בובה יפה המקורית
New member
הפעם הראשונה שלי אצל הגניקלוג..../images/Emo9.gif
יותר נכון גניקולוגית.. הוא נגיד שזה לא היה גרוע כמו שחשבתי שיהיה... נכנסתי, היא שאלה אותי מה הבעייה שבגלל הגעתי...עניתי לה.. שאלה אם אני מקיימת יחסי מין והבטיחה לי שזה נשאר אצלה ואצל המחשב...עניתי בחיוב..והסמקתי..
... היא שאלה אותי מה עם גלולות ועניתי לה שאני צריכה קודם לדבר עם אמא והחבר והבטחתי לה שאני אנסה לדבר איתם כמה שיותר מוקדם... היא ביקשה ממני להיכנס מאחורי וילון ולהוריד מכנסיים ותחתון..כ"כ התפדחתי!!!! וישבתי על הכיסא...היא הסתכלה טיפה, בדקה טיפה...וזהו!!!! כל ה"תהליך" היה בערך 10 דקות מהרגע שנכנסתי ועד שיצאתי...
... היא שאלה אותי אם אנחנו מקפידים על קונדום ואמרתי שכן...ושאלה אותי המ אני עושה במצב שהקונדום נקרע..אני ישר קפצתי-"פוסטינור"...!!! אוייי כמה פעמים שמעתי על בנות שעושות טעויות ואוכלות את זה כמו סוכריות...חחח... והיא אמרה שעברתי את המבחן ושכדאי לי לקנות כדי שיהיה בכל מקרה אצלי!! וזהו... אז לכל הבנות שפחדו, חששו, נבהלו- באמת שזה כלום!!!
יותר נכון גניקולוגית.. הוא נגיד שזה לא היה גרוע כמו שחשבתי שיהיה... נכנסתי, היא שאלה אותי מה הבעייה שבגלל הגעתי...עניתי לה.. שאלה אם אני מקיימת יחסי מין והבטיחה לי שזה נשאר אצלה ואצל המחשב...עניתי בחיוב..והסמקתי..