הפסקה קלה למשך שבועיים-חודש.

TrAxDaTa

New member
הפסקה קלה למשך שבועיים-חודש.

לאחר הנפילות הכואבות על האיריות,שהיה חסר ניצחון אחד בשביל סכום של 4 ספרות החלטתי , לשלוח טור משוגע אחרון ב-20 ש"ח שמניב מעל 1800 ואחריו אני עוזב את הווינר באינטרנט[הפסד של 800 בשלושה ימים] וחוזר למלא ברגיל בתחנה,גם זה יקרה עוד שבועיים-חודש מינימום בהצלחה לכולם :] וגם לי בטור האחרון.
 

TrAxDaTa

New member
מקווה שאני אוכל לכסות

את ההפסדים הללו ירדתי ב1,800 חודש אחרון מ+1000 אני ב-800, אינטואנציות על הפרצוף יש לי בחודש האחרון,מקווה שאני אחזור לעצמי והטור שאני שלחתי הוא: פורטוגל צעירה קרואטיה סרביה במחצית בולגריה בדיוק בגול וסקוטלנד. מקווה לטוב :]] לילה טוב ובהצלחה שוב!!
 
בהצלחה.. שאני משווה את עצמי

אליך אני אומר תודה לאל.. אני הפסדתי עשרות בודדות על האירית והפינית ולא יודע מה.. בהצלחה בטור ובגמילה.. מקווה שתחזור כמו חדש... אם אפשר לשאול.. עם כמה התחלת שם ואיפה זה שם (באיזה אתר)? (סתם אני רוצה לדעת אם יש סיכוי להגיע לסכומים כאלו מסכומים קטנים יותר אם אתה רואה את זה כאילו אני נכנס לך לחיים אז עזוב..)
 

TrAxDaTa

New member
חלילה,בשמחה אני אענה-->

אז ככה.. בוויקטור יש לי +250$ בזה אני לא נוגע אחרי שגם שם הפסדתי בבלאק ג'ק 150.. עכשיו,אני באתר ווינר במועצה באינטרנט,הרצון להחזיר שבויים בכוח מפיל אותך. אל תעשה את הטעות שלי. בהצלחה בהמשך,ולכל שאלה אתה יכול לפנות לפרטי ותודה:]
 
אסור בכוח.. צריך סבלנות.. היום

חכיתי כמו מטורף לטור של דדי.. (יצאתי בשלוש וחצי מהבית וחזרתי בערב ככה שלא יכלתי לשלוח בזמן הזה ופחדתי שאני לא אוכל לשלוח את אותו טור) ויצאתי מתוך נקודת הנחה שהוא ישלח על בולגריה כמעט התפתתי לשים על זה סכום נכבד מרוב לחץ אך למזלי נמנעתי מזה.. לאט לאט בלי חיפזון יום אחד תהיה לך יאכטה בזכות בריקמן
דווקא רציתי לשים היום סכנין בגול ומעל גול כפי שרשמתי בשרשור של התוכנייה החדשה.. אבל אני כמו סוקר לא מצאתי מה לשלב..
 
למעלה