הוא עוזב, נוסע לטיול להודו נדמה לי.. איזה משהו ארוך טווח.. ככה שהוא לא יהיה עוד בעסק. הפריסטייל הוקלט ביום שהיתה המסיבה של בויאקה בג´י, כנראה בגלל זה לא שמעתם אותו, באותו יום היו גם פריסטיילים של כלא 6, וביג S עם מסיקה. לפי דעתי הפריסטייל מעולה (של מעג´ם) וכדאי לכם להוריד.. (באדיבות דה-לורד הפקות)
אחחח.. הנוסטלגיה. עכשיו ביאגא יו
 

m.n

New member
דווקא יש לו קול יפה...

קשה להאמין שהוא לא ראפר
 
למעלה