הפעלת קו 238 "מתחת לרדאר"

מצב
הנושא נעול.

אוהד1110

New member
הפעלת קו 238 "מתחת לרדאר"

הפעלת קו 238 "מתחת לרדאר"
לפני יומיים הפעיל דן את קו 238. באתר של דן אין זכר לקו הזה, לא במסלולי הקווים ולא בלו"ז. בהודעות העדכון באתר של משרד התחבורה אין זכר לקו הזה (וזו לא הפעם הראשונה שאין בו עדכונים). איך נוסע שאינו גולש בפורום הזה או בקבוצות האוטובוסים בפייסבוק אמור לדעת ?
 

oshlick1

New member
דווקא באפליקציית מוביט הקו מופיע

הפעלת קו 238 "מתחת לרדאר"
לפני יומיים הפעיל דן את קו 238. באתר של דן אין זכר לקו הזה, לא במסלולי הקווים ולא בלו"ז. בהודעות העדכון באתר של משרד התחבורה אין זכר לקו הזה (וזו לא הפעם הראשונה שאין בו עדכונים). איך נוסע שאינו גולש בפורום הזה או בקבוצות האוטובוסים בפייסבוק אמור לדעת ?
דווקא באפליקציית מוביט הקו מופיע
והריווח בין התחנות ממש מעורר השתאות.
נשמע כמו אופציה מהירה להגיע לתל אביב ואולי הגיע הזמן לבטל את קו 166 הארוך והמייגע ולהעביר את הנהגים והאוטובוסים לקו 238
 
אבל הוא לא מגיע למקומות ש-166 מגיע אליו.

דווקא באפליקציית מוביט הקו מופיע
והריווח בין התחנות ממש מעורר השתאות.
נשמע כמו אופציה מהירה להגיע לתל אביב ואולי הגיע הזמן לבטל את קו 166 הארוך והמייגע ולהעביר את הנהגים והאוטובוסים לקו 238
אבל הוא לא מגיע למקומות ש-166 מגיע אליו.
 
קו 166 הוא הקו העמוס ביותר בגוש דן לפי החוברות

אבל הוא לא מגיע למקומות ש-166 מגיע אליו.
קו 166 הוא הקו העמוס ביותר בגוש דן לפי החוברות
הסטטיסטיות שפירסם משרד התחבורה בעשור הקודם. הוא הקו עם מספר הנוסעים הגדול ביותר בתחנת השיא שלו. ככה הם מחשבים.
 
ממש לא צריך לבטל את 166

דווקא באפליקציית מוביט הקו מופיע
והריווח בין התחנות ממש מעורר השתאות.
נשמע כמו אופציה מהירה להגיע לתל אביב ואולי הגיע הזמן לבטל את קו 166 הארוך והמייגע ולהעביר את הנהגים והאוטובוסים לקו 238
ממש לא צריך לבטל את 166
להיפך, צריך לתגבר אותו ולהפוך אותו לקו שפעיל כל היום.
166 מספק שירות מהיר בין עמישב, הדר גנים ועין גנים למערב פתח תקוה ושירות ייחודי בין עין גנים לתל אביב.
166 צריך להיות הקו הראשי ו-66 קו התגבור ולא להיפך כמו שעד היום מתוך הרגל.
 

אוהד1110

New member
לדעתי, צריך דווקא את 166 להפעיל כל היום בשני הכיוונים

דווקא באפליקציית מוביט הקו מופיע
והריווח בין התחנות ממש מעורר השתאות.
נשמע כמו אופציה מהירה להגיע לתל אביב ואולי הגיע הזמן לבטל את קו 166 הארוך והמייגע ולהעביר את הנהגים והאוטובוסים לקו 238
לדעתי, צריך דווקא את 166 להפעיל כל היום בשני הכיוונים
 
הוא מופיע באתר כל-קו. לגבי הודעות העדכונים באתר - משום מה

הפעלת קו 238 "מתחת לרדאר"
לפני יומיים הפעיל דן את קו 238. באתר של דן אין זכר לקו הזה, לא במסלולי הקווים ולא בלו"ז. בהודעות העדכון באתר של משרד התחבורה אין זכר לקו הזה (וזו לא הפעם הראשונה שאין בו עדכונים). איך נוסע שאינו גולש בפורום הזה או בקבוצות האוטובוסים בפייסבוק אמור לדעת ?
הוא מופיע באתר כל-קו. לגבי הודעות העדכונים באתר - משום מה
בדרך כלל עדכונים של דן לא מופיעים בו.
 

orchilit

New member
כן היה עדכון של דן באתר שלהם על הקו לפני 4 ימים

הוא מופיע באתר כל-קו. לגבי הודעות העדכונים באתר - משום מה
בדרך כלל עדכונים של דן לא מופיעים בו.
כן היה עדכון של דן באתר שלהם על הקו לפני 4 ימים
מה שכן, עדיין הם לא שמו דף מידע על הקו עצמו. שמתי לב לאותה פאשלה כשקו 410 החל פעילותו בסוף חודש יוני, כנראה רק בתחילת אוקטובר יעלה הדף (ניחוש שלי) של הקו.
&nbsp
(מה שהכי מרגיז אותי באתר דן, זה שפעם היה אפשר לראות את הלו"ז המלא של כל קו ולא רק את השטות הסטטיסטית של "כ-12 דקות"), ובגרסת האתר הנוכחית , לא.
 
ויותר גרוע לקו עם חלופות לא ניתן לראות באתר דן את השעה

כן היה עדכון של דן באתר שלהם על הקו לפני 4 ימים
מה שכן, עדיין הם לא שמו דף מידע על הקו עצמו. שמתי לב לאותה פאשלה כשקו 410 החל פעילותו בסוף חודש יוני, כנראה רק בתחילת אוקטובר יעלה הדף (ניחוש שלי) של הקו.
&nbsp
(מה שהכי מרגיז אותי באתר דן, זה שפעם היה אפשר לראות את הלו"ז המלא של כל קו ולא רק את השטות הסטטיסטית של "כ-12 דקות"), ובגרסת האתר הנוכחית , לא.
ויותר גרוע לקו עם חלופות לא ניתן לראות באתר דן את השעה
כאשר הקו בתדירות של עד כ12 דקות
 

orchilit

New member
כן, זו נגזרת של מה שאמרתי. (כמובן בחלופות זה קריטי יותר)

ויותר גרוע לקו עם חלופות לא ניתן לראות באתר דן את השעה
כאשר הקו בתדירות של עד כ12 דקות
כן, זו נגזרת של מה שאמרתי. (כמובן בחלופות זה קריטי יותר)
 
גיליתי את הקו דרך הפורום ונסעתי בו היום והיו בו נוסעים

הפעלת קו 238 "מתחת לרדאר"
לפני יומיים הפעיל דן את קו 238. באתר של דן אין זכר לקו הזה, לא במסלולי הקווים ולא בלו"ז. בהודעות העדכון באתר של משרד התחבורה אין זכר לקו הזה (וזו לא הפעם הראשונה שאין בו עדכונים). איך נוסע שאינו גולש בפורום הזה או בקבוצות האוטובוסים בפייסבוק אמור לדעת ?
גיליתי את הקו דרך הפורום ונסעתי בו היום והיו בו נוסעים
לא יודע איך אחרים שמעו עליו, אבל עובדה שזה קרה.
 
אם דן עברו לקבל לפי ק"מ ולא לפי מספר נוסעים. למה לדן לפרסם?

הפעלת קו 238 "מתחת לרדאר"
לפני יומיים הפעיל דן את קו 238. באתר של דן אין זכר לקו הזה, לא במסלולי הקווים ולא בלו"ז. בהודעות העדכון באתר של משרד התחבורה אין זכר לקו הזה (וזו לא הפעם הראשונה שאין בו עדכונים). איך נוסע שאינו גולש בפורום הזה או בקבוצות האוטובוסים בפייסבוק אמור לדעת ?
אם דן עברו לקבל לפי ק"מ ולא לפי מספר נוסעים. למה לדן לפרסם?
 

mister K

New member
נסעתי בו היום - אחלה של קו

הפעלת קו 238 "מתחת לרדאר"
לפני יומיים הפעיל דן את קו 238. באתר של דן אין זכר לקו הזה, לא במסלולי הקווים ולא בלו"ז. בהודעות העדכון באתר של משרד התחבורה אין זכר לקו הזה (וזו לא הפעם הראשונה שאין בו עדכונים). איך נוסע שאינו גולש בפורום הזה או בקבוצות האוטובוסים בפייסבוק אמור לדעת ?
נסעתי בו היום - אחלה של קו
אמנם הוא עוצר קצת רחוק מהיעד שלי ונדרשת הליכה של כמה דקות, אבל הנסיעה בו בשעות העומס אחר"צ נעימה הרבה יותר לעומת נסיעה בקו 42 המפוצץ.
אמנם הקו עומד בפקקים של אבא הלל, אבל בשעות העומס הוא בהחלט מהיר משמעותית מכל קו אחד שעובר ברחוב. בעיקר בזכות הדילוג על תחנת אבא הלל/ביאליק והנסיעה דרך המנהרה.
רק חבל שבקניון איילון המטומטמים הדביקו את המספר 238 על שתי התחנות וכל נהג עוצר באיזו תחנה שבא לו ומדלג על השנייה. זאת במקום שיעצור רק בתחנה השנייה מבין השתיים יחד עם 40/42/142.
 

orchilit

New member
כל פעם שמוסיפים קו שמים אותו על תחנה שרירותית במקבץ

נסעתי בו היום - אחלה של קו
אמנם הוא עוצר קצת רחוק מהיעד שלי ונדרשת הליכה של כמה דקות, אבל הנסיעה בו בשעות העומס אחר"צ נעימה הרבה יותר לעומת נסיעה בקו 42 המפוצץ.
אמנם הקו עומד בפקקים של אבא הלל, אבל בשעות העומס הוא בהחלט מהיר משמעותית מכל קו אחד שעובר ברחוב. בעיקר בזכות הדילוג על תחנת אבא הלל/ביאליק והנסיעה דרך המנהרה.
רק חבל שבקניון איילון המטומטמים הדביקו את המספר 238 על שתי התחנות וכל נהג עוצר באיזו תחנה שבא לו ומדלג על השנייה. זאת במקום שיעצור רק בתחנה השנייה מבין השתיים יחד עם 40/42/142.
כל פעם שמוסיפים קו שמים אותו על תחנה שרירותית במקבץ
למשל את 238 בעזריאלי לדרום שמו בתחנה השנייה (של קווי X71 והקווים לרמלוד), במקום לשים בתחנה של הקווים שמגיעים לתמח"ת (הרביעית) או אפילו בראשונה עם קו 1/42.
את 299 שמו למשל בתחנה של קווי 60 בעזריאלי לכיוון צפון בלי שום היגיון. העיקר שיש בשלט מקום לשים עוד קו.
 

mister K

New member
זה פשוט זילזול

כל פעם שמוסיפים קו שמים אותו על תחנה שרירותית במקבץ
למשל את 238 בעזריאלי לדרום שמו בתחנה השנייה (של קווי X71 והקווים לרמלוד), במקום לשים בתחנה של הקווים שמגיעים לתמח"ת (הרביעית) או אפילו בראשונה עם קו 1/42.
את 299 שמו למשל בתחנה של קווי 60 בעזריאלי לכיוון צפון בלי שום היגיון. העיקר שיש בשלט מקום לשים עוד קו.
זה פשוט זילזול
מילא ההדבקות השרירותיות, אבל לשים על שתי תחנות במקבץ ולשלוח את הנוסעים לנחש באיזו תחנה האוטובוס יעצור, זה כבר ממש טימטום.
מה גם שעוד אין לקו הזה הרבה נוסעים ולכן הנהגים לא מתעכבים בתחנה ולפעמים אפילו לא עוצרים. אז מה אם יש אנשים שמחכים בתחנה השנייה שבה מופיע השילוט...
בחיי שבא לי להגיע לשם בלילה ולהוריד בעצמי את המדבקה מאחת התחנות (זו שעוצרים בה 33, 52 ו-7ב שקו 238 בכלל לא קשור שם לכלום).
 

טנק2

New member
קורה גם עם הקווים בנמיר

זה פשוט זילזול
מילא ההדבקות השרירותיות, אבל לשים על שתי תחנות במקבץ ולשלוח את הנוסעים לנחש באיזו תחנה האוטובוס יעצור, זה כבר ממש טימטום.
מה גם שעוד אין לקו הזה הרבה נוסעים ולכן הנהגים לא מתעכבים בתחנה ולפעמים אפילו לא עוצרים. אז מה אם יש אנשים שמחכים בתחנה השנייה שבה מופיע השילוט...
בחיי שבא לי להגיע לשם בלילה ולהוריד בעצמי את המדבקה מאחת התחנות (זו שעוצרים בה 33, 52 ו-7ב שקו 238 בכלל לא קשור שם לכלום).
קורה גם עם הקווים בנמיר
347 נמצא בתחנה עם 33, 274, ושאר הקווים לגוש דן
 

danezeq

Member
מי הגורם שמדביק את סימון הקו?

זה פשוט זילזול
מילא ההדבקות השרירותיות, אבל לשים על שתי תחנות במקבץ ולשלוח את הנוסעים לנחש באיזו תחנה האוטובוס יעצור, זה כבר ממש טימטום.
מה גם שעוד אין לקו הזה הרבה נוסעים ולכן הנהגים לא מתעכבים בתחנה ולפעמים אפילו לא עוצרים. אז מה אם יש אנשים שמחכים בתחנה השנייה שבה מופיע השילוט...
בחיי שבא לי להגיע לשם בלילה ולהוריד בעצמי את המדבקה מאחת התחנות (זו שעוצרים בה 33, 52 ו-7ב שקו 238 בכלל לא קשור שם לכלום).
מי הגורם שמדביק את סימון הקו?
ויותר חשוב - למי צריך לפנות כדי לסדר את זה? מי אמון על כך?

 

olli3

New member
מנהל
הגורם האחראי הוא המפעיל, הגורם המבצע הוא חברת קבלן ששוכר

מי הגורם שמדביק את סימון הקו?
ויותר חשוב - למי צריך לפנות כדי לסדר את זה? מי אמון על כך?
הגורם האחראי הוא המפעיל, הגורם המבצע הוא חברת קבלן ששוכר
המפעיל.
&nbsp
בלא מעט מקרים יש חברת קבלן אחת שעובדת עם מספר מפעילות, במצב הזה התוצר יוצא לרוב טוב.
 

danezeq

Member
ומי הגורם המווסת?

הגורם האחראי הוא המפעיל, הגורם המבצע הוא חברת קבלן ששוכר
המפעיל.
&nbsp
בלא מעט מקרים יש חברת קבלן אחת שעובדת עם מספר מפעילות, במצב הזה התוצר יוצא לרוב טוב.
ומי הגורם המווסת?
למי אנחנו צריכים לפנות *בדיוק*?
(אם "משרד התחבורה" אז למי במשרד התחבורה וכ'..)
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה