הפרוייקט של מוקי עם יוסלס איי די בהופעת השקה

shaylev69

New member
הפרוייקט של מוקי עם יוסלס איי די בהופעת השקה

בימים אלה הפרויקט של מוקי עם יוסלס איי.די יוצא לאוויר העולם, ויושק ב 30 בספטמבר בהופעה במועדון הרדינג 3 בנמל ת"א. האלבום המתקרב, בהפקתו המוסיקאלית של יוסי פיין (שבק ס', הדג נחש), בנוי מלחנים של איש יוסלס יותם בן חורין וטקסטים של מוקי החיבור בין מוקי ללהקה נולד כשכתבו וביצעו את שיר הנושא של התכנית 'רמזור' בערוץ 2. למרות ואולי בגלל הקצוות המוסיקאליים השונים, האנרגיה הפרועה של יוסלס טוענת משמעות חדשה את השירה המדויקת של מוקי, והשילוב הנוצר הוא עוצמתי ויוצא דופן. מעבר לשירי האלבום החדש המופע מכיל גם ביצועים מיוחדים לשירים מוכרים של מוקי ויוסלס איי.די בקיצור יום רביעי ה 30/9 רידינג 3 נמל תל אביב פרטים נוספים ושני הסינגלים שיצאו ניתן למצוא בקישורים המצוריפים כמו כן קחו לכם דקה להצביע עבור הסינגל החדש של הפרוייקט- "מה לך נפשי" למצעד של גלגל"צ תודה מראש ושנה טובה
 

The Macker Girl

New member
מוקי ו-Useless ID במופע השקה חגיגי

בימים אלה הפרויקט של מוקי עם Useless ID יוצא לאוויר העולם, ויושק ב-30 בספטמבר (רביעי) ההופעה חגיגית במועדון "רידינג 3" בנמל ת"א. האלבום המתקרב, בהפקתו המוסיקלית של יוסי פיין, בנוי מלחנים של סולן Useless ID, יותם בן חורין, לטקסטים של מוקי. החיבור בין מוקי ללהקה נולד כשכתבו וביצעו את שיר הנושא של התכנית 'רמזור' בערוץ 2. מעבר לשירי האלבום החדש, המופע מכיל גם ביצועים מיוחדים לשירים מוכרים של מוקי ו-Useless ID. המופע יועבר בשידור חי ברדיו ת"א (102FM). פתיחת דלתות ב-20:30, תחילת מופע ב-22:00. מחיר כרטיס: 80 ש"ח.
 

rahela1

New member
זוג כרטיסים למופע של מוקי מחר במחיר מוזל

לכל המעונינים, יש לי זוג כרטיסים למופע של מוקי ויוסלס איידי למחר ברדינג 3 ב 22:00 (פתחיחת שערים ב 20:30) ולא אוכל להגיע אליו, מי שמעונין לקנות במחיר מצחיק של 100 ש"ח לזוג במקום 160 ש"ח, שישלח לי מסר אישי.
 
למעלה