הפקת נשף סיום י"ב

maygal8589

New member
הפקת נשף סיום י"ב

אני מארגנת , כמובן, את נשף הסיום של השכבה שלי.. ועוד כמה זמן נתחיל להריץ כבר דברים כי כל האולמות השווים נתפסים מהר מאוד אם לא קובעים איתם מהר.. רציתי השנה למצוא משהו שייחד את הנשף.. שזה לא יהיה סתם בנות יפות עם שמלות ובנים עם עניבה.. יש רעיונות ל: אוכל, עיצוב, מיקום, נושא מרכזי למסיבה, מוזיקה. תודה!
 

lovelysharon

New member
מסיבה נושאית, אולי?

מבחינת עיצוב, תלבושות, מוסיקה נראה לי שיעזור לחשוב על נושא. מבחירת תקופה (רומא/יוון העתיקה; ימי הביניים; שנות ה-30 או ה-60; עתיד) או נושא מרכזי אחר (מסיבה מהסרטים, גיבורי-על, קומיקס, חוף-ים) ולהמשיך משם.
 

brose

New member
בהחלט גם אני בעד מסיבת נושא

יכול להיות שמסיבת הנושא יהיה בנושא ש lovelysharon הציעה, אבל אפשר גם לשכלל את הרעיון של מסיבה מהסרטים. אפשר להחליט שעל כולם להגיע בתור דמויות מהסרטים: מבוני וקלייד ועד מיני ומיקי מאוס, רומיאו וגו'ליט וכל השאר. לגביי אם בכוונתך ללכת בכיוון שהצענו אפשר לארגן את האולם כמו אולפו סרטים, כאשר כל עמדה היא מקום אחר, עמדה של מערבון, עמדה שתלושה משנות השלושים, עמדה שנראת כאילו הגיעה מסרט מצוייר וכן הלאה. לגביי מוסיקה, מוסיקה מהסרטים מתבקש כאן החל מצלילים של סרטים מצויירים (מרקו, נילס, הדרדסים, ועד לצלילי סלואו נוקבים מהסרט לב אמיץ. חשוב שהחבר'ה יהו פתוחים לחלוטין לרעיון, וזה כלעצמו לא צעד קל. מה עוד שחשוב לדעתי להעמיד את העניין בפרספקטיבה כדי שהעניין לא יעלה כל-כך יקר, כי לכולם יש אפשרות כלכלית לעמוד בכך, נסו לנצל את ההורים, יכול להיות שיש הורה שמכיר אולם או בעל אולם כזה או אחר, יכול להיות שיש מישהו שאח שלו תקליטן טוב או שיש איזשהו צלם טוב במשפחה, דאגו לנצל את הקשרים שלכם. בכל אופן, לגביי מיקום, הכל שאלה לאיזה איזור בארץ אתם רוצים את המסיבה. בהצלחה
 

brose

New member
לגביי הזמנות

הנה כמה תמונות. זוהי תמונה של שנות הקמת המדינה - שגם זה יכול להיות נושא כלשהו.
 

brose

New member
הנה הקישור של האתר שממנו שלקחתי את

התמונה
 

brose

New member
דרך אגב

אם בחרת את הרעיון לסרט - וכן החלטתם לעשות הזמנות... ההזמנה יכולה להיות בצורת כרטיס קולנוע... סתם רעיון
 

maygal8589

New member
ל brose

אחח איזה רעיונות.. את פשוט מכונת ייריה... תודה לך.. כנראה שהייתה אי הבנה.. יש לי תקציב מטורף לנשף הזה.. זאת אומרת שאני יכולה לבחור איזה גן אירועים שאני רוצה. ומה עושים מכאן??
 
אם ככה

אז את יכולה לבחור באחד מגני האירועים באיזור המגורים שלכם. חשוב לבדוק אישורים של הגן. כשאת מנהלת תקציב- חשוב שתקחי בחשבון את הגן, את ה- DJ, את האוכל, הבר... אני הייתי ממליצה לך ללכת על גן לא מאד יקר ולהשקיע בבר איכותי (בכל זאת, נשף סיום..) עיצוב שמתאים לקונספט שבחרת, אוכל טוב, ואיזושהי אטרקציה... נגיד מסיבת קצף, מפלי שוקולד, מתנות למשתתפים (שמחוברות לקונספט). אני אוהבת להקים באירועים פינות ישיבה אלטרנטיביות- זה אחלה לנוח אחרי הריקודים, זה נראה טוב, ואם מקימים בחכמה- אין סיבה שזה יהה יקר. בהצלחה.
 

brose

New member
אוקיי באיזה איזור?

מרכ, צפון, שפלה.... יש המון מקומות אירועים. יש למשל בת"א את הטרסק ואת שמים שהם מקומות מדהימים (למרות שהם עולים דיי הרבה) אבל שמים הוא ממש על הים - מטריף. יש את הטירה בגעש, שהם את הולכל על רעיון מהסרטים זה יכול להתאים, מה עוד שאפשר לעשות רעיון של נסיכים ונסיכות, וז הטירה בגעש היא המקים לכך...
 
הטירה בגעש ....

שמעתי מקרה מאד מצער על זוג שהיו להם לא פחות מ- 4 הפסקות חשמל בחתונה. אחת באמצע החופה. ייאמר לזכותם שהם הורידו את המחיר לזוג.
 

maygal8589

New member
איזור..

זה באיזור השרון.. וכבר שנה שעברה השכבה שמעלינו עשו את הנשף בטירה בגעש.. והם בחיים לא יירצו לקבל תיכוניסיטים שוב... עוד אופציות לאירוע בחוץ? בקיץ...
 
מסיבת תחפושות זה מעולה!

את יכולה לנסות לבדוק במקומות ליד הבתים שלכם. אם יש מועדון או בית- עם... זה יכול להיות אחלה ולא יקר.
 

maygal8589

New member
תודה תודה

בואנה אני ממש ממש רוצה להודות לכל התותחיות פה על העזרה.. אתן ממש עוזרות לי.. יפעת.. שיחקת אותה עם הפורום.
 

gilimix

New member
אנחנו עשינו את נשף הסיום בגני נען

קיבוץ נען איזור השפלה... אחלה אולם אחלה תקליטן לא היה נושא כל שהוא וניאלי שזזה כך אמור להיות אבל באמת כדאי לעשות נשף מסוגנן...!!! שנות ה 80 כולם באים בסגנון של אותו הזמן למרות שקחי בחשבון אולי 60 % ישתפו איתך פעולה.... כל מני שטויות כאלה מוסיקה שתתאים לאותה תקופה :) , לי יש מוסיקה מכל הזמנים אם תרצי להתיעץ... מצורפת תמונה שלי מהנשף :)
 
למעלה