הפסיכולוגית כבר מגיע!!!!

עדי5000

New member
הפסיכולוגית כבר מגיע!!!!

קראתי באחד הפורומים שהפסיכולוגית אוטוטו צריך לצאת לרדיו ואיתו יגיע קליפ מצוייר. אומרים שהקליפ מגניב!!! ואפילו מצחיק אני כבר מחכה בקוצר רוח לראות אותו יש כבר תאריך מדויק ליציאת השיר לרדיו???? מישהו יודע? יאללה שיצא
 

Rain Star

New member
השיר הושמע כבר במספר תחנות,

היציאה הרשמית השבוע או שבוע הבא.
 

cobainos

New member
אני קצת לא מעודכן ברדיו

איזה קליפים יצאו עד עכשיו?מכיר אותו,נפוליאון,מה עוד? גם התקף לב קטן? לדעתי "אם לא היום אז מחר" צריך לצאת...זה אחד השירים הכי יפים
 

גדעוןטר

New member
שיר מעולה

גם אני קראתי באיזה פורום שזה אמור לצאת לרדיו ושיש גם קליפ. אני מחכה לראות את הקליפ בערוץ 24. שמעתי שהוא פגז של קליפ
 

מאפן

New member
שיר ענק

הפסיכולוגית הוא אחד השירים היותר טובים בדיסק. מחכה לקליפ. אני מקווה שגם יעשו ל"מי צריכה יותר" גם קליפ זה יכול להיות משעשע
 

IkMfNiY

New member
חחח, זה יהיה גדול :)))

כ"כ נקרעתי כשהוא עלה על תומר.. והעביר לטל [זובלסקי] את היד בשיער :) יוני פשוט שולט בשיר הזה :) יעל
 

mya 6

New member
יש לטל זה את השיער הכי מושלם

שראיתי בחיים שלי... ויוני היה פשוט גבר בשיר הזה...פשוט מצחיק!!!
 

IkMfNiY

New member
טוב,אוקי, כל מי שחושבת

או חושב P: שהשיער של טל יפה מוזמן לכתוב כאן P: לא נראה לי שהוא עשה פן P: אני לא רוצה להאמין יותר נכון, זה יותר מגניב אם השיער שלו טבעי ככה. בלאט, התחלתי דיון על השיער של טל זובלסקי, אני ילדה שטחית בת 16. יעל
 
למעלה