הפנו אותי לכאן מפורום חלונות

הפנו אותי לכאן מפורום חלונות

אני עובד עכשיו עם xp ואני רוצה להתקין לידו חלונות98 בלי שזה יפריע לxp כלומר אני רוצה שתיהיה לי את הבחירה בהפעלה המחשב של איזה מערכת ברצוני להפעיל עכשיו... בפורום חלונות אמרו לי כי אין דרך להתקין 98 אחרי xp וכי יש להתקין 98 ורק אחר כך xp אני טוען כי חייבת להיות דרך כל שהיא ואז הפנו אותי לכאן, מחכה לתמיכה לשאלתי תודה, דודי פיקל.
 

DDN

New member
אני גם לא יודע על דרך.

אולי PARTITION MAGIC יעזור לך. אבל, אם יש לך XP, למה אתה רוצה 98 לידו?
 
כי יש כמה תוכנות שמחייבות אותי לזה

בקיצור אני חייב את שני המערכות איך לעזאזל pm יכול לעזור לי כאן!?
 

MaSTeRLou

New member
בשביל ששתי המעכות יתפקדו כראוי

אתה צריך לדאוג שכל אחת מהן תהיה מותקנת במחיצה נפרדת. אם כרגע יש לך רק מחיצה אחת, המשתמשת בכל תכולת הדיסק, תוכל לפצל אותה בעזרת PQMAGIC, בכדי להימנע מהצורך במחיקה של כל המחיצה ויצירת שתי מחיצות חדשות. הערת אגב - 98 יכולה לעבוד במקביל לXP על מחיצה בExtended, בלי צורך בXOSL.
 
טוב אני יוצא לדרך

נקווה שזה יצליח תודה בכל מקרה. נראה אם אני אחזור.. אהאהא
 

Sefy

New member
ePartition Magic & XOSL Boot Manage

First you create another Primary Partition of FAT32, you make it the Active Partition and HIDE the XP´s NTFS partition, then you can boot from the 98 Installation CD and do the regular installs When you are done, run the XOSL installation on your FAT32, and then you can configure the two OS´s you have, and select from a nice graphical bootup menu which OS you want to boot into And i´ve done this plenty of times, just make sure you do it good or you can kill your XP´s installation.​
 
למעלה