הפקרות במעגן שביט בקישון

syzaza

New member
הפקרות במעגן שביט בקישון

ביום ששי האחרון בלילה וביום שבת באזור המעגנה חגגו עשרות שיכורים , שברו כיסאות ומלאו את כל השטח בשקיות ואשפה ואין פוצה פה .. הבדיקה הבטחונית רק בשער ואחריו --המבול- -סימנים של אנשים על הספינות והכל ברדק אחד גדול. וש משרד למשטרה במעגנה אך השוטרים אינם בשטח.
 

הזקן2

New member
ככל הידוע לי..

עומדים להנפיק תעודות לכלל דיירי המעגנה ורק הם יוכלו להכנס לשטח המעגנה -זרים לא יכנסו וכניסתם תחסם בכניסה למעגן.
 

zina71955

New member
אבל, הנהלת המעגן מעודדת את "ערבי שישי"

הללו כ"מדיניות בונה" ולא אכנס כאן לפרטים. אכן, בליל שבת האחרון היה לא נעים במעגן לשהות במעגן, והיו גם לילות נוספים כאלה. לתשומת לב המארגנים.
 

הזקן2

New member
לא היתה כל כוונה להכנסת אספסוף.

הוצעו מס פתרונות ובינהן בניית גדר הרעיונות כולן כשלו לאור התנגדויות של גופים אלו ואחרים. כניסת מורשים היא הפתרון האידיאלי למצב ולימים יגידו.
 

zina71955

New member
ודאי שלא הייתה כוונה להכנסת חומר אנושי לא

רצוי. אבל, כשמתחילים בעידוד ובאירגון של ערבי שיש כאלה לקהל הרחב אין אפשרות מעשית למדר "כניסת מורשים". מסופקני אם ימצא סידור מתאים. פתחת חריץ - נפרץ השער.
 

Alex33

New member
זה מזכיר לי, לפני שנים אחדות, במרינה אשדוד...

עשו לדייגים באזור "יום כייף" של תחרות דייג, בתוך מימי וברציפי המרינה, שם יש בכול רציף כידוע שלט גדול "אסור לדוג" , ולא בלי סיבה... זה היה רעיון ..משונה, אם נתבטא בעדינות, שעורר כעס ולעג כלפי ההנהלה דאז ( לא זו של היום) על שחברה לכול מיני גורמים אינטרנסנטיים במעשה ש..היה בסתירה מוחלטת לשמירת החוק והסדר בתחומי המעגנה... לשמחתנו לא חזרו על כך יותר, כניראה הבינו שיש גבול לכול תעלול.. ואפרופו דייג בתוך המרינה, חוק המעגנות החדש מציין מפורשות ש"אסור לדוג בחכות או ברשתות בתוך מימי המעגנה", בלי סייגים.בלי תירוצים. כולל לבעלי סירות, חובבי דייג... לא בתוך המרינה, לא מעל רציפי המעגנה.. כדאי מאוד שכול בעלי התפקידים- כולל שומרי המרינות - יכירו בכך ויפעלו בהתאם.
 

lunatick

New member
כאלה אנחנו

כך בדיוק נראים כל אתרי הנופש שלנו כשהמסיבה נגמרת. אין סיבה לקוות שמעגן שביט יצא דופן. כנראה שאין אפשרות לסגור את הפרק לציבור הרחב. יואב
 

moshesade

New member
הפתרון ידוע -ובאחריותה של חנ"י

יש לנעול חשמלית כל הזמן את שערי הכניסה למזחים בדומה למצב במרינה הרצליה - גם שם יש הרבה קהל במרינה אבל הגישה למזחים היא רק למורשים האם חנ"י תטפל בזה ומתי - לחנ"י הפתרונים
 
למעלה