הפעם השאלה בנושא עץ חרוב

הפעם השאלה בנושא עץ חרוב

ברחוב כרתו ענף עבה עץ חרוב הצלחתי לקחת כמה ענפים, השאלה כמו קודם מה התכונות של עץ זה האם הוא קשה לאחר שמתייבש. מה המרקם שלו. הענף העבה (כ 30 ס"מ) הוציא הרבה שרף. מה המשמעות? שמעתי שמחר אוספים אותו.
 

yulevi

New member
חרוב

קודם כל תאסוף את מה שניתן,השרף יפסיק,העץ מאוד קשה לאחר הייבוש ומאוד יפה
 

artagel

New member
בני לפני שנה כרתו אצלינו חרוב אחרי כחודש

חרטתי ממנו שתי קעריות ולהגיד לך את האמת עד היום הן שלימות ויפות.מצרף אחת מהן השוליים לא שייכים לחרוב זו תוספת סיגמנטים.
 

artagel

New member
וזו השניה

הקערה התחתונה -הבסיס של המגדל שהיה מוצג לאחרונה בהפנינג.
 
למעלה