הפעם הראשונה שלי....

הפעם הראשונה שלי....

נכון שזה מעורר ציפיות? בטח! הפעם הראשונה שעשינו עיסוי פירינאום. מצאתי לנכון לשתף אתכן בנות יקרות בחוויה המהוללת שעברתי אתמול. נתחיל בזה שהבעל נכנס לאתר של סיון אופירי, קרא בקול יחד איתי מה צריך לעשות. כשהוא הגיע לקטע שבו מסבירים בדיוק איזה חלק זה בגוף אז הוא אמר בקול:"שיגידו שזה השועה!" ולכל מי שלא יודעת זה הביטוי הצה"לי לאזור הפירינאום שלנו. וניגש למלאכה- שטף ידיים, גזר ציפורניים, קצת פצירה, ואפילו הביא לי אותן לבדיקה. ממש הרגשתי כמו בלנית במקווה... שלב הבא, הבעל שם מוזיקה שקטה, מדליק נרות, מסדר כריות והופה, כל מה שנשאר זה לפתוח רגליים. אבל מי הורסת המסיבות? אני!! מבוכה טוטאלית השתלטה עליי, ממתי אני פותחת רגליים לבעל בנסיבות הזויות כאלה. התחלתי לצחקק כמו ילדה קטנה וממש הסמקתי. הבעל הפגין בגרות כשהוא אמר: את רוצה לידה קלה? קדימה, לפתוח רגליים. פתחתי. שמן שקדים נמרח בנדיבות ויאללה למסאז'. אייי...זה לא נעים...אוף, איף אף. הבעל מתחיל לנשום נשימות עמוקות ואני נדבקת ממנו ותוך כמה דקות אנחנו מרגישים כאילו אנחנו בחדר לידה- אני ברגליים מפושקות, נושמת עמוק כמו כלב פירינאים והבעל נושם איתי ומעסה. אחרי 3 דקות (כהמלצת סיון) מפסיקים. ואני חייבת לציין שממש הרגשתי את האיזור מתרכך. גם הבעל ציין שתוך כמה דקות הרפיתי שם לגמרי והרקמה התחילה להתגמש. מסקנות:
פירנאום זה לא הרים ולא כלב, זאת השועה!
כדי שהראש יצא טוב, צריך שער מוכן...
לא מדובר במרוץ אל הפירינאים, אלא עיסוי איטי ורגוע
כל הבעלים שמעסים הם מלכים שליטים!
קצת מוזיקה שקטה וקצת
אוירה רומנטית מאד מסייעים להתגבר על המבוכה ולסיכום- זחליאל היקר- בוא אלינו במהרה, מצפים לך ברגליים...אה סליחה...זרועות פתוחות...
 
יו, כמה צחקתי!!! ../images/Emo6.gif

אני חייבת להראות את ההודעה המקסימה שלך לבעל המתוק שלי שדיי מסתייג מעיסוי הפירנאום
... הוא לא כל כך רוצה. כמה צחקתי, תודה לך!!!
 

rc11

New member
../images/Emo6.gifאוי סנאית.. שחררת לי את כל

השרירים התפוסים עם הצחוק
כמובן שהקראתי לבעלי שצחק כל כך. מי שעדיין לא התחילה את העיסוי - תשמרו את זה במועדפים ותקראו כשיגיע המועד. אז תבינו כמה זה מצחיק ונכון... זה פשוט ההיי לייט של ההריון. תמציתו.
 

Kמיקמי

New member
מ צ ח י ק ה ../images/Emo70.gif נשמע ממש חוויה

טובה בניגוד לכל מה שכבר שמעתי...
 
שרון, הייתה לי בלילה הברקה../images/Emo62.gif

יכול להיות שאת אשתו של תמיר קמחי המתכנה היום רפיק? אני לא יודעת אפילו למה עברה לי המחשבה ההזויה הזו בארבע בבוקר (אולי העיסוי העיר כמה תאים אפורים). אבל זכרתי שכינית אותו רפיקי. בכל מקרה, אם כן, אז סחתיין ואם לא...אז אני בהריון, וזה השכל שנשאר לי.
 
רפיקי שלי הוא

רפי אחר. תמיר שינה את שמו לרפיק במלרע, לאחר ביקור במזרח. רפי היה תמיד רפי, אני הוספתי את ה- ק', השכיח מאד במשפחות רוסיות כתוספת חיבה. ושלי יותר חמוד, אז עדיין מגיע לי סחתיין, נכון?
 

פוּ

New member
גדול../images/Emo6.gif

אני עוד אצטער ש"ויתרתי" לו והלכתי על הבלון
 

שיר29

New member
מה זה.....הבלון?

בלידות הקודמות לא שמעי על זה.... אפשר הסבר תודה......
 
אפי-נו, בלון לאימון הפירנאום ../images/Emo40.gif

זהו מין בלון שאת מכניסה לפתח הנרתיק וכל פעם מנפחת קצת. המטרה היא להגיע לגודל מסויים שמאפשר מעבר של ראש התינוק. צריך להזהר עם האפי-נו, כי שימוש לא מבוקר ולא זהיר עלול לגרום לקרעים בנרתיק (היו בפורום כמה וכמה סיפורים).
 
למעלה