הפעם הגזימו.. היי מי שם את השריפים האלה בכניסה לפורום אה? השתגעו לגמרי... לא נורמלים ניראת בגילי ,לא ניראת מי מסתובב ליד מחשב עם תעודה מזהה? שעה התווכחתי איתם שם בחוץ כמעט ולא הכניסו אותי כלל היי מי פה האחראי?