הפעם ידיעה מתחום התעופה.

מצב
הנושא נעול.

ירון כץ

New member
הפעם ידיעה מתחום התעופה.

הפעם ידיעה מתחום התעופה.
חברת התעופה האמריקנית "דלתא" הודיעה רשמית שהחל מה-27 במארס 2006, היא תתחיל להפעיל טיסות ישירות מנמל התעופה הבינלאומי Hartsfield-Jackson שבאטלנטה, ג'ורג'יה, לנמל התעופה בן-גוריון. לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר האינטרנט של החדשות של חברת התעופה "דלתא" בכתובת:http://news.delta.com בברכת שבוע טוב וגמר חתימה טובה. Just an old, sweet song, keeps Georgia on my mind
 

davidfainshtein

Member
מנהל
../images/Emo127.gif

הפעם ידיעה מתחום התעופה.
חברת התעופה האמריקנית "דלתא" הודיעה רשמית שהחל מה-27 במארס 2006, היא תתחיל להפעיל טיסות ישירות מנמל התעופה הבינלאומי Hartsfield-Jackson שבאטלנטה, ג'ורג'יה, לנמל התעופה בן-גוריון. לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר האינטרנט של החדשות של חברת התעופה "דלתא" בכתובת:http://news.delta.com בברכת שבוע טוב וגמר חתימה טובה. Just an old, sweet song, keeps Georgia on my mind
 

luckydude

Active member
כמה דברים

טוב מאוד
כל דבר שיכול לדרבן את השאננות והשחצנות של אל על מבורך. לא להיבהל מההגעה לאטלנטה. השרות של דלתא יכסה על המרחק האוירי הקצר מניו יורק.
כמה דברים
קודם כל, דלתא ואל על עובדים ביחד כבר שנים רבות. לדלתא יש הסכם codeshare עם אל על. זו לא הפעם הראשונה שדלתא טסים לנתב"ג. הם עשו זאת עד לפני שחתמו על הסכם ה codeshare עם אל על. זו היתה מן מהחברות הסדירות הגדולות היחידות בארה"ב שטסו לישראל במשך השנים (האחרות היו Pan Am ו TWA ז"ל ו Continental).
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
קודם כל ?

כמה דברים
קודם כל, דלתא ואל על עובדים ביחד כבר שנים רבות. לדלתא יש הסכם codeshare עם אל על. זו לא הפעם הראשונה שדלתא טסים לנתב"ג. הם עשו זאת עד לפני שחתמו על הסכם ה codeshare עם אל על. זו היתה מן מהחברות הסדירות הגדולות היחידות בארה"ב שטסו לישראל במשך השנים (האחרות היו Pan Am ו TWA ז"ל ו Continental).
קודם כל ?
כמה דברים? נו ? אני ממתין לכמה דברים. אם לאל על יש הסכם עם בריטיש איוויאס? זה הופך אותה לחברה הגונה ? למזלנו כל החברות שחתומות עם אל על לא התדרדרו לרמת שרות כזו ירודה. מי זה היה ששאל... כוסי ? אוכל שוסי , נהיה יפאני? זה משס נו ? איך רואים לו ?
 

luckydude

Active member
מה שהתכוונתי

קודם כל ?
כמה דברים? נו ? אני ממתין לכמה דברים. אם לאל על יש הסכם עם בריטיש איוויאס? זה הופך אותה לחברה הגונה ? למזלנו כל החברות שחתומות עם אל על לא התדרדרו לרמת שרות כזו ירודה. מי זה היה ששאל... כוסי ? אוכל שוסי , נהיה יפאני? זה משס נו ? איך רואים לו ?
מה שהתכוונתי
זה שמיכיוון שיש להם קשרים הדוקים מאוד עם אל על כבר הרבה שנים, ייתכן ונראה יותר "תיאום" בינהם, במיוחד בעניין של תמחור הטיסות ולפי דעתי זה לא יהיה טוב מבחינת הנוסע כי זה עלול להפחית את התחרותיות שבשירות החדש.
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
אל על

מה שהתכוונתי
זה שמיכיוון שיש להם קשרים הדוקים מאוד עם אל על כבר הרבה שנים, ייתכן ונראה יותר "תיאום" בינהם, במיוחד בעניין של תמחור הטיסות ולפי דעתי זה לא יהיה טוב מבחינת הנוסע כי זה עלול להפחית את התחרותיות שבשירות החדש.
אל על
כשמדובר על היחס ועל השרות של אל על , המחיר נהפך לזניח.
 

כברימן

New member
והנה הפרטים...

הפעם ידיעה מתחום התעופה.
חברת התעופה האמריקנית "דלתא" הודיעה רשמית שהחל מה-27 במארס 2006, היא תתחיל להפעיל טיסות ישירות מנמל התעופה הבינלאומי Hartsfield-Jackson שבאטלנטה, ג'ורג'יה, לנמל התעופה בן-גוריון. לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר האינטרנט של החדשות של חברת התעופה "דלתא" בכתובת:http://news.delta.com בברכת שבוע טוב וגמר חתימה טובה. Just an old, sweet song, keeps Georgia on my mind
והנה הפרטים...
טיסה DL 152 מ-אטלנטה (ATL) ל-ת"א (TLV) מטוס 777-200ER ממריאה כל יום ב-2245, נוחתת למחרת ב-1725 טיסה DL 153 מ-ת"א (TLV) ל-אטלנטה (ATL) מטוס 777-200ER ממריאה כל יום ב-2345, נוחתת למחרת ב-0600
 

traiNir

New member
ATL היא צומת חשוב בתעופה הפנימית

הפעם ידיעה מתחום התעופה.
חברת התעופה האמריקנית "דלתא" הודיעה רשמית שהחל מה-27 במארס 2006, היא תתחיל להפעיל טיסות ישירות מנמל התעופה הבינלאומי Hartsfield-Jackson שבאטלנטה, ג'ורג'יה, לנמל התעופה בן-גוריון. לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר האינטרנט של החדשות של חברת התעופה "דלתא" בכתובת:http://news.delta.com בברכת שבוע טוב וגמר חתימה טובה. Just an old, sweet song, keeps Georgia on my mind
ATL היא צומת חשוב בתעופה הפנימית
ATLANTA (קוד ATL) היא אחד מהצמתים (HUBS) החשובים בתעופה הפנימית בתוך ארצות הברית. יש טיסה משם לכל מקום בארה"ב, כמעט. לכן זה יתאים מאוד למי שנוסע ליעדי המשך, בעיקר במערב ובדרום המדינה הזו.
 

טיפ_טיפ

New member
איזה יופיייייי...........

הפעם ידיעה מתחום התעופה.
חברת התעופה האמריקנית "דלתא" הודיעה רשמית שהחל מה-27 במארס 2006, היא תתחיל להפעיל טיסות ישירות מנמל התעופה הבינלאומי Hartsfield-Jackson שבאטלנטה, ג'ורג'יה, לנמל התעופה בן-גוריון. לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר האינטרנט של החדשות של חברת התעופה "דלתא" בכתובת:http://news.delta.com בברכת שבוע טוב וגמר חתימה טובה. Just an old, sweet song, keeps Georgia on my mind
איזה יופיייייי...........
שווה הקפצה
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
ועוד איך שווה

איזה יופיייייי...........
שווה הקפצה
ועוד איך שווה
ונעים לשמוע. בואו נשמע בשנית. דל-תא חוזרת להמריא מישראל. מגיע לי דיבדנדים כי אני נשארתי נאמן לדלתא גם בתקופת היובש. הייתי משלב טיסות לארצות הברית עם בריטיש איירוויס [ כי אני רק לא אל על] וטס דרך לונדון לארצות הברית.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה