הפסקת הטיסות בשדה דב

ZeevRozenek

New member
משה מועלם מורי ורבי (תרגמתי את שמך)

לא נדרתי נדר כי בין כה ביום כפור הבא הוא יבוטל. אני אשוב לכתוב כשתהיה דחיפות מסוימת ואצטרך ליצור קשר דחוף עם אחד הגולשים, או במקרה דרסטי, או אם תהינה לי תמונות מיוחדות שפשע לא להעלות לפורום, משהוא כמו טיסה מעל לקוטב הצפוני.
 

טל ר

New member
../images/Emo45.gifבדיוק

אולי כך סוף-סוף תיפסק הנורמה התמוהה של מתן שרות אזרחי לעילא ולעילא ע"י חיל האויר (או כל גורם צבאי אחר), משרותי פיקוח או בקרת טיסה ועד לתחנת רדיו צבאית.
 
שאבעאס, שאבעאס ! ממש מדהים איך ש...

אנחנו נותנים לעדה החרדית להכתיב לנו מה לעשות... אני, ורבים אחרים, בעד לתת לחרדים אוטונומיה (מדינה עצמאית)- שינהלו את עצמם, שיממנו את עצמם ובעיקר שיגנו על עצמם. אבל מה - קרציה ללא כלב - מה שווה ?
 

ארזS

New member
מר זילבר, תרשה לי בבקשה לתקן אותך תיקון קליל

המרחק בין הרבנות הצבאית לעדה החרדית גדול כרחוק מזרח ממערב. והאמת ? גם אותי כחובש כיפה סרוגה הצליחה הרבנות הצבאית להרגיז הפעם עם השטויות האלה בגלל שמה שהם גורמים זה שישנאו יותר את הדתיים.
 
הרבנות הצבאית עושה את מלאכתה נאמנה

ע``פ חוקי הרבנות אין להעביד חילים בשבת שלא לצורך ביחוד כשעבודתם לא נחוצה כלל לתועלת הצבא. מכאן ועד תאוריה הזויה כאילו אנשי דת רוצים להצר צעדי לא מאמינים המרחק רב. (עלי לציין שמחלק מההודעות לעיל נודף ריח שנאה עיורת )
 

ארזS

New member
רבי עזיז

ממני לא נוטפת שנאה עיוורת, נהפוך הוא : תמיד ירדו עלי למה אני מגן על החרדים. אבל הרבנות הצבאית התחרדה בשנים האחרונות ובמקום רבנים צבאיים וקציני דת חובשי כיפה סרוגה כפי שהיה במשך עשרות בשנים [ולאחרונה עוברים יותר ויותר ליחידות הכי קרביות] את מקומם ממלאים שלוחיהם של עסקנים מהמפלגות החרדיות. תאמין לי שבתוך עמי אני חי ויודע טוב מאוד על מה אני מדבר.
 
לא אליך התכונתי

אין בסיס עובדתי לדבריך ואין רע בשמירת ציביון יהודי בגופים הקשורים לניהול המדינה.
 

ארזS

New member
א. הגבת לי

ב. בוודאי שאין רע בשמירת צביון יהודי בגופים הקשורים לניהול המדינה.
 
מר עזיז היקר

חוקי הרבנות אינם חוקי מדינת ישראל. הרוב החילוני הדומם רוצה לחיות בארץ הזו מבלי מורא שמים ועבודת אלוהים בכל ימות השבוע, כולל בשבתות ובחגי ישראל. אנשי דת אינם רוצים להצר צעדי לא מאמינים. הם רק רוצים לכפות עליהם את אורח חייהם הדתי-אורתודוכסי. דוד.
 
כל עוד ישראל היא מדינת היהודים

ולא ארץ הישראלים החופשים מנהגי היהודים מקדמת דנא צריכים להאכף ע``י מוסדות המדינה, שבת היא אחת מאותם מנהגים ולכן צריכה להישמר בצבא אל אף דעתו של הרוב הדומם שבחר לא לקיים מנהגים אלו .
 
הציונים

שבזכותם אתה חי כאן, לא חלמו על מדינת הלכה מסוג חומיניסטאן. מוסטפה כמאל אטאטורק היה חכם יותר מבן-גוריון בנושא זה. בכייה לדורות חיבור הדת והמדינה! דוד.
 
אח, היו זמנים.

כשאתאטורק הפריד את המדינה מחוקי הדת החלה התקוממות בכל רחבי טורקיה. מיד שלח אתאטורק 300 מולות לראיון אצל אללה, והעסק נרגע מיידית.
 

ארזS

New member
אכן יש דבר אחד שאני אומר תמיד

וזה מה מבדיל ויבדיל אותנו מבין שאר העמים, ואני לא מסכים עם דברים שאומרים בעניין הפרדת הדת והמדינה, אבל בשנים האחרונות הדת הפכה למסחר וזה מה שמרגיז אותי. אני אדם דתי, אבל מרגיז אותי שאנשים הופכים את הדת ל"מסחרה".
 

ארזS

New member
לא, בהחלט לא אשנא את הרבנות.

ואני מתכוון לרבנות הראשית הנאורה. עדיין יש מעלות רבות ברבנות הזאת, אך לצערי גם לא מעט מגרעות מאז ששלוחיהם של הפוליטיקאים [שהם עצמם שלוחיהם של רבנים שמתנגדים לרבנות הראשית] השתלטו על הרבנות הראשית. אני אדם דתי שדוגל ב"אדם באמונתו יחיה" , אך כמובן שכאדם דתי יש לי את המקורות שאני נסמך עליהם . יחד עם זאת יש כאלה שלקחו את המקורות היהודיים שלנו ונתנו והוסיפו ושינו בהם...
 
למעלה