הפעלות של קוסמים בימי הולדת

malaka ke

New member
הפעלות של קוסמים בימי הולדת

היי, הילד שלי חוגג בקרוב יום הולדת 6 והוא ביקש קוסם ליום הולדת. הייתי שמחה לקבל קצת פרטים על הפעלות של קוסמים, איזה סוגי מופעים יש, עם מה הם מגיעים לאירוע, האם מחלקים פרסים.... זו הפעם ראשונה שאנחנו חוגגים לו עם מפעיל. תודה מראש.
 

עלם חן1

New member
הפעלות של קוסמים בימי הולדת

היי מלכה בוקר טוב,קודם ברוכה הבאה לפורום קסמים וטלפתיה.קודם כל אין לך מה לדאוג את בידיים טובות,הפעלה עם קוסם מקצועי היא מהאיכותיות ביותר בשוק.
אסביר לך בקצרה איך זה עובד:
מופעי הקסמים בהפעלות לילדים נחלקים לשני סוגי מופעים עקריים:
-הראשון-מופע קסמים "אולד פאשן"-מופע המבוסס על יכולותיו של הקוסם,הקוסם מראה לקהל הילדים את יכולותיו-קסמי אש,יונים,ריחופים,ועוד ועוד עם שילוב של מוסיקה מיוחדת. במופעים מהסוג הזה הקוסם מגיע עם הרבה ציוד ואביזרים וויזואליים.
השני-מופע מקטגוריית המג'יק קומדי שואו- מופע קסמים מאוד מצחיק ובעל הומור רב ושנון.קסמים מצחיקים,מפתיעים,לא הגיוניים ועם הרבה קטעים מ"היום יום" שהילדים יכולים להתחבר אליהם בקלות. במופע מהסוג הזה הקהל לוקח חלק בלתי נפרד מהמופע,הקוסם משתף את הילדים בהפעלה,והקהל הילדים מרגיש שבזכותו קרה הקסם.

בדרך כלל לאחר המופע המרכזי יש הפסקת אוכל של 10-15 דקות ולאחריה המשך ההפעלה.
משחקים,תחרויות ריקודים וכ'ו.
ובסוף טקס העוגה,שירי יום הולדת והרמת הילד/ה על הכיסא.

כל קוסם מקצוען חייב להגיע עם הגברה איכותית ומוסיקה בהתאם לגיל החוגג/ת.
חלק מהקוסמים גם מגיעים לאירוע עם עוזר.

מבחינת הפרסים זה כל קוסם לגופו..יש קוסמים שלא מחלקים פרסים בהפעלה שלהם,יש כאלה שמגיעים עם פרסים כמו סרגלים,קסמים קטנים ויש קוסמים שמתמחים גם בבלוני צורות ומחלקים לילדים חרבות ענק,פרחים,לבבות,כתרים ועוד בסוף ההפעלה..

זה בקצרה ההסבר על הפעלות עם קוסמים, אשמח לענות לעוד שאלות אם משהו לא היה ברור. המשך יום קסום [= .
 
למעלה