הפריימריז בעבודה 2005

אז מה אם הוא אומר שהוא בעד

מה הוא עשה למען העובדים ואני מדגישה אנא הבדל בין מה שהוא מר למה שהוא עשה!!!! למשל עובדי רשויות מקומיות אומללים שאינם וועד חזק זכו לעזרתו? בכל מקרה,כנראה האפציה השפויה תהיה מרצ,אני אהיה נבוכה להגיד שאני במפלגת העבודה ברשות פרץ,זה אפילו קצת מצחיק.
 

andelman

New member
סיפור קצר

הסיפור קצר כי אני לא מתמצא בפרטים, אבל הוא נכון כי אני הייתי נוכח בו. כפי שכתבתי לך בתגובה אחרת, היו ימים שדעתי על פרץ היתה שונה. הבעתי את דעתי זו בפני זוג אנשים (בעל ואישה), ידידים של הורי. הם ענו לי שבזכות עמיר פרץ, עובדי המפעל בו הבעל עובד, לכל עובדי המפעל יש עכשיו פנסיה, שלא היתה להם קודם. אני לא יודע את שם המפעל אך זה לא היה חברת החשמל וגם לא נמל אשדוד. שתקתי כי לא היה לי מה להגיד. מאז קצת השתכללתי, ולמדתי לא להאמין לכל מה שנחמיה שטרסלר כותב, גם אם הוא מקבל במה ב"עיתון לאנשים חושבים". ולגבי הצבעתך: בבחירות קודמות הצבעתי מר"ץ כברירת מחדל. אם ההנהגה תשתנה אהיה מוכן לחזור למפלגת העבודה. יוצא שנאזן אחד את השני.
 
אם באמת היית מצביע למרצ

היית יודע שכותבים מרצ ולא מר"ץ ואל תספר לי שזו סתם טעות, אדם שמצביע למפלגה מסויימת יודע איך מאייתים את שמה. ולכן איני מאמינה לאף מילה בסיפור שלך,אגב,איך זה סיפור כל כך מרגש ויפה אבל בעיקר מרגש ואתה לא יודע את השם של המיפעל? אחלה סיפור!
 

andelman

New member
מצידי אל תאמיני

את שם המפעל איני מכיר מכיוון שאלו אנשים שאני פוגש פעם בחמש שנים. ואגב, למפלגה ההיא קוראים יחד. אפילו הייתי בכנס היסוד של התנועה של יוסי ביילין, שאוחדה מאוחר יותר עם מרצ (הינה! איתתי נכון. עכשיו אני לא שקרן?). ואגב, ההיגיון שלך עקום לגמרי. ממש לא אכפת מה את חושבת עלי, אז בטח לא אכפת לך לדעת מה אני חושב עליך: גם את לא תצביעי מרצ. אנשים מתנשאים כמוך זה בדיוק חומר הגלם שמעריץ את טומי לפיד ומצביעים שינוי.
 
אני שמחה שלימדתי אותך לאיית

את שם המפלגה ש"הצבעת" לה. אני אולי מתנשאת מהחומר שיציבע לטמי אבל אתה בטוח מהחומר שיצביע לפרץ.
 

andelman

New member
התגובה שלך מוכיחה את דברי

ואכן, בתור דוקטור למדעי המחשב לעתיד (בתוך כשנה), אני גאה לייצג את מצביעי עמיר פרץ. ואם גם לזה את לא מאמינה, את מוזמנת לבדוק בכרטיס שלי את פרטי האישיים, ולהריץ חיפוש ב google על שמי, שיוכיח לך את מהמנותי. לאחר מכן, אני מצפה להתנצלות. לדעתי, אחרי האשמות שווא שכאלו, התנצלות תהיה התנהגות ראויה. יכולת לוותר על המרכאות ב"הצבעת", שכן אפילו עשיתי זאת גם בבחירות 1996 (ב-1999 לא היה נעים, הייתי חבר מפלגה והצבעתי לישראל אחת).
 

Tru Man

New member
עם 3 מנדטים מה ציפית?

תראי מה עשתה שינוי עם 15 מנדטים, כלום. שום דבר ממה שהם הבטיחו הם לא קיימו, ואת מתלוננת על מי שקיבל רק 3 מנדטים?
 

Tru Man

New member
ולהזכירך שינוי ישבה בממשלה שנתיים

פרץ ועם אחד ישבו באופוזיציה.
 
מה הקשר לממשלה ולמנדטים?

לפני שהוא ח"כ הוא מנהיגם הדגול של העובדים. כלומר של העובדים עם הוועד החזק!!!! אילו שלא מאוגדים עם וועד חזק שלא יקבלו משכורת.
 

Tru Man

New member
אלה שלא מאוגדים הם במגזר הפרטי

איפה שהחברים של טומי וביבי, כמו למשל האחים עופר המושחתים שמנצלים את העובדים שלהם ומשלמים להם פחות משכר מינימום, כי אין להם מי שיגן עליהם כמו ההסתדרות.
במגזר הציבורי זה לא קורה, כי יש את ההסתדרות ששומרת על זכויות העובדים, ושם מקבלים שכר מינימום, בונוסים, חופשות, ימי מחלה, ואפילו פנסיה. תראי לי עובד קבלן אפילו אחד שעבד שקיבל פנסיה או שכר הוגן...
 
אממממ......אז מי שמר על עובדי

הרשויות האומללים שלא שילמו להם משכורות חודשים.....איפה היתה ההסתדרות? בטח לא ידעו בהסתדרות שיש בעיות....
 

Tru Man

New member
ההסתדרות פתחה בשביתה בגלל זה.

בדיוק יום נמשכה השביתה, והאוצר נכנע ושילם להם את המשכורות. רואים שאת לא חיה בארץ...
 
אז תגלה את זה לאילו שלא קיבלו

הבחירות נגמרו מתוק,אפשר לשוב למציאות. בכל מקרה תתבשמו לכם ביו"ר החדש. אני מתביישת להגיד את שאני חברת מפלגת העבודה.
 

Tru Man

New member
בואי אני אשאל אותך שאלה...

מה את מעדיפה, קפיטליזם חזירי כמו עכשיו? או סוציאל-דמוקרטיה חברתית שתבטיח שיוויון וצדק חברתי?
 

capucinoLongo

New member
גם ננס וגם דמגוג..חזור על השקר100 פ

פרץ הוא בעד הועדים הגדולים והמפונקים, עובדי חברת החשמל ,התעשיה האויורית, הבנקים ושאר המאפיונרים. הוא סידר למיוחסים תנאים מופלגים בלי להיות ראש העבודה. ולגימלאים המסכנים ושכירי שכר המינימום הוא סידר קדחת....העיקר שהוא צועק בעדם כביכול ...ומעשית משפר את מצב המיוחסים הוא החבר הכי טוב של לואי רוט הננס בעל המגבעת והחרודיפ ראשועד עובדי בלל...מצא מין את מינו
 

andelman

New member
תגובה מתנשאת

וגם תגובתך הקודמת מתנשאת. רציתי להשתמש במילים קשות יותר אבל נזכרתי שגם אני פעם דיברתי כך. מאז התבגרתי קצת. מכיוון שאני רק אורח בפורום, אציג את עצמי: אני חבר מרכז מפלגה, ולמרות זאת, בבחירות האחרונות לכנסת (2003), לא הצבעתי למפלגת העבודה. לא יכולתי להצביע להנהגה מסואבת ומגעילה (למרות כמה נציגים שאני מחבב). אני משתייך לחתך סוציו-אקונומי הפוך מזה שפרץ מייצג, ועד לפני שנים מעטות דיברתי בדיוק כמוך על פרץ. היום בחרתי בו, הן בגלל העמדות שהוא מייצג והן בשל המיאוס שלי מההנהגה הנוכחית, שכולה צריכה ללכת הביתה. אני לא עוור לחסרונות של פרץ, אך לדעתי יתר השיקולים מאפילים עליהם.
 
איזה שיקולים בדיוק?

נורא קל לכתוב ואני מבינה אותך שאתה לא מסוגל לפרט מה השיקולים. ואגב,אני מבינה ללבך שלא רצית לפרט את השיקולים....
 

andelman

New member
כתבתי לך בדיוק את השיקולים

תקראי שוב את מה שכתבתי: 1. עמדות שהוא מייצג 2. מיאוס מההנהגה הנוכחית ולגבי 1 (עמדות), הכוונה היא הן לפן הכלכלי-חברתי, והן למדיני
 
למעלה