הפעם הראשונה שלי אצל הגניקלוג..

הפעם הראשונה שלי אצל הגניקלוג..../images/Emo9.gif

יותר נכון גניקולוגית.. הוא נגיד שזה לא היה גרוע כמו שחשבתי שיהיה... נכנסתי, היא שאלה אותי מה הבעייה שבגלל הגעתי...עניתי לה.. שאלה אם אני מקיימת יחסי מין והבטיחה לי שזה נשאר אצלה ואצל המחשב...עניתי בחיוב..והסמקתי..
... היא שאלה אותי מה עם גלולות ועניתי לה שאני צריכה קודם לדבר עם אמא והחבר והבטחתי לה שאני אנסה לדבר איתם כמה שיותר מוקדם... היא ביקשה ממני להיכנס מאחורי וילון ולהוריד מכנסיים ותחתון..כ"כ התפדחתי!!!! וישבתי על הכיסא...היא הסתכלה טיפה, בדקה טיפה...וזהו!!!! כל ה"תהליך" היה בערך 10 דקות מהרגע שנכנסתי ועד שיצאתי...
... היא שאלה אותי אם אנחנו מקפידים על קונדום ואמרתי שכן...ושאלה אותי המ אני עושה במצב שהקונדום נקרע..אני ישר קפצתי-"פוסטינור"...!!! אוייי כמה פעמים שמעתי על בנות שעושות טעויות ואוכלות את זה כמו סוכריות...חחח... והיא אמרה שעברתי את המבחן ושכדאי לי לקנות כדי שיהיה בכל מקרה אצלי!! וזהו... אז לכל הבנות שפחדו, חששו, נבהלו- באמת שזה כלום!!!
 
תשמעי על הסיוט שלי אצל גניקולוג

זה היה בן.. והוא ניסה לשכנע אותי לספר לאמא שלי והיה כזה מעצבן. בסוף הגלולות לא התאימו לי בכלל והיו לי כאבים ודימום אז הפסקתי אבל העיקרון הוא שהוא ממש זיין לי ת'שכל לספר לאמא שלי...
 
כן אבל לכי תביני...

הוא ממש ניסה לשכנע אותי ונתן לי הרגשה של ילדה מטומטמת וקטנה.. כאילו זאת ממש הייתה המטרה שלו... עדיף קונדום וזהו.
 
את יודעת, הוא סתם רופא לא טוב

תלכי לרופא אחר... אני אישית כשלקחתי מרשם לגלולות, הרופאה רק שאלה שאלות ובדקה אותי, שאלה מה המטרה שלי. לא הטיפה שום דבר, רק בדקה דברים והעבירה לי את האינפורמציה הנחוצה. זה הכל. וככה צריך להיות, לדעתי. למה לוותר בגלל איזה מוזר טיפש נו באמת.. אם את באמת רוצה את זה אז מה את מתייחסת לכזה דבר.
 
זה כבר לא משנה

כי אני גם נפרדתי מחבר שלי וגלולות כרגע לא יעזרו לי אלא אם כן אני מתה שיהיה לי איידס... חוצמזה זה לא מתאים לי זה עושה לי תופעות לאווי וכאבים. אה וזה גם נוסה על בע"ח כשאני יכולה להשתמש פשוט בקונדום..
 

PaperCuts

New member
יש לי גניקולוגית ממש מתוקה!

בתכלס עדיין לא הייתי אצלה, אבל דיברנו בטלפון והיא עזרה לי במשהו.. והיא ממש נחמדה!
{באמת אני צריכה להתקשר אליה לקבוע תור...}
 
למעלה