הפסטיגל, עשה טוב לילדים? נראה שלא...

הפסטיגל, עשה טוב לילדים? נראה שלא...

כי נראה שהרבה הורים ממש לא אוהבים את תרבות הפרסום, הכבוד והכסף שעושים על חשבון חינוך ילדיהם: במקום לחנך לערכים של אמת, נראה שהחינוך, תשומת הלב וגם הכיוון הכללי בשיתוף המדינה וההורים, הוא בחינוך לנהנתנות, למעמד, לשופוני אנס ושעשועים רגעיים. זו גם דעתי האמת. מה אתם חושבים? מעלה את הנושא בעקבות דיון חם ומעניין בבלוג על חינוך למשמעות החיים:
 
הילדות שלי מאוד נהנו מהפסטיגל בשנה שעברה

אנחנו גרים בחו"ל, כך שהן לא הכירו אף אחד - אבל המופע היה מוצלח, והאנשים היו מוכשרים - ולא משנה מה המניעים שלהם, והילדות נהנו. השנה אנחנו הולכים שוב, והן כבר שנה מבקשות. יש לנו גם די וי די של פסטיגל קודם (פסטיגל על הזמן) וגם ממנו הן מאוד נהנו, על אף שגם שם רבים יוצאי כוכב נולד, וכו' - מה רע? צעירים שיודעים לשיר ולרקוד רוקדים ושרים. מתאים לילדים.
 
אל תבואו עם ציפיות לעומת שנה שעברה

 

חוטהשני

New member
לא שמתי לב שהפסטיגל השנה גרוע יותר משנה שעברה... סה"כ אותו תמהיל של 'טובים' מול 'רשעים' וכל מה שמסביב... ולהיפך הפעם 'זירת האירוע' היא בית ספר/חדר מחשבים... מה בזה לא חינוכי ?
גם לא הבנתי מה קרה שפתאם יורדים על הפסטיגל שתמיד לא דגל על 'ערכים' יותר מידי... (בא נאמר שGAME ON /מחשבים יותר מתחבר מ'טלנובלות'...)
 
לדעתי הוא היה גרוע יחסית לשנים אחרונות

פשוט משעמם. אין עלילה, אין דמויות מעניינות, אין כלום. גם רוב השירים לא משהו (ואני לא מדברת על המילים, אלא על המוסיקה, רוב השירים לא קליטים). יהודה לוי היה מצויין, הוא תמיד טוב.
 

חוטהשני

New member
גם שנה שעברה לא זוכרת ש'נפלתי' מהשירים... השנה לדעתי היו יותר 'זמרים' מסלבס סתם (מירי מסיקה, מאיה בוסקילה...) החלק השני גם היה חביב - מה שכן הצטערתי שלא הלכתי לשירותים לקראת סוף החלק הראשון... הגישה הלא נוחה לשירותים והתור פשוט היה קטלני
(ועוד היינו בהופעה בערב שפחות עמוסה...)
 

BlackMambaa

New member
מה רע בסתם להנות?

אנחנו משקיעים רבות בחינוך הילדים, אבל אני לא רואה שום דבר רע בסתם לבלות בלי שום ערך חינוכי. יתרה מכך, נראה לי שאת היום הזה (שבת הקרובה) נסיים בפיצה. אנחנו באנו להינות!!
 

3תיתי

New member
ואת חושבת שאי אפשר סתם להנות ממשהו משובח

ובעל ערך מוסף? זה כמו האמונה, שאוכל בריא חייב להיות לא טעים.
 
למעלה