הפנו אותי לכאן , יש לי בעיה :

Purple Mushroom

New member
הפנו אותי לכאן , יש לי בעיה :

יש לי בעיה של חוסר טיפול זוגי עם האישה . אין לנו הרבה כסף . יותר נכון שאנחנו חיים על קצה סקאלת האוברדראפט . ואני רוצה לקבל חוות דעת מקצועית נוספת , איפה אפשר לקבל טיפול זוגי , או יעוץ נישואין חינם או במחיר סמלי . ראוי לציין שנתתי לאשתי לטפל בהליכים לטיפול דרך משרד הרווחה . וזה לוקח יותר מידי זמן , כבר חודשיים . ניסיתי לשאול דרך פורום אחר , ואולי איני עושה מספיק כדי לקדם את העיניין . ניסיתי לדבר עם אשתי אתמול בנושא,אך היא הראתה חוסר עיניין ואולי קצת התנגדות. מה עושים ?
 

גרא.

New member
Purple Mushroom,אם איני טועה,אתה בשנת הנשואים

הראשונה שלכם.שנת ההסתגלות זה לזו, שברוב המשפחות הצעירות,אבל לא רק,נוצרים מאבקי כוח על חלוקת התפקידים בבית, וכן על קיום מנהגים כאלה או אחרים. בחלקם כאלה שכל אחד הביא אותם למשפחה (משפחת היסוד)ממשפחת המוצא שלו. כלומר אשתך באה לשותפות הזו, מרקע מסויים, מן הסתם גם עם עבר כזה או אחר. וכך גם אתה באת מרקע אחר.וזה מצב שבו האהבה ככל שהיא חזקה, ואפשר להניח שאתה מאד אוהבים, האהבה, אינה יכולה לפתור בעיות הסתגלותזה למנהגים של זה בבת אחת. יש צורך בזמן, בהמון סבלנות, בהמון תקווה, בהסקת מסקנות ולקחים ממה שלא הולך..אם וכאשר, יש גם צורך לעיתים בהתערבות של איש מקצוע אובייקטיבי,עד כדי אפשרות של טיפול זוגי/משפחתי, שיכול מאד להצליח אם אתם אוהבים באמת זה את זו. הדרך המקובלת ,כפי שאשתך מטפלת בה היא פנייה דרך לשכת הרווחה העירונית..אבל יש כנראה תור ארוך, ורשימת המתנה,ובינתיים..הרוחות מתלהטות לפעמים בבית, וזה קשה, לעיתים קשה מנשוא.מה עוד אפשר לעשות, שלא עולה כסף,או ממש בגרושים.יש לי שתי כתובות עבורך. האחת: * דלת פתוחה-האגודה הישראלית לתכנון המשפחה,מרכז ייעוץ מידע וטפול גם להורים: 5101511 03 ,opendoor.org.il *נעמת-תנועת נשים עובדות ומתנדבות.6921990 03 [email protected] כאן חשוב שאשתך תפנה, כי התנועה הזו מגיבה לפניות של נשים. יתכן שתוכלו לקבל שם איזה שהיא עזרה. אולי חד פעמית, אולי סדנה כלשהיא. בכל מקרה,למה שאתה לא תרים טלפון ללשכת הרווחה העירונית,של תל אביב-יפו,אם אתה מתגורר בתחומה,תבקש פגישה ותזרז את הענינים. ראה,כפי שציינתי, משבר ההסתגלות זה להרגליה ואישותו של זו בשנת הנישואים הראשונה, הוא מאד שכיח. חלק באמת נשברים ונפרדים, אבל רבים יותר,מוצאים את הדרך לפשרה כלשהיא,להתרגלות ולפשרה המאפשרת לשניהם להמשיך לחיות יחד בהרמוניה רבה.אני מאד מקווה ומאמים כי גם לכם זה יקרה..אל תוותר, אל תוותרו מהר מדי.
 

Purple Mushroom

New member
טוב , תודה , אני קראתי .

יכול להיות שלי \ לנו זה מאוחר מידי . אני אנסה להגיד לה על נעמת . זה בדיוק ההפך , קו טלפון יוצא אין לי בבית . יש לי מחשב ואינטרנט , אבל היא זו שצריכה לפנות לנעמ"ת . אולי . מקווה שיהיה בסדר בכל זאת . תודה .
 
למעלה