הפסקת הטיסות בשדה דב

הפסקת הטיסות בשדה דב

עפ"י החלטת הרב הראשי של חיל האוויר,החל מה-1 בפברואר יופסקו הטיסות( שאינן פיקוח נפש)בשבתות וחגים. רשות שדות התעופה ,החברות ישראייר וארקיע פתחו במאבק למנוע את רוע הגזירה.
 

tcu6

New member
גל"ץ לפני זמן קצר- בשבות וחגים תופסק כל טיסה

משדה דב. לפי הנחיה של גורמי הצבא יפסקו שרותי הפיקוח בשבת וחג בשדה. יתאפשרו רק טיסות המוגדרות כפיקוח נפש. הודעה על כך פורסמה היום. ארקיע וישראייר זועמות, מנכ"ל ישראייר עלה לשידור בגל"ץ ומציין שיגרם נזק כספי גדול ביותר לארקיע וישראייר מהפסקת הטיסות האזרחיות בשדה דב. יתכן ותהליך דומה ישפיע גם על שדה עובדה שגם תחת פיקוח צבאי. מנכ"ל ישראייר קרא לאזרח את מגדל שדה דב, ציין שהמגדל החדש בשדה הוקם במימון של הרשות האזרחית. המנכ"ל גם הזכיר שיפגעו מכך גם גורמי הטיסה האזרחים בהם קיום קורסי טיס במקום.
 
הנה ככה ההודעה שמסתמכת על גל"צ

ואני לא מבין את ההיא שם מהרצליה, איך היא לא מצליחה, ככה באלגנטיות, בלי יותר מדי משחקים. אוטוטו סוגרים את הבסטה, מה עוד נשאר - הרצליה, חיפה, ר"פ, ויאללה הביתה. אה כן, העיקר שתהיה הנחה למילואימניקים באגרות רישוי טייס. ביזיון. דיווח: תנועת המטוסים בשדה דב תופסק בשבתות ובחגים
 

רמי ניר

New member
ומה עם "פלוטו" ו "חגב" ושדה חיפה?

רוב בתנועה האזרחית בשבתות מפוקחת ע"י פקחים צבאיים.סגירת ש"ד ע"י הדוס הצבאי הראשי של חיל אויר, לא תהיה שלמה ונקיה אם לא יסגרו גם כל נתיבי התובלה הירוקים.שוב הרים השד הדתי את ראשו..... לסיכום:ברווז עיתונאי
 

lemner

New member
לאומני כבר יש 65 חניכים... עכשיו...

עכשיו יהיו עוד כמה חניכים שיעברו לאזמים...
 

עייטן

New member
אין בעיה,

אם כך - נכריז בכל טיסה שזאת טיסה שהיא פיקוח נפש ! אם לא יתנו לנו לטוס בשבת - פשוט נמות (משעמום) וזה הרי הרבנים לא יסכימו.
 
כל הכבוד לרב !

צדיק ואמיץ
 

EricMi

New member
לא ברורה לי בדיוק הסמכות של הרבנות כאן...

נראה לי שהידיעה לא רצינית. ממתי לחרבנות הצבאית יש סמכות להורות לחיל אויר מה לעשות ומה לא לעשות? וממתי חיל האויר מקשיב להם?
 

רמי בר1

New member
ברור לגמרי. אין טיסה צבאית בשבת שאינה פיקוח

נפש.הצבא לא טס בשבת למעט לצורך מבצעי,כך שלמעשה האזרחים לא יטוסו בשבת וחג כתרגול לקראת סגירת השדה בעוד חמש שנים.
 
הזדמנות פז

להכניס פיקוח אזרחי שפוי לשדה דב, ולהראות לח"א שניתן לאפשר למטוס לחצות את CTR דב גם כאשר יש מטוס נוסף בהקפה. אולי נפסיק סוף סוף לשמוע את מגדל הרצליה אומר לנו: "שדה דב עדיין לא מוכנים לקבל אותך", בעודנו ממתינים לפני התישרות עם מנוע פועל והובס מתגלגל. הנה ידיעה ב-YNET. דוד.
 
טרול אפור שיער, למה לא תשתוק? חייב להתגרות?

טרול אפור שיער, למה לא תשתוק? חייב להתגרות? מה טוב בהתבטאות מרושעת כזו? זה משפר את האויראות שלך? או שזה נותן לך אשליה ששלך יותר גדול? משה מועלם ואני חושב שזו לא רק הדעה שלי
 
אפור, טרול לא חייב להיות טרדן

אל תוציא שם רע לטרולים, לפחות לא בפורום הזה אם אתה ממש חייב, חפש פורום אחר להקיז קצת דם
 
למעלה